Gå til innhold

tror hun er at hun er bra trent?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, hun var steike bra trent!! :) Utrolig pen og flott var hun!

HI: Kan du ikke legge ved et bilde av deg ved siden av henne da...? For du ser sikkert mye bedre ut ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja hva med den? Om du tolker den som dømmende ja da er du hårsår.

Og forstår fortsatt ikke forskjellen tydeligvis.

Og jo det spiller stooor rolle hvordan man sier ting. Men jeg gidder egentlig ikke å diskutere dette med deg lenger, du tolker ting jeg skriver slik det passer deg og virker en smule umoden i uttalelsene dine.

Skrevet

Hvis du leser de to innleggene du har skrevet til meg så ser du nok at det er du som er den dømmende av oss to. Du sier selv at det spiller stoooor rolle hvordan man sier ting, og likevel skriver du til meg som om du er en fornuftig voksen og jeg et uintelligent lite barn. Du ser tydeligvis ikke bjelken i ditt eget øye...

Skrevet

hun skriver jo at hun har jobbet for å gå opp i vekt etter fødsel. husker hun har skrevet det i tidligere innlegg på småtroll også.

Skrevet

Hei sann, her tror jeg faktisk det har skjedd noe med DIB, jeg kan se nickene til alle de anonyme!

Haha

Skrevet

Kan du det, Dronningen? Hehe, seriøst?

Skrevet

Var da som pokker... Denne dama har jo en FANTASTISK mage som har gått helt tilbake til sin gode gamle form etter fødselen! Hun trener og passer på hva hun spiser fordi hun tydeligvis vil ha en sunn kropp - og ikke bare en slank en - hvis en person på 100 kg. hadde laget denne kroppen ville jo personen blitt hyllet for forsøket, men fordi fruen er slank i utgangspunktet er det altså lov å legge ut slike ekle bemerkninger om henne her?

Beste frøken bloggeier, du har så absolutt ikke noe å skjemmes for! Bloggen er et lite vindu inn i ditt liv, det er ingen her som kan si noe om din evne som mor og samboer utav din blogg om trening og kosthold!

Skrevet

Må gjenta litt for megselv nå, var da om pokker ;) ....hvis en person på 100 kg hadde laget denne BLOGGEN ville personen blitt hyllet...osv.

Skrevet

Ja, sant det. Men det er jo helt klart at dette bunner i sjalusi, så det er nok også et kompliment til bloggeieren. :) Hun ser fantastisk ut, selv om jeg ikke skjønner dealen med å smøre seg inn med det brune guffet da, hun var finest naturlig. :)

Skrevet

Ja, magen var ikke pen! Slank ja, men ikke pen i fasongen.

Men det jeg ble helt fokusert på var navlen. Den var rett og slett ekkel!

Hun hadde derimot fine armer.

Jeg liker at jenter er trente og har litt muskler. Men det blir ikke fint hvis man ikke har LITT fett på kroppen.

Skrevet

Hvorfor får man ikke lov til å være stolt av kroppen sin? Var ei her oppe som leksa opp om at man har store problemer med seg selv om man legger ut bilde av seg selv på nett!

Det er hobbyen til bloggeieren, det er hennes blogg og hun kan vel legge ut hva hun vil der, vel?

Hun skriver også at hun prøver å gå opp i vekt/muskelvekt da hun følte seg alt for mager og skrapa etter fødselen(ja, tenk det, ikke alle blir størrelse flodhest selv om de har båret på et barn i magen i 9 mnd! Man kan ikke alltid styre hvordan kroppen reagerer, og er man naturlig tynn og spe, så blir man ikke svær med valker uansett hvor gravid an har vært.)

Det er heeeelt legitit å legge ut bilder av strekkmerkemager, hengemager osv på nett, da blir man rost opp i skyene om hvor flott man er, at man bærer preg av å ha båret frem barn, er kvinnelig og tøff som tør å vise seg frem. Er man tynn eller enda verre, trent(!), så blir man derimot hundset!

Død over de som gidder å trene, og som LIKER det! Æsj, altså!

Godt at ingen kjenner til min bakgrunn mtp trening og kropp, hadde vel blitt kjeppjaga herfra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...