Gå til innhold

Hva er din beste "mangler fullstendig antenner" historie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En venninne av meg var i bryllup hos et vennepar, og inviterte seg selv på nachspiel på hotellrommet til brudeparet :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bestemoren til en kamerat av meg... Han hadde med seg kjæresten sin hjem på middag... Etter middagen sa denne kjæresten nei, takk til kake.. og bestemoren sier "Du trenger ikke være beskjeden selv om du er stygg"... :-)))))

Skrevet

Jeg var i et selskap/treff og hadde i den anledningen hotellovernatting sammen med mange som var med. I dette selskapet var det et par som hadde klart å gjøre det slutt med hverandre ( enten på turen, eller dagene før) husker ikke riktig, med de hadde fortsatt bestemt at treffet skulle da ha med seg sammen. Det låg MYE bitterhet mellom de, det var helt tydlig, og på frukosten i hotellrestauranten dagen etterpå sitter damen ca 2 bord unna exen sin og snakket HØYT ( for å være helt sikker på at han og resten av gjestene hørte hva som ble sagt), om hva som skjedd mellom dem, hvor jævlig han var og sexuelle hendelse og preferenser. Det var ubehagelig stille i den restauranten.

Skrevet

Mange morsomme historier. Sitter her å humrer og ler:-)

Skrevet

Dette er for mange år siden da platåsko og bar mage var "in".

Var hos bestemoren til min daværende kjæreste,og vi satt og spiste. Bøyde meg frem,så genseren min gled opp (hadde faktisk ikke kort genser) Ble skjelt huden full fordi jeg gikk kledd sånn,det var bare så STYGT!

Skrevet

Har ei venninne som mangler litt antenner - hvis jeg f.eks skriver sms til henne: uff, skikkelig kjipt å være hjemme alene på en lørdagskveld.." da får jeg som svar tilbake "åja, ha en fin helg!". (bør vel ta hintet??)

Også hvis noen ringer henne så sender hun melding tilbake "har du ringt"? Hehe.

Skrevet

Var ei vennine som hadde glemt en vinflaske hos meg. Hun lurte veldig på om jeg kunne kjøre den til henne,men det kunne jeg ikke for bilen var på verksted. Sa at mannen kunne kjøre til henne med den på jobben,når han kom fra jobb.

Nei,det gikk ikke da-ble for teit og ha den på jobben.

Spurte om han kunne legge den i postkassen hennes bare,nei det gikk heller ikke.

Så gikk det noen timer,da lurte hun på om jeg kunne gå ned til ei på jobben hennes med den?? Det var midt i leggetiden til dattera mi,så det sa jeg passet VELDIG dårlig. (var alene hjemme) så lurte hun på om jeg kunne møte henne utenfor blokken da. Bor i femte etasje,og hadde ikke lyst til å gå ut og vente mens dattera mi lå oppe og sov.

HVA MED Å HENTE DEN SELV??

Kjenner jeg hisser meg opp av å tenke på dette :P hehe

Skrevet

Jeg har også ei venninne som fullstendig mangler sosiale antenner, og det er grunnen til at jeg bare orker å møte henne to ganger i året nå tiltross for at vi var nære venner da vi var unge.

Hun har alltid kommet med upassende kommentarer, men det er helst nå etter at jeg fikk barn at jeg tenker spesielt over de.

Da barnet mitt var et par måneder og hun skulle se han for første gang, så kikket hun oppi vogna og sier

"så søt han er".

JAA, sier jeg, og er kjempestolt. "Han er perfekt" sier jeg.

Så sier hun "nei, han er vel ikke akkurat perfekt, men ganske søt er han"

Jeg kjenner henne såpass godt at jeg ikke blir lei meg eller sur, bare oppgitt ;) Helt greit at de med barn sier at sitt eget barn er finere, men når man ikke har barn føler jeg at det beste bare er å jatte med sånne nybakte mødre.. men det er meg da ;)

Møtte henne for en ukes tid siden også, og vi fikk på kafe. Jeg satte gutten min i babystol og tar av han lua. Så utbryter hun "han er ganske tynn i håret". Ble bare sittende å måpe jeg.. gutten min har masse fint hår, mer enn de fleste andre på hans alder. Så det hele ble bare for dumt ;)

Skrevet

Jeg er vant til denne vennina,hun er et par år eldre enn meg. Men virkelig ikke mer moden :P

Hver gang hun er hos meg spør hun om dattera mi på 2 år har adhd!! Dette fordi hun løper mye rundt og ikke har tid til å sitte stille. Altså som er normal 2 åring.

I tillegg har hun fra jenta mi ble født sagt hvor god prevensjon hun er osv. Kjempekoselig.

Og hun kommer alltid med spørsmål ala: er hun alltid sånn?? Når hun snakker mye,bråker litt med leker osv.

Skrevet

Lilli med tulla i magen

Neste gang tar du vare på kvitteringer og deler utgiftene med henne!

Så skal vi se hva dama sier.. hehe..

Skrevet

16:57- Jeg tror nesten vennina di er misunnelig på deg jeg! Har hun barn selv?

Skrevet

Nei,det har hun ikke. Har ikke tenkt den tanken,men kan jo stemme! Rar måte og vise det på :S

Skrevet

Nei hun har ikke det ;) Så jeg har tenkt tanken selv.. men sosialt er hun en idiot, så man vet aldri.

Kom på en annen historie om henne ;) Den er også fra sist jeg møtte henne. Hun så at gutten min hadde fått så mange tenner, og forteller at det er en ny ansatt på jobben hennes som bare har to tenner! Vi lo litt, og jeg spurte på spøk hva som hadde skjedd med resten. Da svarer hun "det vet jeg ikke, jeg glemte å spørre før jeg var ferdig for dagen".. haha, er det mulig. Håper virkelig ikke hun hadde tenkt å spørre den stakkars mannen om hvorfor han har bare to tenner ;)

Hun venninna mi er 24 år, og har hode-omløp som en 11 åring :P

Skrevet

Oj, trodde det var meg (16:54 og 17:17) du spurte jeg ..

Beklager :)

Skrevet

Tenkte det samme om deg og faktisk! Eller det du skrev rettere sagt. Virker som det er sjalusi syns jeg..

Skrevet

Ikke at det på noen måte er greit selvom de er sjalu altså :) antenner har de også dårlig med!

Skrevet

Min manns mormor er veldig opptatt av vekt og utseendet og kan være ganske så slem og kritisk. En gang jeg hadde klippet meg trodde jeg hun var i ferd med å gi meg et kompliment : "så fin du ble på håret, du ser ikke like feit ut med den frisyren".

PS! Jeg har aldri vært i nærheten av å være overvektig.

Skrevet

Noen gutter/menn mangler virkelig antenner.

Jeg var i byen med noen venner. Siden det var sommer, hadde jeg bare på en singlet oventil, slik at den store gravide magen min var godt synlig.

På torvet møter vi på en kammerat av meg og han er da sammen med en annen kammerat. Skal hilse på denne typen som jeg da ikke kjenner, hvorpå han utbryter ; Ååå fy f*** å du har pult og det noe så j**** også.

Jo takk, hyggelig å hilse på deg også. Hva svarer man til slik da? Må si jeg ble litt satt ut.

Møtte på denne typen igjen noen år senere, etter at jeg hadde født nr.2 Var en tur ute på byn og hadde det gøy. Gravid/ammepupper blir jo som kjent litt større. Så kommer denne typen da ; Ååå sjekk deg da, har du fått deg silikon nå da. Jeg, Eh, nei. Jeg har nettopp født, så det er melk.

Han; ja, ja sikkert, det sier de alle.

Jeg ble så irritert så jeg dro rett og slett ned toppen fra den ene puppen og sprutet masse melk på han. Da ble han helt paff og holdt kjeft.

Må si at han har aldri sagt noe dumt til meg siden. Når han møter meg nå, så husker han den siste episoden godt og sier han respekterer meg for det jeg gjorde.

Er det virkelig mulig å bli så idiot og uten antenner.

Skrevet

For en del år tilbake skulle en barndomsvenninne jeg ikke hadde sett på noen år, komme på helgebesøk. Jeg var samboer og hadde vert det noen år, så når kvelden kom gikk han til en kamerat så venninnen min og jeg kunne ha kvelden for oss selv..

Han var nesten ikke kommet ut av døren før venninnen min spør meg om det er greit om hun har sex med samboeren min om det blir slutt med oss en gang!!! Trodde først hun køddet, men det gjorde hun ikke..

Trenger vel ikke si at hun aldri ble invitert tilbake etter den episoden...

Skrevet

Ojda, for en hyggelig venninne. Ville nok ikke latt henne være alene med kjæresten noengang iallefall ;)

Skrevet

Jeg og kjæresten ønsket oss barn veldig tidlig etter at vi ble sammen, og jeg ble gravid kjapt. Vi var på vorspiel hos noen venner der flere av kjæresten min sine kompiser var. Alle var nysgjerrige på min voksende mage, også spør en av gutta meg : "var det planlagt eller?" "Eh, ja", svarte jeg litt overrasket over spørsmålet. "Ja, av bare deg da eller?", spurte han igjen!

DA ble jeg irritert da. Misliker sterkt jenter som lurer kjæresten til graviditet, og ble utrolig sur for at noen kunne tro noe sånt om meg. Og enda verre - spørre om det! Utrolig frekt!

Skrevet

Svigermor...hehe,hun har ikke alltid de rette antennene ute til rett tid,nei. Da jeg ble gravid sist og de fikk nyheten sa hun bare:jaja,var det noe å fortelle om da,det er jo ikke synlig for du er jo like spinkel uansett gravid eller ikke...juhu,takk for den!

Skrevet

Ca 6 timer etter at barnet vårt ble født var svigers på besøk for å se vidunderet. Noe av det første svigermor spør om er om jeg har klart å bæsje enda.. og det spør hun om med masse folk i rommet! ;)

Skrevet

Hva i h******? Sprutet du MELK på han?? Lo godt fordi jeg trodde du spøkte, tror nesten det er du som mangler sosiale antenner, jeg! Det var bare ekkelt!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...