Anonym bruker Skrevet 20. august 2009 #1 Skrevet 20. august 2009 hun spurte om vi ville ha is. Jatakk svarte vi, var barselgruppebesøk.. så skulle hun reise seg og hente dette men sier "nei vettu jeg orker ikke, er helt swamped, men dere kan gå å hente sjøl".. De fleste syntes jo det var litt rart men jeg sa at jeg kunne hente, er lov å være sliten tenker jeg.. Da jeg gikk på kjøkkenet ble jeg så kvalm. Åpnet først feil - trodde hun hadde hel fryser men det var delt.I kjøleskapet sto det bare sjokomelk, sjokopudding, nugatti etc. Masse usunt. + Middagsglass. Da jeg åpnet fryseren var den full av grandiosa, pytt i panne etc.. Nå skjønner jeg hvorfor den stakkars babyen hennes er så tjukk:-( og hvorfor mor er så lat.. trist.. trodde unge visste bedre, men nei..
Anonym bruker Skrevet 20. august 2009 #2 Skrevet 20. august 2009 åja, så det hadde ikke vært den samme reaksjonen om moren hadde vært 30? Jeg er veldig enig i at sjoko-alt-mulig ikke skal gis til et bitte lite barn, men du vet jo ikke om barnet får det... ei heller har det noe å si om hun er ung heller....
Anonym bruker Skrevet 20. august 2009 #3 Skrevet 20. august 2009 Men tror du babyen hennes spiser grandis og all den der dritten a? tror du ikke han drikker melk og spiser grøt.....? middagsglass er det vel ikke noe galt med?
Anonym bruker Skrevet 20. august 2009 #4 Skrevet 20. august 2009 gjeeeeeesp..... hva har dette med at hun er ung å gjøre? sitter faktisk å ler litt når jeg tenker på at du tror at et sunt kosthold og latskap har med alder å gjøre! DU må jo være helt blåst!
Anonym bruker Skrevet 20. august 2009 #5 Skrevet 20. august 2009 Du finner mye av det samme i mitt kjøleskap og min fryser, men det er hva jeg selv spiser. Man skal ikke bare trekke slutninger ut fra noe så lite. Kan hende hun hadde fylt det opp for helgekos etc?
Anonym bruker Skrevet 20. august 2009 #6 Skrevet 20. august 2009 jøss, det hørtes trist ut. Personlig syns jeg det er foreldres plikt å sørge for at barn vokser opp med et sunt og godt kosthold. Hilsen ung mor.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2009 #7 Skrevet 20. august 2009 Var vel bare usunne ting igjen siden de hadde spist opp det sunne!
MrsL1 Skrevet 20. august 2009 #8 Skrevet 20. august 2009 Huff, ikke spessielt imponerendes=( Men du skårer ikke høyt du heller altså. Kjøleskapet er sån fordi hun er ung? Eller kunne det hende det like gjerne kunne vert en eldremor sitt kjøleskap? Kanskje er det sån at alle unge mødre forer både seg selv og ungene på usunn junk, men godt voksene få friske grønnsaker og alt annet "bra" vell, mine unger har meget bra kosthold, min sønns abselutte favoritter er: brokkoli, gulerøtter og paprika, han liker det, og har spist det siden han var liten... Vell, jeg gidder ikke ramse opp alt ungene mine spiser, og jeg er heller ikke hysterisk, og er enig i at dette ikke var ideelt for en liten sitt kosthold og fremtid, men det har ingenting med mors alder å gjøre egentlig? For det finnes nok av unge mødre med friske, sunne og lykkelige barn som blir tatt godt vare på. Det finnes og dårlige unge mammaer, og dårlige godt voksene mammaer alderen tillsier ikke om vi snakker om en god eller dårlig mor? Hilsen en ung 2 barns mor:)
Anonym bruker Skrevet 20. august 2009 #9 Skrevet 20. august 2009 Jøss...det er helt utrolig hva folk skal begynne å bry seg om nå for tiden. Hva hun har i kjøleskapet, har vel ingenting med alderen hennes å gjøre. Pass heller dine egne saker du, HI.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2009 #10 Skrevet 20. august 2009 Jeg var i besøk her forleden hvor det var en 35 år gammel mor. Hun har to barn og den yngste på 9 mnd spiste sjokoladekake ("hun spiser akkurat det samme som oss, likså greit å venne henne til det nå!"). Kan nevne at samme damen røykte under svangerskapet og gadd ikke å amme. Hennes egne ord! Å være trashy har ikke med alder å gjøre, det er en tilstand...:-)
Anonym bruker Skrevet 20. august 2009 #11 Skrevet 20. august 2009 fy fader... tror det er meg du var hjemme hos i dag? nå ble jeg uvell her..
babygullz <3 vilde Skrevet 20. august 2009 #12 Skrevet 20. august 2009 Teiteste innlegget på en time......
babygullz <3 vilde Skrevet 20. august 2009 #13 Skrevet 20. august 2009 forresten, du vet vel at det er billigere med junk og trash mat, enn å lage alt sundt og fresht fra bunnen av med 100 råvarer?
Anonym bruker Skrevet 20. august 2009 #14 Skrevet 20. august 2009 Ikke alle unge mødre er slik som henne. Jeg var 18 år da jeg fikk jenta mi. Med en gang jeg fikk positiv test gikk jeg på apotek og spurte hva jeg kan gjøre får å få et sunt barn. Jeg tok tran og folat og spiste bare sunt. Jeg ammet henne i 15 mnd. Alltid fine klær, hun har den beste matpakke på barnehagen.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2009 #15 Skrevet 20. august 2009 Jeg er 21 (himmel SÅ ungt) og ungen vår får hjemme laga middag og melk. I vårt kjøleskap finner du bare grønnsaker, frukt og ekstra lettmelk, leverpostei, markell i tomat og div andre sunne ting. Vi har ALDRI sjokolade pålegg her i huset. Eneste vi har en sjelden gang er peanøttsmør som kjent ikke er helt sunt, men ikke fullgærli om man spiser litt. Og i fryseren har vi kyllingkjøttdeig, fryste grønnsaker, laks, torsk, makrell, sei, kjøttkaker og bær. Wow, vi er jaggu usunne unge foreldre... Jajamen, du har sååå rett såå rett du HI.. Du burde åpne hjernen din og ta en titt. Tror du finner samme innhold der som du gjorde i den unge moren sitt kjøleskap og fryser...
Anonym bruker Skrevet 20. august 2009 #16 Skrevet 20. august 2009 Fryseren min er stappfull av pytt i panner,grandis,sjokoladeis,og pølser. Finner vel noen fiskepinner langt ned. Jeg er 38 år,og mor til 3.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2009 #18 Skrevet 20. august 2009 Jeg blir ung mor, og det kommer IKKE til å være tilfelle hos oss! Jeg har aldri vert noe glad i snop og søppel-mat. Hele livet har jeg foretrukket frukt og grønt forran chips og sjokolade. Jeg har også alltid vert flink å holde meg i aktivitet. Er nå 19 uker på vei jeg spiser som en helt, det går i fukt og grønt hele tiden. Satt i stad og skrellte en kiwi. Spiser jeg chips pose føler jeg meg skitten og vil helst ikke se på meg selv etterpå. Det er rett og slett synd på de som har det slik som du HI beskriver. Men det kan være at denne unge moren har noe hun sliter med og spiser seg utav dette?
Anonym bruker Skrevet 20. august 2009 #19 Skrevet 20. august 2009 du er vel bare snurt for at du måtte hente isen din selv stakkars....
Anonym bruker Skrevet 20. august 2009 #20 Skrevet 20. august 2009 Jeg blir mer kvalm av de som ikke har mat i kjøleskapet sitt. Kun kylling, ris og vann. Alt med måte. Er lov å ha både grandiosa, is og sjokoladepudding i fryser og kjøleskap uten at folk som HI skal lage innlegg om det på DIB! Håper aldri jeg treffer på deg som potensiell venninne. Er lov å kose seg innimellom. Og om hun moren bare spiser søppelmat so what?? Er verre hadde hun drukket hver helg, brukt dop, slått ungen og dratt nye menn inn i livet sitt til stadighet. Skjerp deg!!!
Anonym bruker Skrevet 20. august 2009 #21 Skrevet 20. august 2009 åneeeiii...hadde hun middagsglass til babyen????? ring barnevernet nå!!!
Anonym bruker Skrevet 20. august 2009 #22 Skrevet 20. august 2009 http://www.dinbaby.com/forum/thread/140543627
Tigerpote Skrevet 20. august 2009 #23 Skrevet 20. august 2009 mmm, Nugatti er godt da:0) Og pytt i panne med speilegg oppå brødskive duger finfint til middag.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2009 #24 Skrevet 20. august 2009 Så snill hun var som spanderte is på dere! Koselig.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2009 #25 Skrevet 20. august 2009 Hehehe..Dette er bare helt komisk..hva folk skla legge seg oppi,altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå