Gå til innhold

SPÅJENTENE TESTER!! :o)


☆lieela

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, er det noen som kan se når jeg tester positivt, er inne i dag 9 på syklusen nå...Jeg håper sånn at det klaffer denne mnd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men jenter da!! Det var jo ikke slik det skulle gå! Vi skulle jo bli gravide alle sammen denne høsten her!

 

Jeg fortsetter å krysse alt jeg har for dere og tenker masse på dere!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er jo ikke på chatten på noen uker,. så jeg skriver litt på tråden jeg,...

Adine: du må oppdatere på hvordan det går altså,... jeg er nå en uke før ikm og har ikke et eneste symtom:( så håpet er litt borte,......

Skriv litt her inne i mellom da:) Hadde vært veldig koselig...

 

Klem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei aurora ;)

alt bra med flytting?

Jg fikk mensen i går...3dager før jeg skulle... så nå er det ny pp for meg :( ja det er dritt, men man må bare løfte seg opp igjen! men du sa 29. er du sikker på at det var 29. oktober?? fordi i denne syklusen, vil ikm falle på 29.november...

 

jaja... jeg håper ihvertfall sterkt på at det skal klaffe denne mnd!! har du lyst til å se eller??

 

jeg føler at du er gravid, fordi jeg har en sånn følelse av at du ikke skal til london...

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sender masse babystøv til deg :-) håper det klaffer snart, :-)

selv håper jeg det skjer noe snart , og at det vil gå bra denne gangen :-)

kjeldi å vente ...

tvi tvi alle sammen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adine:Ja det kan jammen hende at det er 29.nov,... 29 er tallet som detter ned i hodet mitt nå også,.. kan se nærmere senere,.. nå har jeg elever rundt meg,..he he,.. de jobber jeg er på bim,.. ikke så dumt å være lærer alltid likevel,.. hi hi

så kjipt,.. men er du litt lettere nå enn sist??????????

 

Håper jeg er gravid,.. men har ikke rette feelingen altså!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha ;) så morro at du er på jobb :) og bim !

Ja føler mg lettere faktisk... har brukt dagen i dag på MEG, og minner... har trengt det kjenner jeg. Vært på grava til morfar og bestevennen til mamma... og gått mes skikkelig tur, og meditert litt ;) det gjorde nok susen! så nå føler jg meg jammen klar for ny pp!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følte at du var litt lettere,.. godt for deg å bruke dagen på deg selv,..

Jeg skal hjem til kaoset,.. esker og rot,.. he he.. men det blir nok bra til slutt:)

 

Vi snakkes da,.. Ha en god pp,..( hva med el tester???)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp da har det skjedd igjen, mensen har kommet!

 

Er deppa og lei meg nå og lurer vel egentlig på om det er noen vits å fortsett å utsette seg for dette noe mer?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei og nei,... nå må dette gå vår vei snart,.. kjenner jeg blir helt fortvila jeg!!! Dette er fryktelig tungt,.. kjenner det!!

 

Om seks dager har jeg ikm,.. skal se at den kommer også,.. jeg som gjorde alt etter oppskriften denne pp,...

 

LYKKE TIL,. må ikke gi opp!!!!!!!!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du strever ikke for mye med det da ? prøv å slapp av litt å bare kos deg med mannen din heller, å ikke stress sånn, klart det er leit, men elsk med mannen din heller isteden for å hige etter å befrukte et egg, nyt tiden , jeg tror nok at du vil komme imål om en liten stund til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det snuppa

 

vet ikke hvorfor dett er så tungt jeg, men det har blitt det nå!

 

masse lykke til med ikm, håper det sitter for deg nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm skjønner ingenting jeg nå.

 

dere tappetafsere!!

 

Livmortappen min er høy, lukket og hard den!

 

Skal den ikke være åpen og lav når man får mens? eller er det jeg som er helt ute å sykler nå??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke kommet meg på jobb ennå... hehe

 

nei den skal være lukket ved mensen!! og at den er høy kan bare være fordi du ikke kjenner på de til samme tid hver dag... den er åpen når du har e.l ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AURORA!!

Nå må jeg bare fortelle deg, for du skjønner - jeg drømte om deg i natt... og i drømmen så var du gravid!! så nå krysser jeg alle fingrene for at det var en sanndrøm ;)

 

Så nå har jeg en enda bedre følelse på at det skal klaffe for deg!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...