Gå til innhold

HOLDES OPPE: generelle råd for mme (del dine tips!)


blomstre

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

En retting på hva du skriver om å ikke ha med seg varmeelementer, dette stemmer ikke. Det er ikke så veldig lenge siden at jeg reiste og hadde med meg varmeelement, og det gikk helt fint. Da skal det presiseres at jeg hadde en slik flaske som er selvvarmende, hvor du setter inn et varmeelement i flasken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Annonse

  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Det finnes fler type mme for de med kumelkallergi, disse kan du få på resept hos din lege. Jeg kan ikke noe særlig om dette, men kom over en kjekk side der man kan stille spørsmål til en ernæringsfysiolog samt lese andres spørsmål og svarene på disse:

 

http://www.meadjohnson.no/no/allmennheten/spor-ernaringsfysiologen/sporsmal-og-svar/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lagt til en link for de med babyer som har kumelkallergi, ganske langt opp med overskrift kumelkallergi :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En god ting kan aldri sies for ofte. Den beste norske nettsiden med info for mme og flaskemating er www.flaskeposten.org De gir også ut egen bok som du kan bestille på siden deres!

 

De har en egen liste over problemer og problemløsning ifm flaskemating (som jo også er det denne tråden skal inneholde), den finner dere her:

 

http://www.flaskeposten.org/index.php?option=com_content&task=view&id=15&Itemid=30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lagt ut link til flaskeposten sin liste over problemer og problemløsning ifm flaskemating under overskriften Flaskeposten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...