Anonym bruker Skrevet 21. august 2009 #51 Skrevet 21. august 2009 Det er et større problem når man bryr seg mer om hva andre gjør enn hva man selv gjør. Historien om den berømte flisa og bjelken er stadig like aktuelt.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2009 #53 Skrevet 21. august 2009 Du skriver at du var i et barselgruppe-besøk (som du skriver selv at du var), hvor vertinnen hadde et kjøleskap fullt av sjokoladepudding og middagsglass (gud forby), og at den UNGE vertinnen ikke orket å hente is. VEEELDIG tilfeldig at det var en vertinne som kjente seg igjen i dette, og det liksom IKKE er den samme dama det er snakk om. Har man bæsja på leggen er det bedre å tørke opp en å kline det utover, vel!??
Mamma mjaua Skrevet 21. august 2009 #54 Skrevet 21. august 2009 HI jeg har ikke lest svarene dine, men du skriver at du var hos en ung mor i dag som lot deg være hos henne og tilbø deg is. Også er du så utakknemlig at du henger ut det hun har i kjøleskapet og kaller babyen hennes tjukk? Gå heller ett par runder med deg selv før du uttaler deg. Babymat på glass er sundt for babyen og det viser jo at babyen får riktig mat. Hadde ikke det vært riktig mat så hadde de ikke fått solgt det osm babymat, de er veldig strenge på sånt. Grandis, sjokomelk, pytt i panne kan jeg også ha i fryseren og kjøleskap, jeg er da menneskelig og det er naaaam.. Og sjokopuddig er også godt, kanskje det var en grunn til at det var så mye.. Oppbevarer for venner, kanskje hune r gravid og har dilla eller rett og slett bare er glad i sjokopudding? so what? Og at en baby er litt rundt viser at han trives og legger på seg, noe som er viktig med tanke på at han skal vokse masse.. Syns ikke at den unge moren har problemer her, men heller deg HI som er så sjapp og dømme og henge ut andre;)
Anonym bruker Skrevet 21. august 2009 #55 Skrevet 21. august 2009 HI, nå må du forklare oss igjen siden du forteller 2 forskjellige historier her;) driiiiiti ut
Anonym bruker Skrevet 21. august 2009 #56 Skrevet 21. august 2009 Skal vedde på at Hi er ikke så gammel selv. Hun snakker nedsettede om andre, for å prøve å heve seg selv. Men det gikk jo ikke som hun trodde, og prøver å lyve seg ut av det. Men heller ikke det gikk så bra. Uff...dritflaut.
AneB Skrevet 21. august 2009 #58 Skrevet 21. august 2009 GUD, fortell meg hvilket nick som ligger bak det sjakktrekket her!!
Anonym bruker Skrevet 21. august 2009 #59 Skrevet 21. august 2009 Skulle nesten ønske at hun bomma på anonym-knappen, slik at vi får se hva slags nick HI har.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2009 #60 Skrevet 21. august 2009 Haha, hun er allerede gjenkjent av sin barselgruppe. Går ikke ann å ro seg bort fra det da. Jeg hadde gravd meg langt ned i bakken.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2009 #63 Skrevet 22. august 2009 Hadde jeg gjort denne type tabbbe, så hadde jeg tatt en laaaaang pause fra DIB.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2009 #64 Skrevet 22. august 2009 Er det ikke noe som heter...man høster som man sår? Nå tenker du vel godt om nesten gang du skal slenge dritt, HI (hvis du fremdeles er her inne)
Anonym bruker Skrevet 22. august 2009 #65 Skrevet 22. august 2009 HALLO!!! ja, hun dreit seg ut.. get over it! blir kvalm av å se på alle inleggene her, MOBBING på høyt nivå... gi dere, tror hun har skjønt d nå. oppfør dere som voksne mennesker, og tenk på hvilket forbilde dere er mot barna deres.. kk
Tigerpote Skrevet 22. august 2009 #67 Skrevet 22. august 2009 Det var ikke så veldig pent å legge ut her at hun har hatt kontakt med bv heller da, så tror ikke at hun med sjokopuddingen er så mye bedre.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2009 #68 Skrevet 22. august 2009 jeg fikk min som 19åring, og har en god sunn livsstil, men sønnen min koser seg med nugatti på brødskiva når han vil ha det (jeg også) og jeg elsker pølser, pyttipanne, sushi, salater osv, lettvint mat, det er bra godt.. vi har ikke lørdagsgodter, men unngår ikke godterier heller.. her er det både sunn mat og mindre sunn mat, vi er friske, aktive og fine i kroppen begge to, verken tynn eller tykk tror både HI og "anklagede" er flotte mødre jeg
Anonym bruker Skrevet 22. august 2009 #69 Skrevet 22. august 2009 barna våre er vel ikke inne her og leser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå