Gå til innhold

Hvor gamle var dere da dere deburterte seksuelt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var 12 år og det var faktisk ganske ok for meg, ingenting jeg angrer på. Jeg hadde kun eldre venner og virket nok veldig mye eldre enn jeg var. Men håper døtrene mine venter maaaange flere år enn jeg gjorde

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg var 14 år og 9 mnd. Bestefar sin bursdag. Fy faen så ekkel han er nå!

Skrevet

jeg gikk i 8. klasse... da er man vell 13 eller 14?

jeg angrer heller ikke...

men fikk mens allerede i 4. klasse... så var utviklet myemye tidligere enn mange andre på min alder :)

Skrevet

Var akkurat fyllt 16 og blitt "lovlig". Hadde en kjæreste (var sammen med han i 1 år) Var bare fint og koseslig. Brukte kondom alle gangene:) Savner min første flamme litt av og til kjenner jeg...

Skrevet

Jeg var nesten 18, glad jeg ventet så lenge.

Skrevet

var vel 18 jeg tror jeg. håper unga mine venter like lenge også :)

Skrevet

Var 18 jeg også gitt :) Og han er jeg samboer med, har vært sammen i 5 år og har ett barn! Så er ikke bestandig man må prøve ut:)

Skrevet

Jeg var mellom 18 og 19år et sted, tukla og tafsa litt, men hadde ikke samleie før jeg var 19år, og det var med min mann som jeg har vært sammen med i mange år nå!

I perioder skulle jeg ønske at jeg hadde "prøvd ut" flere, men nå etter at vi fikk barn tenker jeg ikke på det lenger:)

Skrevet

20, enten hadde jeg blitt 20 eller så var det rett før jeg ble. husker ikke helt

Skrevet

Jeg var 13 år. Jeg var bestemt på å ikke blø første gang, så jeg hadde tatt jomfruhinna mi selv med stearinlys med kondom på! Hmm...det høres ikke så bra ut. Jeg var veldig opptatt av sex tidlig..

Skrevet

Jeg var 14. Fikk mens allerede da jeg var 10, så var tidlig utviklet. Syns jo det er litt vel tidlig å ha sex når man er 14, men angrer ikke likevel...

Skrevet

15. og da hadde jeg SPART meg ei stønn. Aldri angra.

Skrevet

Var vel 14 år. Angrer heller ikke,det var helt greit. Skulle vært med en annen da,men men....

Skrevet

Jeg var 15 da jeg lå med kjæresten. Første gangen for begge. Helt greit, veldig kos, litt fomling og mye latter. Angrer ikke, hadde til og med fått min mor til å ringe legen for å få p-piller, fordi jeg syntes det var litt flaut. Greit å si til mamma at jeg hadde planer om å ligge med kjæresten, verre å si det til legen;)

Skrevet

Var 18 (nesten 19), og jeg og kjæresten hadde vært sammen i et halvt år.

Skrevet

Mellom 18 og 19 :). Er ikke han jeg er gift med i dag for å si det slik. Har hatt noen etter det og synes det er greit. Gla jeg ventet så lenge og håper mine venter til de er ihvertfall 16. Synes ikke de skal ha sex for og ha sex men for at det skal være sammens med noen de er gla i og som bryr seg om dem.

Skrevet

Jeg var 15 og angrer desverre da det ikke var frivillig. Er egentlig fortsatt bitter over at jeg mistet jomfrudommen min på en slik måte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...