Gå til innhold

Hvor gamle var dere da dere deburterte seksuelt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

24 år og det synes eg var heilt passe alder. Nå er vi gift og har vært sammen i 6 år, har ei datter og har det heilt topp:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

17 år, med kjæresten, sammen et par år. God opplevelse.

Mange unge her, synes 12-15 år er trist, jeg. Da er man jo et barn, men selvfølgelig, følelsene kommer jo veldig sterkt i den alderen. Får jeg en jente en gang, skal jeg jammen passe på, dette er tydeligvis vanlig..

Skrevet

var 15 år, og han var 18. var ikke sammen, kun pga jeg syntes han hadde hatt sex med hele byen og ikke ville ha "statusen" som dama hans. latterlig. holdt på i 4 mnd

Skrevet

Fordi jeg har gjort så sinnsykt mye rart som jeg ikke er stolt over. Å vente til jeg var 18 år er noe jeg virkelig kan anbefale til mine barn.

Skrevet

Husker ikke, trur jeg var 13-14 år, skjedde i fylla, men med en god venn/småkjæreste.

Det gikk visst ikke så bra da, haha, jeg var dødstrang og han hadde så kort tiss, klønete ble det ;P

Skrevet

jeg var 16 og hadde hatt følge med kjæresten min (min første) i noen mnd før det skjedde noe.

han var 19 og vi var begge jomfruer, edru og hadde planlagt alt og reist på "hyttetur" for dagen så vi hadde god tid til hverandre uten noen fare for forstyrrelse av noe slag :)

husker det som en veldig fin opplevelse og håper inderlig at datteren min får en like god opplevelse når hun en dag debuterer. (hun er 12 nå, så det nermer seg muligens).

vi var sammen i litt over et år etterpå og er fortsatt venner :) det er 20 år siden .

følte selv jeg var klar for det når jeg var 16, men glad jeg ventet til da. for meg var det passe alder i allefall, iom at jeg hadde en trygg og god gutt jeg stolte på og som tok ansvar.

jeg fikk veldig god balast fra moren min, som forøvrig ventet til hun traff faren min da hun var 23.

hun sa alltid at det varviktig at jeg måtte være trygg på den jeg ville a sex med, og at jeg ikke måtte ha sex med noen jeg ikke var helt sikker på at jeg ville det med. det har jeg holdt meg til og prøver å gi min egen datter den samme balasten :)

Skrevet

15 - synes jeg godt kunne ventet litt til....

Skrevet

Jeg var 16, han 18 - og nå 11 år senere er vi fortsatt sammen =) Har aldri følt at jeg går glipp av noe(pga jeg ikke har hatt andre enn han), men man vet jo hva man har, hehe! Hadde jeg ikke vært fornøyd med sexlivet vårt hadde jeg nok tenkt annereldes...

Skrevet

15 (nesten 16) ufrivillig.. Og nesten 17 frivillig og som var fantastisk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...