Gå til innhold

SPÅJENTENE TESTER!! :o)


☆lieela

Anbefalte innlegg

Neeeeeeeeeeeeei :( faen assa!! Nå ble jeg lei meg!! Har sett etter deg på chatten i dag, kanskje for tidlig for deg men..

 

Ønsker resten av gjengen masse lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Støvet tas imot med takk!!!!!!!!!!!!!!!!!;) Er bekymret for at det ikke vil klaffe denne pp også jeg,.... Er på dag 14 nå og fortsatt ikke pos el test,.. lieela sier at det ikke er før den 27. Men nå har sambo blitt syk så det spørs om det blir noe mer prøving før helgen,.. og neste uke reiser jeg jo bort:( Bare litt frustrasjon herfra,.......kleeeeem :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke testet enda nei, venter på at testene skal komme i posten. Ha ikm I DAG...så spørs nå! Er ikke alltid TR kommer når hun skal her, så blir spennende..pleier å ha vondt samme dagen, men så langt-så bra. Må bare vente å se her : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lieela: ÅÅÅÅ,.. lykke til!! Er så spent jeg altså;) Håper de testene dine kommer snart da. Ingen pos test her ennå,... jammen tror jeg du så rett jeg lieela. Om ikke så har jeg kanskje ikke el denne mnd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig de ikke dukker opp før på mandag gitt..så får håpe tanta ikke dukker opp innen da! : ) Hmm, to dager igjen til den 27 nå ja..så håper den gir utslag da! Nei, kan jo hende jeg tar feil også..eller at du har hoppet over EL denne mnd. Lykke til med testingen i allefall!! : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mange spådamer.. Håper å benytte sjansen.. Vet dere om jeg tester positivt denne måneden eller neste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, dere : ) Jeg trooor jeg har fått mensen nå!! Hadde jo ikm i går..og utover natten begynte jeg å blø litt. Blør enda, ikke mye og jeg har ingen smerter, så skjønner egentlig ingenting : )

Skal uansett teste, sånn "just in case"! Kroppen min har vært merkelig denne mnd, så føler at jeg må..men har slått meg sånn halveis til ro med at tanta er her : )

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke..men vi har surra noe fælt i allefall. Jo, jeg føler jeg har vært nøytral hele tiden jeg..litt stressa på sisten kanskje, men ikke noe mer enn det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan vi virkelig ha tatt så feil,- alle sammen!!?? Ble noe kluss med el testen jeg tok i går så fikk ikke svar,.... men klarte å få min syke samboer med uansett,.. lå med beina opp etterpå og alt, he he:) tok el test i dag og den var neg,.. skjønner ikke noe, har ikke hatt el denne mnd jeg da sikkert. blir nesten litt skremt av det,...

jeg har nesten vært bombesikker på pos test i okt,. så har sikkert ikke vært så vanskelig å tatt inn!! Reiser bort en uke,.. blir uten internett. Vi får heller krysse fingrene for neste pp;)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja ja det blir nok ikke noe testing på meg denne pp.

Har vondt i magen og det har kommet litt rødbrunt blod da jeg var på do. Så sånn var det!

 

Til dere som synes jeg så gravid ut denne mnd, takk for at dere trodde på en graviditet. Til dere andre, dere hadde rett!

 

Kjenner at det faktisk er sjikkelig kjipt denne gangen for denne gangen hadde jeg virkelig tro på det, masse symptomer og gledet meg til å få en positiv test, men så feil kan man ta.

 

Lykke til, til dere som er igjen og lykke til med neste pp for dere som har begynt på den!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg er på dag 31 i syklusen, og 15dager siden antatt eggløsning... INGEN tegn til mensen... så jeg fortsetter og vente jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 dager til ikm,.... føler mensen er på vei,.. uff, har så lite lyst på en ny pp!!! Mister snart både motivasjon og håp ,.. !!! Men må ikke gi opp!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter i spenning for å se om TR kommer denne mnd eller ikke....

 

Tror jeg hadde ikm på onsdag!! Forrige pp var TR på torsdag, og mnd før der igjen var det på fredag.....

 

Hva tror dere jenter???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...