Anonym bruker Skrevet 29. august 2009 #1 Skrevet 29. august 2009 http://mammasamboerstudent.blogg.no/?c=1251536852 hva er greia lissom?
Anonym bruker Skrevet 29. august 2009 #2 Skrevet 29. august 2009 tja så jo sånn ut da egentlig. hva er greia di da liksom?
Anonym bruker Skrevet 29. august 2009 #3 Skrevet 29. august 2009 Helt sikkert. Hun er dessverre en av de 10tusen adnre på denne siden med bulimi, anoreksi- bulimi og anoreksi kombinert og spiseforstyrrelser. Tragisk at så mange unge mødre her inne lider av dette.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2009 #4 Skrevet 29. august 2009 aner ikke hva greia er - hun ser jo helt ribba ut. En ung mor med litt feil fokus vil jeg si er greia. Hele bloggen handler jo om hvor mange gram fett, karbo og proteiner hun får i seg... Jeg vil tro at hun har trent flere timer om dagen siden fødselen og ungen er jo ikke gammel akkurat! uff..
Anonym bruker Skrevet 29. august 2009 #5 Skrevet 29. august 2009 vanlig å legge bilder ut av kroppen sin? det jeg stusser på HI
Anonym bruker Skrevet 29. august 2009 #6 Skrevet 29. august 2009 ja det er jo greit at hun var tynn, men hun så jo ut som hun hadde muskler da, var bare det jeg mente .men selvsagt så kommer de vell frem når man er så tynn. 1 svar her. at hun kan ha anorektiske problemer kan være en annen sak.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2009 #7 Skrevet 29. august 2009 Ser ut som hun er trent, ikke noe galt i å være opptatt av det etter en fødsel, bedre enn de mamma'ne som gir blanke F i kroppene sine ;0)
Anonym bruker Skrevet 29. august 2009 #8 Skrevet 29. august 2009 mitt lille univers som jeg elsker over alt på denne jord etter mann, barn og skole så er trening en lidenskap. Mat følger tett innpå der. mellom alle rutinene så klarer jeg å presse inn litt tid for meg selv. og da bruker jeg det på trening for alt det er verdt står det om henne. altså. hun presser inn litt tid til seg selv. er ikke alle som bare vil blogge om barn og familie hele tiden. på min blogg har jeg ikke et eneste bildet av barna mine.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2009 #9 Skrevet 29. august 2009 Trist å lese synes jeg, tenkt å bruke hele tiden sin på å veie og tenke over hva man spiser og hvor mye man må trene for å få det vekk osv. Det finnes en mellomting mellom å stappe i seg og være overhysterisk når det gjelder kosthold. Men det er hennes valg, nå har jeg sett bloggen hennes og kommer ikke til å orke å lese noe mer der, var bare deprimerende på hennes vegne for meg dette!
Anonym bruker Skrevet 29. august 2009 #10 Skrevet 29. august 2009 Tror nok ikke hun har bulimi eller anoreksia, ser jo utifra bloggen at hun er opptatt av å ta vare på kroppen, tar proteiner og spiser sunn mat og man ser jo godt at hun har endel muskler, er ikke bare skinn og bein her jenter.
Gjest Skrevet 29. august 2009 #11 Skrevet 29. august 2009 folk er jo rett og slett syke her inne :S det er min blogg det er snakk om her. hyggelig å lese sånne ting om meg da.. stas :/ jeg har faktisk akkurat begynt å trene igjen siden før jeg ble gravid. grunnen til at jeg holder på slik er fordi jeg har også lyst til å ha en interesse og holde på med. noen hekler, maler, driver med håndball fortball osv. jeg driver med kost og trening. men etter en liten stund på denne nettsiden så vet jeg jo hvilke type mennesker som er her. legge ut en blogg på den måten er jo bare latterlig, jeg er fullstendig klar over at jeg legger ut for det offentlige, men at folk skal kalle meg anorektisk og altmulig.. kan tenke meg dere er glade for anonymknappen ja.. jeees og det ER en treningsblogg. ikke en interiørblogg e.l
Anonym bruker Skrevet 29. august 2009 #12 Skrevet 29. august 2009 Synes det er skikkelig stygt med synlige muskler i magen + en begynnende six pack på jenter æsj. Og vere slank er en ting, mn sånn muskel damer er ikke pent i d hele tatt spør du meg.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2009 #15 Skrevet 29. august 2009 JA hun er bra trent! Hva er greia til HI liksom ? Misunnelig eller ? Er det ikke lov bry seg om seg selv og kosthold og trening selv om man får barn?
Anonym bruker Skrevet 29. august 2009 #16 Skrevet 29. august 2009 Herregud... Helt klart folk som er lite intelligente her i gården ja. Både dere som startet dette innlegget og personen som har bloggen. Dere som istedenfor å påpeke bekymring for denne jenta får det frem som hakking. Såvidt jeg forstår er hun ung, og virker temmelig naiv/ignorant ut ifra innleggene hennes. Hun ser tydeligvis ikke selv hvordan hun fremstår, går ut ifra at hun har noen litt modnere mennesker rundt henne som sier ifra.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2009 #17 Skrevet 30. august 2009 Hjelp!!! Får kvinner med...hm..tja, kall det lite i knollen, barn før de kan formulere ei setning riktig???!! Skremmende å se hvilke interesser folk har og hva de retter fokus mot. Burde sendt ho ei bok eller 10 så hun ser at verden dreier seg om mer enn "kos,kosthold og trening". Og jeg er forresten enig i at mange her må ta seg sammen i måten de snakker til folk på. Anorektisk og alt det der kan oppleves som skummelt å høre så direkte. Enig i at det ser litt sykt ut, men det sier jeg ut ifra helheten ved bloggen (kropp,skriftsspråk og interesser).
NormaJean Skrevet 30. august 2009 #18 Skrevet 30. august 2009 åååå, skulle ønske jeg ikke var så giddalaus og faktisk likte å trene:P Jeg har ett sterkt ønske om å få trent opp koppen min/strammet den opp, men jeg er av typen som aldri fullfører. Feks støttemedlem av Elixia på 9 måned nå blæææh Så bra at hun med bloggen har noe hun syns er gøy og har lyst til å dele. Ingen som tvinger noen til å lese og bitchy kommentarer kan man jo spare seg for syns jeg.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2009 #19 Skrevet 30. august 2009 Du som sitter der oppe på den høye hesten din, 02:07, burde da virkelig vite at man ikke bruker mer enn ett utropstegn eller spørsmålstegn. Det er heller ikke "lov" med halve setninger, eller å starte en setning med "og."
Anonym bruker Skrevet 30. august 2009 #20 Skrevet 30. august 2009 einsmulaa: Ikke bry deg om HI og alle de andre som skriver negative svar. De er bare misunnelige hele gjengen, de kan bare drømme om en slik kropp som du har. Folk skjønner ikke at du har faktisk JOBBET for kroppen din, de liker å tro at den eneste måten å få en slik kropp på er å sulte seg ihjel, da føler de seg mye bedre vettu.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2009 #21 Skrevet 30. august 2009 Huff det der så sykelig ut. Altså hun var altfor tynn og det er ikke noe pent. Det er ikke bra å være så kontrollerende med mat. Hva lærer ikke hun ungene sine. Ikke noe godt forbilde nei.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2009 #22 Skrevet 30. august 2009 Det er ikke et fasit på hvordan en trent kropp skal se ut. Trente kropper kommer i ulike fasonger og former.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2009 #23 Skrevet 30. august 2009 Godt trent var hun jammen meg. Om det hun har et normalt forhold til kosthold er noe annet, men det er faktisk bare hennes problem. La jenta få holde på med det som interesserer henne. Tynn var hun, og hva som er fint er vel hver sin smak, men hun har nok betraktelig mindre fare for helseproblemer enn de som er overvektige. Virker som hun har kontroll på at kroppen, og den får det den trenger. Tror jeg skal kjøpe meg en boks med Krom jeg Takk for tipset.
Gjest Skrevet 30. august 2009 #24 Skrevet 30. august 2009 om folk her tror at jeg bruker MYE tid på maten og trening så er det FEIL. jeg kutter opp grønt og steker kjøtt på kvelden. så plukker jeg bare fra hver boks når jeg er sulten. trening går det maks 40-60 min av etter lille har lagt seg. men jeg må vel huske å få det med meg i bloggen
Ladycaliente Skrevet 30. august 2009 #25 Skrevet 30. august 2009 Greia må være at det er så utrolig lett for andre å dømme folk fordi de er misunnelige selv. Så fort ei dame ser bra ut så må hun lide av anorexi eller bulemi.Og har feil prioriteringer samt dårlig mor da hun er helt oppslukt av trening og kosthold. Hvorfor gidder dere, er dere virkelig så oppspist av misunnelse?? Det er da bare å bruke 1 time 3-4 ganger i uka på litt trening istedet for å stappe i seg sjokolade eller kaker det. Samt bli litt mere fokusert på hva dere putter i dere. Dere kan bli overrasket hvor fort dere merker forskjell. Men uansett så er alt galt her inne, enten du er tynn, feit, liker å ha det ryddig i hjemmet eller har det møkkete.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå