Gå til innhold

Navn... Hva skal dere kalle babyen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det er lenge til termin, men noen har kanskje funnet navn allerede?

Moro å høre hva andre skal kalle ungen sin eller hva de tenker på. Vet av erfaring at dette gjerne forandrer seg, at man er sikre på et navn nå - men om en uke kan det være noe helt annet.

 

Vi tror vi skal kalle gutten vår Noah.

 

men vi skal også ha et mellomnavn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi tenker litt på Andreas... men ikke lett å finne gutte navn altså... så mye lettere å finne navn til jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tenker på alternativene Tollef, Tarjei og Ådne, i den rekkefølgen. Vi liker Tollef best, men bestemmer det ikke før lillegutt er ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Masse fine navn:)

Vi vet enda ikke med sikkerhet hvilket kjønn vi venter, men trolig gutt:)

Isåfall har vi tenkt på Adam eller Nikolai. Hvis det blir ei lite pie tenkte vi Camilla eller Emilie:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta vår skal hete Maline:o) Trodde først det var en gutt og da hadde jeg navnene Patric og Casper som favoritter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det jente blir navnet: Emma. Lurer litt på om vi skal ha med mellom navn også, men har ikke helt bestemt oss. Hvis det blir det blir 2 navn skal henne hete: Emma Sofie.

Hvis det blir en gutt så blir navnet: Casper.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi venter gutt, og vil ha et navn på A, siden begge de andre barna begynner på det.

Jeg personlig liker Ariel veldig godt, men min mann mener det er litt belastet og min sønn mener det er et jentenavn, så jeg er vel nedstemt...

Ellers har vi snakket om Audun (min mann liker det ikke), Aksel , Aron eller Adam.

Har heldigvis god tid på å bestemme oss..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår lille jente får nok navnet Celina :) (Men må se hun før vi er 100% sikre. Samme måtte vi med gutten som egentlig skulle hete Sander, og nå heter Mathias - noe fikk fikk ut av det blå når vi hadde vært med han en dag)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mange fine navn. Vi får jente og skal kalle henne Anna Emilie eller Mina Kristine. Vi må se når hun kommer ut hva som passer best! Vi har ei jente fra før som heter Thea Louise så nr to må også få to navn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får en jente til:) Om ultralyden stemmer..Noe jeg tror at den gjør! (fikk se kjønnslippene til lillgull) heheh:)

Har ei jente på 20 måneder fra før av og hun heter Andrea Madeleine. Så lillesøster får navnet Anna Mathilde..:):) Noe både jeg og sambo er godt fornøyde med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...