Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #51 Skrevet 26. august 2009 Mange som tror på Gud her inne. Jeg er ikke neffi, men synes det er viktig at HI har et sted å gå til med denne sinnsyke angeren sin. Jesus tar imot alle. Ikke flaut og ekkelt å be Han om tilgivelse. Ikke nytt at Han blir hånet heller. Men som det står i Bibelen, så kjenner ikke Jesus dere den dagen Han kommer tilbake, dere som håner og spotter Han. Det er ikke for sent enda. Det er håp i dag.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #52 Skrevet 26. august 2009 Vet det er et par prester som holder til her også. HI trenger tilgivelse fra Gud mye mer enn fordømmelse fra dere iallefall.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #53 Skrevet 26. august 2009 får 12800 jeg etter skatt. så hahahhahahahahaha til deg
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #54 Skrevet 26. august 2009 Sliter du litt med skrivereglene for bruk av store bokstaver, eller? Skjønner du ikke at det er du som blir lurt? Det oppdager du vel når du på dødsleie ikke blir hentet, men merker at du, som alle vi andre, går til forråtnelse... Av jord er du neppe kommet, men til jord skal du absolutt bli.. Angst og Gudstro (evt Jesus) er tett knyttet sammen, vettu. Få deg litt sakkyndig hjelp.
Daddy-Oh Skrevet 27. august 2009 #55 Skrevet 27. august 2009 Tror seriøst dette er et tulleinnlegg ja.... Men om det nå ikke skulle være det... Desperate folk gjør desperate ting og hadde ho ikke trengt pengene hadde ho ikke gjort det. Skjønner at HI kan føle at det er skittent og det er muligens det? Men hvem er vi til å bedømme det? Er det bedre om ho nå faktisk hadde vært ute på gaten i det skjulte og solgt seg?? Tenk å mange som lever et sånt dobbeltliv? Uansett så velger folk selv hva de vil gjøre og ingen kan eller bør dømme noen og kalle noen hore eller lignende.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2009 #56 Skrevet 27. august 2009 18.15. Jeg kan fortelle deg at jeg ikke fikk bostotte, jeg er alenemor, har mere utgifter enn HI, blandt annet et huslan jeg betaler 9000 i mnd. Inntekten min er 260000. Jeg fikk avslag om bostotte. Jeg vet det er hardt a vaere alenemor, men jeg hadde aldri runka nabon eller noen andre for penger av den grunn. Da hadde jeg heller prata med sosialkontoret, eller prata med banken og venner om hjelp. 280000 er ikke lite etter min mening, gjelder bare prioritere litt annerledes
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #57 Skrevet 27. april 2014 Denne var underholdende.. Stakkars HI. Lurer på hvordan det går med henne nå, 5 år senere.... Anonymous poster hash: 1b0b0...2a2
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #58 Skrevet 27. april 2014 Troll Anonymous poster hash: ff928...135
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #59 Skrevet 27. april 2014 Hvem er troll, Hi eller jeg?? Anonymous poster hash: 1b0b0...2a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå