Gå til innhold

Tenke du å stemme FRP?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

DER sa du det Teline! :-)

Skrevet

Mye bra og dårlig der så er bare å ta et valg. Hvorfor ikke??

Skrevet

jeg stemmer FRP og er ikke redd for å si det.. Hvorfor jo kun av en grunn, jeg er kristen og de støtter Israel... Alle partier har ting som er bra og ting som ikke er like bra, men jeg stemmer det som er viktigst for meg.. Så da for dere synes jeg er teit for det... Men det bryr ikke jeg meg om.

Syns det er tåpelig å henge ut partier uansett. Jeg Er hverken enig men arbeiderpartiet eller sv, men jeg henger dem ikke ut for det...

Skrevet

Helt ærlig tenker jeg på å la være å stemme. Man blir jo uansett stemplet som en idiot av den ene eller den andre om man stemmer det eller det partiet ; )

Skrevet

CMH - eeeh, håper ikke du lar være å stemme fordi andre ikke liker valget ditt? Skjønner ikke folk som ikke ønsker å bruke stemmeretten sin! Da har man i alle fall ikke lov til å klage på noe som helst i etterkant, mener jeg.

Og for å svare på trådspørsmålet - det snør i helvete før jeg gir min stemme til egoistpartiet Frp. Jeg kommer til å bli så utrolig flau hvis dette partiet kommer i regjering, og blir matt bare ved å tenke tanken.

Skrevet

Manhattan skyline; Egentlig ikke! Men driiiter egentlig langveis i politikk, klarer heller aldri å bestemme meg for parti. Klager igrunn ikke, synes ikke vi i Norge har så mye å klage på.

Skrevet

Så det eneste som er viktig for deg er å støtte Israel? Forholdene ellers her hjemme er uvesentlige så lenge regjeringen vår støtter Israel?

Skrevet

Nei

Skrevet

Jeg aner ikke hva jeg skal stemme for øyeblikket.

Men om det er SV, FRP, KRF, AP, V, H, ...ans so on..så er det min sak.

Og jeg synes ikke det er noe særlig med å rakke ned på parti og folk som evt ville velge de.

Skrevet

Såklart ikke.

Grunne til at de "rakkes ned på" er jo fordi de har en forholdsvis ekstrem politikk,og fordi en god del desverre ikke vet hva de stemmer på.

Skrevet

Nei, absolutt ikke.

Tror de som stemmer på det blir rakket ned på pga det ofte ikke virker som de ikke helt skjønner hva de stemmer på, og/eller at de stemmer det bare pga en enkeltsak. (F.eks innvandring, israelpolitikken)

Skjønner hvorfor landets rikeste vil stemme frp, men resten av oss vil ikke vinne noe på å få frp til makten.

Skrevet

Tror grunnen til at de "rakkes" ned på er vel så mye pga uvitenhet. Samt at her inne er det jo en god del som nyter godt av velferds Norge, og da er jo ikke FRP et "godt" alternativ.

Skrevet

He he, solstråle69. De er jo svært ofte de som "nyter godt av velferds Norge" som stemmer FrP.

Gudene må vite hvorfor...

Skrevet

Tipper at et eller annet sted oppi "Jipp vi får billigere sprit", så har de glemt at de får en del mindre i trygd:) Skal ikke være enkelt det her. Ikke alle som greier to ting på en gang.

Skrevet

nei. problemet mellom sosialister og de som stemmer FRP er et enormt sprik i verdisyn som ofte provoserer. jeg har store problemer med å forstå at noen stemmer FRP, men de som stemmer FRP har sikkert store problemer med å forstå at jeg stemmer AP eller SV også

Skrevet

Det har jeg aldri sett noen virkelig oversikt over, bare lest her inne.

Men jeg TROR innvandringspolitikken er det som gjør at de får så stor oppslutning. Og det skjønner jeg veldig godt, for der mener også jeg at vi har et utrolig dårlig system i dag.

Hadde de rødgrønne gjort en god jobb på dette området, tror jeg ikke de hadde hatt noe å frykte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...