Gå til innhold

Hva er din beste "mangler fullstendig antenner" historie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hørte en fin en i dag. Et vennepar av venninnen min skulle gifte seg. På gjestelisten var et par der han var god kompis med brudgommen. Hun hadde ingen nær relasjon til paret som skulle gifte seg. Etter at invitasjonene var sendt ut ble det slutt med dette inviterte paret, og det var da ingen grunn for denne damen å komme i bryllupet da hun selvsagt var invitert som en følgeperson. Men hun tenkte tydeligvis annerledes, for hun ringte nemlig bruden og spurte om hun kunne ta med sin nye kavaler i bryllupet!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun spurte i det minste :op

Hva skjedde etterpå? Kom hun?

Skrevet

Det sa historien ingenting om:) Skal huske å spørre når jeg snakker med venninnen min igjen, for det hadde vært interessant å vite

Skrevet

gikk ei med innoverantenner i klassa mi, vi orka virkelig ikke å være med henne av mange grunner, vi gjorde det veldig tydelig for henne og fysisk sprang fra henne flere ganger, alikevel kom hun pesende etter og brøyt ut helt anpusten, jøss dere er i god form :)

Skrevet

Var kanskje dere som ikke hadde antenner. Stygt gjort mot henne.

Skrevet

Ja det var både stygt gjort og barnslig, er mange år siden, men tro meg vi prøvde mildere virkemidler først men ingenting gikk inn, og vi hadde gode grunner til å ikke ville være med henne.

Uansett ikke måten jeg ville gjort det på nå som jeg har blitt eldre.

Skrevet

Det hadde kanskje "gått inn" hvis dere hadde sagt det til henne. At hun ikke var bra nok for dere i gjengen.

Skrevet

Var jo ikke helt sosial intelligens av oss heller da og springe, men mener fortsatt hun burde ha hatt antenner nok til å forstå at hun ikke passa inn i gjengen da, det var mange grunner til dette som jeg ikke skriver ned her.

Bra nok var hun sikkert, men av mange grunner passa hun ikke inn med oss.

Skrevet

Hva var greia med at hun hadde innover tenner? Og hva er innovertenner?

Skrevet

Jeg hadde besøk av en venninne og vi fant ut at jeg skulle lage en kake som vi kunne kose oss med. Venninna mi hjalp meg å bake. Når hun skulle gå gikk hun først inn på kjøkkenet og delte resten av kaka i to, og ba om å få noe å pakke den inn i. Hun hadde jo hjulpet meg å bake, så det var jo rett og rimelig at hun fikk den med seg hjem. Jeg holdt på å dåne, men fikk meg ikke til å protestere.

Skrevet

Det står innoveranntenner. Ikke inn over tenner.

Skrevet

Innoverantenner skriver hun, og nå er det kanskje på tide å slutte å kverulere over den historien?

Skrevet

ÅJA! HAHA!!!! Jeg skjønte liksom ikke hva tennen hadde med saken å gjøre:p beklager.

Skrevet

Jeg hadde etter flere år mannet meg virkelig opp, og skulle feire min første jul hjemme fra Mor og Far. Jeg og samboeren min hadde feiret jul hos oss 2 år på rad, og dette året skulle vi feire hos svigers.

2 uker før julaften fikk jeg sms om at jeg fikk ta med eget pinnekjøtt og kålerabistabbe. Poteter kunne vi få hos dem ;) Snille svigermor!

Skrevet

Jeg har en veninne som er en svært lojal og god venn. Hun stiller alltid opp og er der for meg. Når det er sagt kan jeg si det rett ut: Hun eier ikke folkeskikk og finnes ikke høffelig. Er enebarn og bergenser ;)

Når hun kommer på besøk setter hun seg ned og begynner å prate om at hun fikk lyst på noe godt. Om vi kan lage kjøttkaker? Eller sette på noen rundstykker? Av og til går hun rett i kjøleskapet og drikker rett fra melkekartongen eller spiser nugatti med teskjei rett fra boksen!

I grunn bare morsomt for meg. Det som er litt irriterende er at hver gang vi skal lage mat sammen hjemme hos henne finner hun frem kvitteringen og skal dele utgiftene oss i mellom :P

Skrevet

En eldre dame i området her har kanskje ikke mangel på antenner, mer mangel på å holde sine meninger for seg selv. Men tenkte siden vi var i det morsomme hjørnet....... Hun så en mann gå ut fra en blomsterbutikk med rode roser. Dama tar tak i mannen og sier "Jasså...! Og hva har du gjort da!"

Skrevet

min bestemor eier ikke sosiale antenner :) hun er 89 år og frisk som en fisk.

søsteren min og ei venninne var på besøk hos henne i sommer. Søsteren min er veldig tynn, mens denne venninnen er frodig og kjempeflott. Bestemor spurte om de hadde spist og søsters sa at de hadde spist knekkebrød. Da sier bestemor først til søster: "du må da spise mer enn knekkebrød", snur seg så til venninnen og sier "du trenger ikke spise mer enn knekkebrød"...

gud bedre , dama er gal hehe!! søsteren min ble så flau!

Skrevet

En kompis av meg møtte bestemoren sin i butikken. Hun hadde begynt å surre litt på sine gamle dager og kjente ikke igjen barnebarnet sitt. Kompisen spurte om hun ikke kjente han igjen og "at han var jo sønnen til Tormod". "Åja", svarte hun.. "Neimen så stygg du har blitt da"

Skrevet

Ja jeg. VI var i bryllup til en venn, der en annen kompis med sin nye og gravide dame var (hun ble gravid tidlig i forholdet). De hadde kjørt til dette bryllupet i hennes snertne bil. Iallefall sier jeg noe så dumt som: "Så du krysset av for både bil og barn i bestillingen din, ha-ha;0"

Ser bare min manns ansikt blekne av flauhet.Kompisen vår hadde truffet henne på nettet og hun er kineser (hun bor i Norge og har gjort det i 5 år ), så de synes ikke slike "morsomme" kommentarer var morsomt.

Må legge til at jeg hadde født 6 uker tidligere, så kanskje det var hormon-humor.

Skrevet

Jeg hadde datet en fyr et par måneder. Han viste seg å ha litt vel skrudde tanker om det ene og andre, og dessuten viste antennene hans å være ganske så korte. Jeg fortalte ham at jeg ikke ville date ham mer hvorpå hans respons var å møte opp med blomster, dikt og ring! Han trodde visst at jeg dumpet ham fordi jeg betvilte at han var seriøs (hvorpå sannheten var at han var litt for voldsomt engasjert i meg for min smak).

Skrevet

En kvinnelig bekjent hadde truffet ei venninnge og kikket på magen henens og spurt om hun var gravid. Nei det er jeg ikke, svarer venneinna, hvorpå den andre utroper " Da har du jammen meg blitt feit!"

Skrevet

En eldre slektning av meg var en skikkelig skrekk mens hun levde på grunn av sine upassende kommentarer. F eks i et selskap der hun var gjest, kom det to andre gjester inn, en tjukk dame og en tynn. Da den tjukke kom inn, stønnet min tante "HUFF, stakkars henne!" I det samme viste den tynne seg i døråpninga, hvorpå tante ropte "Men se på henne derimot, så FLOTT som hun er!".

Hun hadde 1000 sånne på lager. Når andre var styggere kledd enn hun syns de burde være, kunne hun si "Hva, kommer dere i lumpen?" eller "Nei, det er visst bare jeg som har pyntet meg for mye!". En gang på 17.mai sa hun til meg at bunaden min var pen (den var et arvestykke i slekten, så hun hadde en viss andel i den), men at det var synd jeg ikke var penere på håret!!

Trass i alt dette hadde vi mye moro med henne, en svært frittalende og aldri kjedelig dame..

Skrevet

Da vi fortalte min svigerfar at vi venter barn, blei han utrolig opptatt av å fortelle om hvor FARLIG det er å føde! Han la ut i det vide og det breie om hvor stor sjanse det er for at ungen skal dø under fødselen!

Først arumenterte jeg imot, men til slutt blei jeg lei. I et forsøk på beholde en sivilisert tone, tross alt, sa jeg "Si meg, går du inn for å skremme meg eller?" med et smil. Da blei han kjempesnurt.

Nå tar ikke vi noe som kommer fra den mannen særlig seriøst, og vi følte oss trygge på at svangerskapet kom til å g bra. Men tenk om jeg f.eks. hadde mista flere ganger før, eller hadde alvorlig fødselsangst? Hva den mannen tenker på, eller med, er for meg en gåte.

Skrevet

Hahaha anonym 09.20.

Dem er nå skjønn å da. hehehe

Skrevet

Anonym 09;36. Det hørtes ut som noe jeg kunne ha sagt, uff. Jeg manger kanskje ikke sosiale antenner, men jeg mangler helt klart den sperren som de fleste har mellom tanke og tale hahaha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...