Gå til innhold

SPÅJENTENE TESTER!! :o)


☆lieela

Anbefalte innlegg

Åååå-prøver igjen...

 

Så bra adine- var jo derfor jeg anbefalte deg healer! :)

Kroppene våres er jo klare som EGG til å bli gravide- slik at vi alle har en eller flere blokkeringer som gjør at vi ikke tillater kroppen vår å bli det.. Men det blir, det blir :)

 

Så vi får håpe det beste for alle sammen - og at vi blir gravide som perler på en snor etterhvert... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei blackpearl, lure på en ting,

om du kunne sett litt på meg hvis du har tid ? er så usikker, har tatt en test som er vanskelig å tyde, tror du jeg kan være gravid ? fikk svaaaak rosa strek i gravidvinduet, klar blå i den andre.... skulle ikke gravidstreken å bli blå da ? vet ikke om det er skyggestrek eller ikke, hvordan går det med deg forresten? :-)

please ? 05 08 77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blacki ;) har lukta på healer siden sommeren jeg asså... men ikke turt før nå.. hehe... man møter jo seg selv i døra hos healeren... men nå saser jeg på at det var det som skulle til... trist at det ikke blir 2010 barn på deg da... :( men du får det til når du vil igjen ;)

holder meg litt borte fra msn/bim om dagen.. så jeg får tid til å fokusere på annet enn baby ;) vi snakkes når jeg er blitt gravid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei!

Hvordan er det med dere alle sammen? Lurte på om noen av dere fikk opp om jeg har blitt gravid i disse dager.) Kan se på dere også over nyttår om noen ønsker....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei magica ;) føler graviditet på deg i nær fremtid. Tror ikke du er gravid nå, men tror du blir det i februar/mars 2010 og da med en guttebaby!!

 

Ser du på meg tilbake?? Er jeg gravid nå? evt kjønn og dato for pos test?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Det nærmeste jeg kommer med pendelen akkurat nå er en gang mellom januar og april, jente. Trakk en rune,-noe har blitt klarere for deg som var "i mørket", så mange ting åpner seg opp nå. En god rune:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da il jeg ønske dere alle våre flinke spådamer her inne lykke til med testingen, dersom jeg ikke har misforstått så er denne tråden her for våre spådamer.

 

Men hadde bare så lyst til å si noen ord til dere, og ønske dere lykke til.

Skal bli spennendes å følge med på dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da har jeg vært prøver i to år!!!!!!!!!!!!!!!!

Mensen er et par dager på overtid,.. men ikke et eneste symtom så bare venter på at den skal komme,....Noe nytt fra dere andre??

 

Godt nytt år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, damer. Nytt år nye muligheter... Her har jeg offesiellt passert to år som prøver i dag... Så sånn er det..

 

Lurte på om noen kunne tenke seg og titte litt på meg nå? Har en del forandringer på gang, som kanskje kan blir bra...

Magica, lyst og trekke en rune? Har jeg aldri opplevd før.. spennende...

Ellers håper jeg dere alle har hatt en super jul og en fin nytt års feiring.. Her har det vært rolig og deilig.. Ikke helt klar for jobb i morgen kan du si... hehe..

 

klemklem til dere

280384

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

 

Beklager at jeg er så lite aktiv, men her er det så travle dager med jobb og alt at jeg knapt har tid til familie. :(

 

Så trasig å høre at dere er prøvere enda alle sammen! Nå må det virkelig nærme seg noe for flere av dere! (MC81 nå nærmer i hvertfall din februar seg. ;) )

 

Jeg tenker i hvertfall mye på dere alle sammen! :) Og Blackpearl; du hadde helt rett :) Her ventes en liten jente. ;)

 

Klem til alle sammen fra meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med en liten prinsesse i magen cactus jenten <3 Så koselig! Snart bare tre uker før den ordinære ul`en for oss også - gleder meg så - er så spent på om magefølelsen stemmer denne gang - tror vi(les: jeg) har bestemt oss for å vite kjønn denne gang..tror rett og slett jeg ikke klarer la være -selvom det seff ikke har noe å si :)

 

Til alle dere andre: Lykke lykke til med prøvingen - snart sitter spirene :)

 

Klemm*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Spåsnupper!

 

Lenge siden sist!

 

vil bare si at jeg testet positivt i dag!

Så da ser det ut som om jeg skal bli tobarnsmamma i slutten av september!

 

Lykke til til alle sammen, og ikke gi opp!!

 

kos

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til deg MC81!

Måtte bla tilbake og sjekke. Spådde deg faktisk med fødsel i september (gravid i november, men du ble kanskje gravid i desember?)som anonym i høst:) Spådde jente,-det blir spennende å se om det stemmer da....Alltid litt artig når det stemmer da, hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hipp hurra for MC!!! :) :)

 

Nå som julestria er over for denne gang, så kan vi kanskje ta noen spåkvelder på chatten igjen snart??

 

Håper alle har hatt en fin desember måned, med jul og nyttår og alt som hører til :)

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til monca:)

Pendelen min slår ut på februar... Trakk en rune til deg,-runen for helhet og solens energi, nytt liv og ny kraft. Virker som du får bra energi fremover.... Lykke til fra meg ihvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble foreslått spåchatt her igjen,... kommer ikke inn på chatten i det hele tatt lenger jeg,.. sikkert ikke stor aktivitet der, men vi skulle "møtes" igjen så aner jeg ikke hvordan jeg kommer meg inn,.. den bare henger seg når jeg trykker på ikonet!!!

 

Jeg fikk opp mars på monca,.... kanskje spira setter seg i febr. og pos test i mars,... Nå er det hvertfall din tur snart!!

 

Jeg synes det er leeeeeeenge til ikm,...

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppa

 

Moro å se deg igjen og håper alt er bra

 

jeg har også prøvd å komme inn ¨på chatten, men kommer heller ikke inn!

 

Snodig i grunn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, veldig snodig,... og dumt!!

Og du da,..... baby i magen:) Så herlig følelse det må være,.. må få gratulere deg nok en gang:)

Som du sikkert leser rundt så er jeg forstsatt prøver da,.. men håper pergo gjør susen,.. og at det sitter en liten spire hos meg snart også,..har bikka to år vettu,...

Klarer du å se noe på meg eller?? Om vi må vente lenge lenge,.. eller om kanskje må belage oss på prøverør( tanken streifer meg daglig,...)

 

Stor god klem til deg MC81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja teit er det at vi ikke kommer inn!

 

Tusen takk for det!

 

det er en god følelse ja, men kjenner at det er leeeenge igjen av graviditen hehe spent på hva som er der inne!

 

Jeg får forresten opp april/mai på deg jeg!

 

Tipper pergo kommer til å virke jeg!

 

masse lykke til snuppa!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei..

 

lenge siden jeg her vært her inne...hvor tid tester jeg pos?

skal teste i morgen så er spent.

 

jeg er også en av spådamene her inne..

 

klem,solrose1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...