Gå til innhold

SPÅJENTENE TESTER!! :o)


☆lieela

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei MC:)

 

Ikm er 2.nov,....Så håper jeg slipper å bli skuffet denne gangen også,. hadde vært så deilig å være i gang;)

 

Ha en fin dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg krysser fingrene for dere alle jeg.... :o) Håper det klaffer til dere....

La spirene komme å gro!! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oki,-for jeg tror nemlig du er gravid nå:) Men ikke den andre auroraen.....

Selvom du føler at det er mye motstand for tiden, og at du ikke får det du ønsker deg,er ting akkurat som det skal.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk magica:) Det har vært veldig mye motstand på mange omr over lang tid nå,.. men har sett frem til denne tiden,.. for har visst at ting vil løsne da;) Håper dere alle har rett,....

 

Har også blitt spådd en positiv test før den sitter ordentlig,.. dvs at jeg kanskje minster en gang til,.. men sitter neste mnd???? Er ikke sikker på dette altså,.... Håper jo ikke det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Noen må bli gravide her snart, kan ikke skjønne annet!!

 

Jeg går egentlig bare å venter på å få starte med p-pillene igjen ved neste TR! Satser på baby våren 2011 istedet, så blir piller igjen i et lite halvår nå!

 

Er midt i flytting nå, så er lite på nett jenter... Men tenker på dere fordiom jeg ikke er på BiM;)

 

*smask*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...

Dytter denne litt jeg om noen får lyst til å skrive:) Flere av oss som har opplevd en del skuffende mnd,.. håp, håp og atter håp,.. men har vel ikke klaffet for noen av oss ???? Kjenner jeg er sliten om dagen og ikke noe å gå på,... det er tungt. Vet at flere av dere har det på samme måte!!!

 

håper vi alle får en hyggelig des mnd og julefeiring,.... og kanskje en ekstra julegave som vil vare i 9 mnd,.. +++++++:) Krysser fingrene for alle som fortsatt er prøvere!! Stor klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på her jeg så håper på svar:)

 

Jeg har ik fått mensen på ca.2 mnd tror jeg

har kobber spiral uten hormoner

alikevel for en liten stund tilbake var jeg så kvalm å svimmel å alt gikk rundt for meg.

kommer melk ut av puppa når jeg klemmmer på brystene:/

 

i dag har jeg kjempe vondt i magen,mens lignende trodde jeg blødde

men bare brunt å sist jeg var på do nå blødde jeg ingenting kjenner jeg er litt kvalm oxo.

bobler masse i magen-

 

kan d være at jeg er Gravid? kan du se om jeg er det?

har ikke tatt test..... håper på svar......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei blackpearl:)

 

Flyttingen har gått kjempefint!!

 

Men nå er min frustrasjon over å ikke bli gravid blitt så stor,.... Søker hjelp snart vi !!!! Æsj,.. ikke noe gøy

 

Hvordan er det med deg???

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg forstår at det ikke er noe gøy. Håper selv at vi slipper det men merker jo at man kommer nærmere og nærmere det punktet!

 

 

 

Klem!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist å lese jenter! Jeg (og sikkert flere) Var jo så sikker på at det skulle klaffe for flere av dere!! :) Jeg krysser i hvertfall alt jeg har for dere fremover, og håper det klaffer snart!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt at den 27 stod for datoen mensen kom..skulle jo være EL!!! Har ikke vært her inne på lenge nå..litt mye som har skjedd hjemme! Men om du har msn så si i fra : )

 

Hvem er fortsatt prøvere her da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en liten oppdatering/oppmuntring/tips fra meg

Jeg er fortsatt prøver, og har den siste tiden følt at det har vært følelsesmessig blokkering hos meg for å bli gravid. Jeg fikk meg en time hos healer, og hun hadde så mange gode måter å se tingene på... og hun lærte meg å tenke annerledes... så det er absolutt å anbefale... nå føler jeg meg mye roligere i.fht prøving, og graviditet. Jeg vet jo at de skjer meg snart. Og ja jeg hadde en blokkering. Nå vet jeg hva det er, og prøver å bearbeide det!! tror også dette kan ha vært en stor del av grunnen til at jeg har vondt i skuldrene...

 

lykke til

jeg heier på oss ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...