Anonym bruker Skrevet 9. september 2009 #26 Skrevet 9. september 2009 Var 14 år. ble bare tulle hele greie. han kom før han fikk denn inni:-)
Anonym bruker Skrevet 9. september 2009 #27 Skrevet 9. september 2009 Jeg var 14, og han jeg var sammen med var 16. Hadde drukket, og var på fest. Vi hadde ikke vært sammen så lenge, og "forholdet" varte ikke så lenge etter heller Jeg angrer egentlig veldig på debuten min, skulle vel ønske ting hadde vært annerledes. Har alltid hatt dårlig selvtillit, ble også misbrukt da jeg var barn. Dette har nok ført til at jeg har hatt et voldsomt behov for bekreftelse, som endte i tidlig debut, samt endel seksualpartnere.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2009 #29 Skrevet 9. september 2009 Jeg var 16 år og fire måneder og var lei av å være jomfru..Så jeg avtalte med en kompis at han skulle være den første.. Var utrolig dårlig, selv jeg som aldri hadde gjort det før skjønte at dette ikke kunne være alt..hehe Noen måneder senere møtte jeg mannen min, og da skjønte jeg mer av hva jeg gikk glipp av første gang.. Men jeg angrer ikke på første gang, det var jo en erfaring!
Anonym bruker Skrevet 9. september 2009 #32 Skrevet 9. september 2009 Syns det er mange veldig unge.. Hvor gamle er dere nå? Håper ikke dette representerer flertallet i samfunnet.. uff.. Selv var jeg 17 og kjempeforelska. Han var 4 år eldre og han fikk helt hetta da han skjønte det var min første gang, og ønsket faktisk ikke å fortsette da han ikke syns det ble riktig. Det var jo edelt av han.. Jeg var sååå forelska lenge, men han var ikke riktig sånn interessert tilbake. Det er mange år siden nå, så nå kan jeg le av det, selv om det var slitsomt da med knust hjerte..
Anonym bruker Skrevet 9. september 2009 #33 Skrevet 9. september 2009 16 Ikke forelska, følte at han ville bruke meg så da ville jeg bare bli ferdig med det på en måte. Selv om det endte med at han fortsatte å kontakte meg etterpå. Angrer ikke, er helt likegyldig.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2009 #34 Skrevet 9. september 2009 13 år, med ¨typen¨ som egentlig kunne kalles mer kompis for vi var ikke de jeg vil kalle kjærester idag
Anonym bruker Skrevet 9. september 2009 #37 Skrevet 9. september 2009 jeg var 15 og det var med min daværende kjæreste, vi var sammen i 5 år.
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 9. september 2009 #39 Skrevet 9. september 2009 3 mnd før jeg fylte 19 år
Anonym bruker Skrevet 9. september 2009 #41 Skrevet 9. september 2009 21 år, med han som nå er min mann
Anonym bruker Skrevet 9. september 2009 #45 Skrevet 9. september 2009 18 år. En av de få ting jeg er relativt stolt over når det gjelder sexlivet mitt det første årene.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2009 #46 Skrevet 9. september 2009 Hvorfor skal du være så stolt over det?
Anonym bruker Skrevet 9. september 2009 #47 Skrevet 9. september 2009 var 15...var med den daværende kjæresten på 19...ble rart hele greia...eg var egenligt bare nyskjerrig og ville teste....brukte kondom, som sprakk, men han trodde det var eg som sprakk nedentil, så han begynte nesten å grine:P hehehe....egentlig en morsom debutt:P
Kanutten83 Skrevet 9. september 2009 #48 Skrevet 9. september 2009 Jeg var 20 år, og hadde en kjempefin debut, skulle ønske jeg kunne oppleve den om og om igjen, med samme fyr også Håper barna min er like heldige når den dagen kommer om maaaange år:)
Anonym bruker Skrevet 9. september 2009 #49 Skrevet 9. september 2009 Jeg var 18. Er glad jeg ventet. Ville ikke at min første gang skulle bli med en tilfeldig fyr i fylla på et toalett.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2009 #50 Skrevet 9. september 2009 14,han var 18..vi var sammen i 4 år...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå