Lilje Sille ♀♀♂ Skrevet 16. august 2009 #51 Skrevet 16. august 2009 Håper sønnen din får et hyggelig møte med sin far, hold oss oppdatert da?? Det virker underlig på mange at en mann kan ta kontakt med sin sønn først når denne er voksen selv, men det kan jo være grunner vi ikke vet. Kanskje er han blitt syk, kanskje har det kommet han for øre at han skal bli bestefar, hvem vet. Hvis sønnen din har truffet søstrene så har vel info lett kommet den veien, selv om de ikke har så mye kontakt de heller. At noen tror det er penger involvert er jo nitrist... All kontakt med opphavet er av det gode, så lenge forventningene er lave. Kanskje et tips å overbringe til din sønn? Jeg håper inderlig ikke han blir skuffet over faren, det ville vært leit. Narkotika og ADHD kan ramme de beste familier, så hva med å passe truten, alle anonyme forståsegpåere? Ninni Stoltenberg er et eksempel... De har gått ut åpent med dette, fått fokus på viktig problemstilling. Det er jo et gode at noen orker dette!
Cat.68 Skrevet 16. august 2009 Forfatter #52 Skrevet 16. august 2009 Det ska jag gjøre.;o) Det er vel igrunn ikke verre at han finner plats i hjertet sitt for sønnen så lang tid etterpå, en at en mor som bortadoptert barnet sitt kan finne på å gjøre det mange, mange år etter. Men på dib er det bare "worst case cenario" som gjelder.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #53 Skrevet 16. august 2009 Er dette virkelig noe du bør fortelle så detaljert på et forum på nettet? Dette er din sønns liv ikke ditt. Hva du legger ut om deg selv får du jo selv stå for, men din sønn synes kanskje ikke det er helt greit at hele hans liv blir brettet ut på denne måten. Du er jo en kjent person her inne. Ikke akkurat anonym. Makan. Dette synes jeg ikke hører hjemme på koselige Cat68.
Cat.68 Skrevet 16. august 2009 Forfatter #54 Skrevet 16. august 2009 Men kjære vene da. man skulle tru jeg fortalte om et massemord eller lignende ,som dere tar å vei. Det var en hyggelig og positiv melding som enhver kunne ha blitt glad for. Og min sønn har for hundredeogfemtielfte gangen ikke noe emot at jeg snakker om det som opptar meg med mine barn. Han skammer seg IKKE før å ha hatt et rusproblem, og han skammer seg slettes ikke over at faren tatt kontakt. Han om kjæresten hans frekvenserer disse sidene de også, så alt jeg skriver kan han se. Og det plager ham ikke det grann, så det er helt uførståelig hvordan det da kan plage fremmede mennesker.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2009 #55 Skrevet 17. august 2009 Mangler tydeligvis noen sperrer. Kan jo være faren til din sønn heller ikke hadde likt at du legger ut alt mulig. Litt for intimt for meg også det der.
Cat.68 Skrevet 17. august 2009 Forfatter #56 Skrevet 17. august 2009 Men jøss som dette gnæg da. Kan jo være at du har litt for mange sperrer å da. Og vettu hva, jeg har ingen som helst skyldigheter overfor faren hans. Om han ikke liker at jeg forteller hva han gjorde for 21 år siden eller det han gjør nå, får faktisk være hans samvittighet.Handlingene hans får han selv stå til rette for. Hvis han var veldig redd oppmerksomhet hadde han nok ikke hatt en åpen dialog med sønnen min på facebook. .Og enda en ting anonym 17;38, det som er så vanvittig bra med det her, er at du slipper å gjøre noe som helst. Er ikke DINE intimsoner dette går ut over.Så bare slapp av , det kan umulig vare bra å ta sånn på vei over hvordan andre mennesker velger å innrette sine liv. hahaha jeg må bare le,
Anonym bruker Skrevet 17. august 2009 #57 Skrevet 17. august 2009 Du er og blir hoggstabben her inne, du. Jeg er glad på vegne av familien din! Det er ALDRI for sent å angre fortiden, og å prøve å være pappa for sitt barn. Selv om han er voksen, trenger han en far. Og barnet han venter får en ekstra bestefar. Lykke til! Spennende og artig med gjenforenelser!!!!! Glad på deres vegne.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2009 #58 Skrevet 17. august 2009 Får håpe han ikke blir skuffet som jeg har blitt av min far igjen og igjen. Ikke alle er like idioter som han da
Cat.68 Skrevet 17. august 2009 Forfatter #59 Skrevet 17. august 2009 Takk, ja det blir spennede å se nå da hva som skjer videre fremover.De har de ikke travelt, dette må modnes frem.
Cat.68 Skrevet 17. august 2009 Forfatter #60 Skrevet 17. august 2009 Det håper jeg å, men han har liksom ingen forventninger heller.Og vi er mange rundt ham som vil stå der og hjelpe og støtte hele veien. Ingen løfter er gitt fra noe hold . Faren har ikke uttrykkt mer en et ønske om å få kontakt og å prøve å bli kjent. Og vist at han erkjent ham. Hvis det stopper der så er bare det positivt. Om han er en idiot eller ikke er jeg ikke den rette å svare objektivt på. Derfor holder jeg mine private tanker om hans far for meg selv. Slik jeg har gjort under hele hans oppvekst, akkurat med tanke på at det kanskje kommer en dag da de ville møtes. Den dagen ville jeg at han skulle bli kjent med sin far uten å være farget av andres meninger.
zethaline Skrevet 17. august 2009 #61 Skrevet 17. august 2009 Dette må jeg bare kommentere... Til deg Cat.68 Til lykke med din sønns møte med sin pappa ;0) Jeg vet ikke noe som helst om din familie,men unner alle sønner og døtre å bli kjent med sine foreldre om det er positivt for det lille eller det store barnet,også din sønn ;0) Til dere anonyme... Det er vel opp til Cat.68 hva hun ville legge på nett.. Det går garantert ikke utover dere,om om det er så fælt å lese...finn på noe annet å gjøre da.... Og mener dere virkelig at 21 år er for ungt til å få barn?? Da er det mange her som er altfor unge!! Kansje er det dette som skal til for at han skal føle at livet er verd å leve også på andre måter!!?? Høres ut som at denne unge mannen får mye støtte fra sin familie og jeg tror at dette kommer til å gå veldig bra ;-) Lykke til Cat.68 og gode ønsker fra meg
Cat.68 Skrevet 18. august 2009 Forfatter #62 Skrevet 18. august 2009 Takk for det, hyggelig høre at ikke alle ønsker å kappe hodet av meg, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå