Anonym bruker Skrevet 20. august 2009 #27 Skrevet 20. august 2009 Jeg liker å se det positive i ting ;o) Og jeg synes hun var snill som spanderte is. Ikke alle som gidder å ha noe når de har gjester.
giggsi Skrevet 20. august 2009 #28 Skrevet 20. august 2009 Men du ville jo ha is selv. Så du er glad i litt søtt etter salaten? Lurer på om du i ditt skap ikke har noe usunt.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2009 #29 Skrevet 20. august 2009 Digger sånn humor! Å dra ut noe helt uvesentlig fra et innlegg som er super-teit!!! Du fikk meg til å le høyt her jeg sitter :-O
Anonym bruker Skrevet 20. august 2009 #30 Skrevet 20. august 2009 Nei dette var morsomt du. =) Du legger ut denne tråden for så å bli færska etter på. hihi snakk om å drite seg ut ja.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2009 #31 Skrevet 20. august 2009 Nå ble jeg glad! Jeg har fått et menneske til å le i dag. =)
Gjest Skrevet 20. august 2009 #32 Skrevet 20. august 2009 Haha. Du skulle jaggu vært her og sett kjøleskapet vårt for noen uker siden. Var så stappa av snop og kake at det var nesten ikke plass til mat der, og du kunne overhode ikke se noe sunt ved første øyekast. Hvorfor? Ikke egentlig fordi jeg er så veldig ung, men fordi jeg hadde hatt bursdagsselskap her og folk tydeligvis ikke hadde tiltro til at jeg greide å bake selv, så i tillegg til de to kakene jeg bakte kom det tre stykker med gjestene... Vi har forresten både sjokomelk og middagsglass også. Men jeg greier fint å lage skikkelig middag til ungene allikevel altså, den maten du finner i kjøleskapet er sjelden representativ for hva vi faktisk spiser om dagene. Middagsmat havner sjelden der, for vi handler den som regel rett før middagstid.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2009 #33 Skrevet 20. august 2009 du trodde kjøleskapet var en fryseboks? det var nesten det beste med hele historien!!
Anonym bruker Skrevet 20. august 2009 #34 Skrevet 20. august 2009 Greit at det var mye usunt der, men var det virkelig ingen sunne ting i tillegg?? jaja, folk velger selv hva de vil spise. Men skjønner ikke helt hva det hadde gjøre med at hun var ung? Dette kunne vel liksågodt ha vært kjøleskapet til en 30-åring.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2009 #35 Skrevet 21. august 2009 Hmm.. Jeg reagerte på at det ikke fantes noe sunt der, jeg syns det er litt trist bare.. At dere reagerer på at hun er ung er jo deres problem:-) Jeg sier som isted, jeg trodde unge virkelig hadde greie på kosthold. Tror kanskje dette innlegget ville blitt tatt imot på en annen måte om jeg ikke nevnet alder, og det er så komisk hvordan dibhønene feiler - i livet:-)
Anonym bruker Skrevet 21. august 2009 #36 Skrevet 21. august 2009 Hi...nå få du heller passe dine egne saker. Hva hun andre har i kjøleskapet sitt, har vel ikke du noe med. Hva hun forer ungen med, har heller ikke du noe med. På tide at du heller tenker på livet ditt, enn på andres? Teiteste innlegg jeg har lest på lenge. Skjerp deg!!! Får ingen venner på denne måten.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2009 #37 Skrevet 21. august 2009 Ha ha ha....leste det andre innlegget. Du har virkelig dummet deg fullstendig ut nå, HI. Nå er du vel ikke velkommen i barselgruppa di lenger. Ha ha ha...Dummet deg fullstendig ut nå.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2009 #38 Skrevet 21. august 2009 1) Det var unødvendig å si at det var hos en "Ung mor" 2) tror alle/de fleste normale er enig i at et kjøleskap og en fryser fylt av BARE USUNN mat er et dårlig tegn..Hjelper ikke hvor sunn mat man gir ungenen,- herregud,- de vil jo ta etter foreldrene..Hvor lenge kan man lure barna til å spise sundt mens man selv driter i helsa? Maks til de er 5....... Hadde også blitt sjokkert,- og tror ikke jeg hadde greid å holde meg..PÅ samme måte som folk ville sagt det direkte til henne om det hadde vært tomt for mat,.- må det være lov å si fra om det er bare feil mat.:Overforing og sulting av barna er like ille......
Anonym bruker Skrevet 21. august 2009 #39 Skrevet 21. august 2009 For det første....selv om hun har masse usunt mat i kjøleskapet, så betyr det ikke at ungen hennes får det. Dessuten forklarte hun jo hvorfor hun har masse usunt i kjøleskapet, i det andre tråden. Skal vedde på at du ikke er lenge velkommen i barselgruppa. He he...snakk om å tråkke i salatan, hva HI?
Anonym bruker Skrevet 21. august 2009 #40 Skrevet 21. august 2009 Skal ikke heller bekymre deg litt mer for den underernærte ungen din da, HI ? Istedet for den ungen som tydeligvis får det den trenger?
Anonym bruker Skrevet 21. august 2009 #41 Skrevet 21. august 2009 Joda,- har lest den andre tråden. Men alikevel så mener jeg at foreldre som "Bare" spiser usunt også vil komme til å gi ungen det etterhvert,- for det er bare til en viss alder man kan forsvare ovenfor barna at de må spise "fæl" Mat mens mamma og papp spiser pizza,- chips, pølser og snop og mat barna ELSKER hver dag..Hjelper ikke om de spiser hver for seg,- eller etter at ungene har lagt seg..Barn skjønner slike ting,- hvis man ikke har stokk dumme,- totalt blinde OG døve barn da........DA kan det være mulig å skjule at man selv spiser søppel, men gir barna sunn mat...
Anonym bruker Skrevet 21. august 2009 #42 Skrevet 21. august 2009 HI her sitter og ler meg ihjel:-) Det er ingen som har sendt meg noe sms og jeg er heller ikke upopulær i gruppen. Jeg reagerte bare på all den usunne maten. tror nok det hadde vært bedre om jeg ikke nevnte at hun var ung. forøvrig var jeg ikke i noe barselgruppemøte igår. kanskje fordi ungen min er 2.5 år? men det var kjekt å se dere bli sinte da:)
Anonym bruker Skrevet 21. august 2009 #43 Skrevet 21. august 2009 He he he....prøver å lure deg unna nå HI? Svare deg tilbake, og prøver å forsvare deg selv som anonym? Tabbet deg loddrett ut!!!
Anonym bruker Skrevet 21. august 2009 #44 Skrevet 21. august 2009 Haha, ja nå er jeg kjemperedd her. som sagt. Ingen melding, intet besøk. Om noen har fått en slik melding som hi av andre tråden har sendt så er det veldig trist om jeg har forårsaket det, men ikke noe jeg tenker på. folk får begynne å ha litt sunnere ting i skapet da:-)
Anonym bruker Skrevet 21. august 2009 #45 Skrevet 21. august 2009 Ro ro til fiskeskjær. Du skrive jo i innlegget at du var på barselgruppebesøk....
Anonym bruker Skrevet 21. august 2009 #46 Skrevet 21. august 2009 Du skriver jo i hovedinnlegget at du var i barselgruppebesøk i GÅR. Den må du lenger ut på landet med......
Anonym bruker Skrevet 21. august 2009 #47 Skrevet 21. august 2009 LOL....tabbet deg enda mer ut nå, HI. Uansett hva du sier, så roter du for deg mer og mer. Hvordan fant du ut da, at denne unge moren hadde så mye usunt mat i kjøleskapet, hvis du ikke var på noe barselbesøk eller besøk for den slags skyld, igår??? Ha ha ha....
Anonym bruker Skrevet 21. august 2009 #48 Skrevet 21. august 2009 Hva som er i fryseren vår gjenspeiler som regel ikke hva vi spiser til hverdags.. Vi kan godt ha en frossenpizza, 2 isbokser (jeg og sambo liker ikke samme), 2 pk ispinner, pytt i panne.. + sjokomelk, sjokade, nugatti, hapå osv i skapet. Det vil ikke si at vi spiser dette hver dag. Om du hadde kommet hit en dag før vi skulle "storhandle" før uka, ligger det som regel kun sånt igjen i frysen her.. nettopp fordi vi har spist opp wok'en, kyllingfileten, kotelettene, osv. Småen her får så og si aldri noe søtt, og folk synes faktisk vi er hysteriske.. selv om han kan få en bolle f.eks når vi er på tur. Alle forskjellige sjokopåleggene.. vel, vi får faktisk ganske ofte besøk, og mange av de har sine favorittpålegg det er koselig å "skjemme" bort med når de kommer hit Småen har aldri fått smake på noe sånt.. Så bare ikke døm henne utifra det du fant i fryseren og kjøleskapet hennes. Jeg vet om mange med "tjukke babyer", men som faktisk ble helt normale når de begynte å løpe/gå. Er ikke såå lett å morsjonere så mye når man er baby, og noen er glupskere enn andre. Sukk...
Anonym bruker Skrevet 21. august 2009 #49 Skrevet 21. august 2009 Kusina mi har en liten gutt på 4 mnd. Han er rund og god. De deilige bollekinnene. Guess what? Han får bare mm. Så ikke alle barn som er runde og gode, får søtsaker.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2009 #50 Skrevet 21. august 2009 Drit i alderen hennes da - å stappe kjøleskap og fryser full av fett og sukker er et dårlig tegn - uansett alder. Og: du stapper ikke kjøleskapet og fryseren din full med all den usunne maten bare for å "kose" deg i helga. Du har rett og slett et problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå