monca*84*j12 Skrevet 20. januar 2010 #126 Skrevet 20. januar 2010 Tusen takk Magica Er faktisk veldig mange som sier graviditet i Februar.. Litt morro... Runen din trur jeg passer veldig godt. Har startet på slankern faktisk. Og så langt har det gått kjempe fint.. Dette foregår i meget ordnede former og jeg kjenner energien er på full vei tilbake=) Tusen takk for at du gadd.. Aurora: Takk for at du tok deg tid... *krysser fingrene for deg snuppa*
☆blackpearl Skrevet 23. januar 2010 #127 Skrevet 23. januar 2010 Ååå, jeg er så spent... Føler at ☆82 er i fødsel i dag...
Skyfrihimmel Skrevet 23. januar 2010 #128 Skrevet 23. januar 2010 Hei:) Kan gjerne føde i dag:) men kjenner ikke sånn ut enda....men dagen er forsatt ung el? Håper jeg føder snart,føler hun er stoooooor!!!! iiikkk
☆blackpearl Skrevet 23. januar 2010 #129 Skrevet 23. januar 2010 Pokkern- er du her enda??? :)hehehe... Ja jeg tror noe er i gjære.. hehe! Går nok rimelig kjapt i svingene når det først skjer noe.. Formen er bra eller?
Hedda39 Skrevet 12. februar 2010 #131 Skrevet 12. februar 2010 ÅÅååååååå så utrolig gøy!!!! Gratulerer sååååå mye:) Nyt tiden,...kos deg masse,.... Vi håper vår tid kommer .... men tar nok litt tid dette,.. Stor goood klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå