Gå til innhold

Navn... Hva skal dere kalle babyen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oj, så mange som har navnet klart! Har ikke tenkt så mye på det selv, og ikke diskutert det med mannen min i det hele tatt.

Blir det jente har jeg lyst at hun skal hete Emilia, evt Julie/ Julia men kan fort ende opp med noe helt annet. Blir det gutt har jeg absolutt ingen anelse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jentenavnet var klart, Sofia, men i magen bor en gutt.

Vi vurderer;

Henrik

Petter

Nikolai

Magnus

Martin

Håkon

 

Blir noe enkelt noe, ikke noe jålete

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vil bare si at Ariel er absolutt et guttenavn. Jeg er halv jødisk og det er et søt guttenavn der jeg kommer fra. Ariella er varienten for jenter :)

Mange fine navn her!!

Vi venter en gutt, og han skal sannsynligvis hete Liam. Og vi vil gi han mellomnavn etter Nelson Mandela, men liker ikke navnet Nelson, hehe! Men skal kanskje bruke det likevel, siden vi kommer bare til å bruke Liam som kallenavn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

For 12 år siden sto valget mellom Tor André og Ellen, og nå får vi endelig oppleve å få kalle babyen vår Ellen :) Har tre gutter før vår lille januarfrøken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Blir sannsynligvis en gutt her, men vi er litt uenige ang. navn så skjønner ikke helt hvordan vi skal klare å velge..vi står mellom:

 

Markus

Isak

Linus

Oskar

Oliver

Daniel

Andreas

Jonas

Even

Jackob

Leon

Simen

Elias

Mikkel

Kasper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange flotte navn! Vi venter jente og har flere forlag som vi liker,men vi har begge falt veldig for Madicken :)

Uvanlig og søtt navn som man kan ha som både liten og stor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi venter førstemann og vi tenker på å kalle henne for Linn Therese. Litt oppkalling synes jeg er gøy da. Bestemora til mannen min heter Hildur Therese. Babyen får liksom litt mer identitet og tilhørelse synes jeg da. Vi skal bruke begge navnene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi venter jente og står foreløbig mellom Malin og Eline.. Pappan liker ikke spesielle navn uheldigvis, så det er vanskelig å bli enige;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å så mange fine navn dere har her.. vi leter etter jentenavn på J. For barna våres begynner på første bokstaven i måneden de er født i. så da blir det J for januar.

 

Har tenkt på Julie Elena.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvertfall ikke lukas! Siden tre av mine venner skal ha barn og skal kalle guttene sine Lukas/Lucas.

 

Her blir det nok en William.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke bestemt det helt definitivt ennå, men det ser ut til at vi skal kalle prinsen som kommer for Matheo. Passe vanlig og uvanlig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vi ventet førstemann for 12 år siden, sto det mellom Ellen og Tor Andrè. Nå tre barn senere får vi endelig ei jente, og da blir det nok Ellen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...