Gå til innhold

tror hun er at hun er bra trent?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud, jeg merker jeg blir irritert av mange svar her inne! Det OSER misunnelse og usikkerhet lang vei! Stå på einsmulaa, mange her inne kan jo bare drømme om en kropp som du har. (meg blant andre, men jeg tør å innrømme det!)

Skrevet

Det ER faktisk mulig å ha et synspunkt på noe uten å være misunnelig. Dere vet det, ikke sant?

Skrevet

Velkommen til jentedassen på ungdomsskolen!!

Her snakker vi nedsettende om andre som gjør ting som ikke du ville ha gjort!

Det hender også at vi slenger litt usakelig med leppa men hva så- vi er jo unge og uvitende:o)

Christ!!

Skrevet

hva så om hun velger å komme i tipp-topp form etter fødselen? Kan godt forstå henne jeg. Vet dere ikke, spesiellt HI, at overvekt kan være genetisk betinget? Og at spesiellt magefett øker sjansen for hjerte og karsykdommer? Ikke alle som vil leve med å ta sjansen på å utvikle det. Synes det er flott at hun tar vare på seg selv jeg, spesiellt siden hun ikke er utmagret slik som noen her tydeligvis er overbevist om at hun er. Hun har jo muskler både på armer og mage, så hun gjør det ikke på den usunne måten.

Ta dere sammen, og godta at folk er komfortable med forskjellige ting i stedet for å kritisere uten å vite noe om dem en gang.

Skrevet

Ja men det kommer litt ann på måten ting blir sagt å hva som blir sagt anonym 12.52..Om noen syntes det ikke er pent så får det være, Men å komme med påstander om at hun må lide av spiseforstyrrelser samt har feil prioriteringer, dårlig mor osv er ikke synspunkter lenger men personangrep samt dømmende.

Håper du lærte noe i dag også.

Skrevet

Signerer Ladycaliente

Skrevet

Når man har behov for å vise frem sin kropp for å få rilbakemeldinger,- så vild et for MEG si at det er en perosn som sliter med seg selv...

Jeg trener ogås,- og spiser sundt.Men det er av helsemessige årsaker..Jeg ivl være frisk og i god form..også får utseende være utseende...

Jeg mener,- jeg hade aldri i verden lagt ut på en blogg mit "mislykkede meg" da jeg var 100 kilo noen måneder etter at 1.mann ble født,- for så å lege ut et bilde av meg nå...75 kilo og trener hver dag...JEg GJØR det ikke for å ta meg så jækla bra ut og da trenger je gikke høre hva andre synes om kroppen min..FOr å si det sånn,- folk får bakoversveis når de hører jeg løper halvmarathon,- og synes det er gøy :o) SER ikke sån ut....

Vil ikke atomatisk anta at bloggeren har "issues" med kropp eller mat,- har ikke giddet og lese en gang....men som sagt,- å legge ut bilder av seg selv ofr å "vise seg fram",- for det virker som mye kropp synes ut fra kommentaren,- det er for MEG noe som tyder på usikkerhet,- og at personene kanskej bør flytte fokuset litt.Altså fra trening og kosthold pga helse og ikke pga utseende.....Trener man og spiser man for å få fineste mulig kropp går man på en veldig tynn line,- og kan fort "tippe" over...Trener man fordi det er gøy, fodi man ønsker og holde seg frisk,- da tror jeg man får et mye mer harmonisk liv, er er fornøyd meg seg selv,- og blr lykkeligere som mor, kjæreste og venninde :o)

Skrevet

Den avslutningskommentaren din var ikke dømmende mener du? God dag mann øksekaft...

Her inne spiller det ingen som helst rolle hvordan man sier ting (så lenge man ikke kooooozzzer med vedkommende først). Man blir stemplet som misunnelig uansett hvordan man uttaler seg.

Forresten så ser jeg ikke forskjell på før og etter magebildene på bloggen. Oser jeg av misunnelse nå?

Skrevet

Oh please! einsmula er tydeligvis stolt over kroppen sin etter fødselen og det skjønner jeg kjempe godt, hun er ung og pen, hvorfor ikke vise seg selv? Man trenger ikke "å slite med seg selv" av den grunn vettu!

Skrevet

Her inne er misunnelse et utpreget fenomen, det er det jo ingen som helst tvil om.

Dere som synes synlige magemuskler på jenter er stygt - kos dere videre i sofaen med potetgullet og pc' en i fanget.

Stå på einsmulaa :-)

Skrevet

Jeg har mistenkt at denne jenta har spiseforstyrrelser før utifra innlegg hun har skrevet. Veldig viktig å være tynn og få det frem i det hun skriver. Bloggen bekrefter det inntrykket. Tydelig opptatt av andres beundring sånn som andre her inne med spiseforstyrrelse og blogg. Veldig usunt fokus for barn og vokse opp med.

Skrevet

Uff, trist å lese om bloggere med så anstrengt forhold til mat og trim... Før- bildet viste jo allerede en alfor skrapa kropp..

Skrevet

Jeg vil heller spørre HI jeg om hva er greia lissom???

Ja, kanskje hun er litt tynn, men det er da vel ingen som kan mene at hun er altfor tynn!!! Synes magen hennes er fin jeg! Skulle gjerne også ha hatt den så tett etter fødsel!

Ingenting er jo tydeligvis bra nok i det norske samfunnet i dag, enten er du for tynn, for tjukk, for lat, for usunn, helsefreak, treningsnarkoman +++++ lista kunne gått i evigheter!

Tror faktisk det er for det meste sjalusi og misunnelse ute å går jeg!

Det kommer jo også klart frem i bloggen at prioriteringene hennes er helt riktige, hun selv og trening kom faktisk sist i rekka!!

Og en ting til: Jeg synes faktisk det rett og slett er drit frekt å gå inn på en blogg, hente internett adressen, og legge den ut som drittslenging her UTEN at personen som har bloggen vet det!!

Skrevet

Må spørre deg jeg HI, hva er greia liksom!?

Må hun synes hun er bra trent selv om hun blogger bilde av magen sin!?

Sier hun; se på meg jeg er biff? og skal stille i nm til høsten?!

Hun blogger jo bilde før og etter hun har fått denne crosstraineren sin, og SPØR om leserne kan se forskjell...

mange synes det er greit å bruke bilder for å se om man har god fremgang i treningsprosessen, og det er da kjekt med andres synspunkter på eventuell utvikling, for ofte kan man bli blind på resultatene selv! og da er det greit å "låne" andres øyne litt.

Man trenger ikke vite at om man bretter seg ut på den måten, så skal man få masse dritt og kvalm usaklig kritikk tilbake. Er jo du HI, som burde vite at man skal oppføre seg littegranne mer modent enn som så!

Skrevet

jeg har svart lenger opp her om at "Må man" legge ut bilder av seg selv for ros/kritikk,- så KAN DET HENDE man har problem...Ikke nødvendigvis i form av spiseforstyrrelse, men det faktumat ANDRES mening om sitt utseende er så viktig...

Jeg skal kjøpe meg rockering nå,- for å trene mage/rygg..Gleder meg masse..Men jeg kommer da aldri til å spørre andre om de kan SE forksjell på meg før og etter..Det viktiste er at jeg FØLER en treningeffekt av den,- under og etter trening..Hvis jeg ikke jgør det,- kommer jeg ikke til å bruke den mer....

man trenger ikke vær syk for å legge ut bilder av seg selv, trene mye spie "unaturlig" sundt, osv,- men det er skremmende at ANDRES mening om ens egen kropp er viktig.....Når man ikke kan være fornøyd ved å "føle seg vel";- men må HØRE det fra andre at man tar sg bra/bedre ut så har man det ikke særlig bra med seg selv....Det kan være alder, det kan være andre ting bak,- men hel tlykkelig kan man ikke bli før man lar utseende være utseende og man har det bra meg seg selv..

Sier ikke man skal drite i utseende,-man må gjøre det beste ut av det man har,- og jeg -har heller ikke noe til overs for de som sitter i sofaen dagen lang og skjenner på de som trener og GJØR noe for å ta seg bra ut.....De er ikke bedre de heller,- men det er dette "jaget" etter bekreftelse som er skremmende.

Jeg håper en dag man får program/realityshow hvor folk BARE lærer en sunn livsstil, og hvor alle andre verdier enn vekt og cm blir fokusert på..Lungekapasitet, muskelstyrke, ulike blodverdier....Og at man lærer a målet er å være sunn og frisk..Og at det da er likegyldig om man går ned 50 kilo eller ingenting..At man fokuserer å åat kolesterol er gått ned,- utholdenhet er gått opp, energinivået øker osv osv..Alltid skal redusert vekt og cm være målet for suksess..Noen vil være litt kraftig samme hvor sundt de lever, de vil aldri bli tatt som vellykket grunnet dette,..Og det er trist...Men de osm mister mye vekt,- DE er vellykket,- samme f..HVORDAN de gjør det....

Jeg vet ikke mer om blogger enn resten her inne,- og som sagt..Jeg kan ikke si det ene eller det andre om hennes vaner,- og apropos det å be om andres "syn på effekt";- MÅ man spørre hele verden?? Har man ikke venner /familie rundt seg man kan spørre? ELler,-tenker jeg da; har det gått så langt at DE ikke gidder å svare på slike ting mer...????

Skrevet

Men MÅ man spørre "tror hun at hun er bra trent" på et nettforum? Eller kan man gjøre seg opp en mening om bloggen, bildene, jenta, kroppen osv SELV, uten å lage en tråd om det?

Og om man faktisk ønsker svar på spørsmålet, så er det naturlig å spørre bloggeren selv inne på bloggen. Ikke her!

Skrevet

Samme faan hva hun lider av, magen som hun skryter av var rett og slett stygg. Ekkel og mager.

Jeg liker trente mager, men jeg ble kvalm av denne.

Skrevet

hehehe.. kjekt med anonymknapp eller hva? Glad jeg ikke bryr meg om stygge kommentarer på et nettforum ;)

Skrevet

Ja det er helt riktig det einsmulaa!!!

Bare hev deg over de idiotene som bare skal klage!! Synes du var fin jeg! Stå på :)

Skrevet

2g kanel? greit.. da er d sykelig... hvem fan måler 2g kanel?? sykt!

Skrevet

Æsj, jeg blir hissig av dette tullet her. Her inne er man aldri bra nok. For feit, for tynn, for opptatt av å spise sunt, spiser ikke sunt nok, for store pupper, for små pupper, for stor rumpe, ingen former osv.

Alle dere som sitter så høyt der oppe, dere VET at dette er patetisk, trist oppførsel? Dere er også klar over, innerst inne, at dere ikke er i noen posisjon til å snakke til denne jenta på den måten dere gjør? Se ned på deres egen kropp, og døm dere selv, om dere absolutt dømme må.

Skrevet

uansett. er det ikke greiere at jeg spørr på en egen blogg om meninger så folk kan svare frivilig.. stedenfor at jeg skal spørre folk hva de syns som kanskje ikke vil svare.

tenkt på det? trening og slikt bryr min kjære midt i ryggen. så å spørre han vil jo være som å spørre en vegg :)

jeg gidder ikke mase om dette til gud og hvermann jeg treffer på gata.. derfor kjekt med blogg.. så kan det heller være frivillig ;)

Skrevet

grunnen til at jeg måler 2 g kanel er fordi at det er somregel ikke nok når jeg tar det må øyemål.. kanel ha mange gunstige fordeler :) og da er 2 g opptimalt :)

Skrevet

jeg kan jo også få med at jeg har jobbet for å gå OPP i vekt etter fødselen. jeg var enda tynnere enn nå.. så ut som en 10 år gammel gutt.. ikke særlig fornøyd med det akkurat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...