Gå til innhold

Det er helt utrulig!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå står ikke verlden til påske........*er så gledelig sjokkert*

Som noen av dere vet så fikk min sønn kontakt med sine halvsøsken for første gang nå i sommer. De fikk vite om ham av sin mor for 1,5 år siden og de hadde så lett ham og fant ham i sommer. I ferien så traff de hverandre og har hatt kjempefin kontakt siden.

Hans far har aldrig villat vite av ham, og har hverken sett ham eller hatt kontakt med ham noensinne. Han har også heller sporadisk kontakt med sine døttre, men det handler om noen slags vårdnadstvisk som jeg ikke vet noe om.

Igår fikk min sønn en sms av sin far, som sier at han har tenkt mye på ham nå i det siste og at han ønsker kontakt, og at han vil bli kjent med ham og ha ham inn i sitt liv. Herregud.... jeg får frysninger. Selvsagt vil han det. Håper så inderlig at de finner tonen og at de kan få et fint forhold resten av livet. Det er aldrig forseint.

Livet kan virkelig være vakkert

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får håpe at faren ikke er ute etter penger fra sønnen din, da...

Skrevet

Kjempe kjekt for din sønn... Håper at de finner tonen og at de kan begynne å bygge opp et forhold. Ønsk han lykke til!!

Skrevet

AAAAaaaahahahaha, penger????

Uff så galt det kan bli når man uttaler seg om ting man ikke har peiling på. Vel sønnen min har ikke mer penger en at han såvidt klarer seg selv, og faren er godt etablert og har sikkert nok av den varen selv, hahahaha.

Skrevet

Ikke noe å steile for Cat, det var nemlig godt ment...

Skrevet

Steile ?? haha, det ble bare så morsomt.....

Skrevet

Oi såååååååååå spennende............................................ Jada..........

Skrevet

ja vettu hva ,det er det , det er helt underbart fantastisk spennede dette.

:o))

Skrevet

utrolig bra det da=o) håpe han ikke lover gull og grønne skoger også "stikker av" igjen da... det hadde nok vært sårt.. bare vær obs på det... venninnen min har vært igjennom et sant helvete med sin far akkuratt pga det... mener ikke og virke negativ altså=)) er veldig fint hvis han har vokst opp og virkelig skjønt at han er pappa og må ta ansvar=)))

Skrevet

Litt sent å skulle bli voksen og ta ansvar når sønnen selv er voksen og venter barn, kanskje?

Skrevet

Visst er det sent, men det blir egentlig aldrig forseint til å villa gi det en sjanse. Det er ihvertfall ikke forseint for de hvis de finner herandre. Da har de god tid til å bygge opp et far sønn forhold.

Skrevet

jeg skjønner den, Fordelen der er vel kanskje at sønnen min er voksen og egentlig aldrig forventet seg noe som helst.

Skrevet

Dere skal i allefall ha for at dere er en inkluderende familie. Jeg hadde nok ikke vært riktig så happy for å få spermdoner til pappa når jeg var blitt voksen. Hadde bedt han stappe telefonen sin med smsene i et visst hull.

Skrevet

Hvor gammel er sønnen din?

Skrevet

Så fordi han smalt meg på tjukka og ikke ønsket noe ansvar , skal jeg lage kvalme slik at de ikke skal treffes?? Hva skal det være godt for?

Skrevet

Sønnen din voksen? Sønnen din er en narkoman som har klart å smelle kjæresten sin uplanlagt på tjukka. Han viser jo ikke akkurat god dømmekraft. Vet du kommer til å føle dette som et angrep på deg men det er ikke det, du bare ser ikke selv hvor trist alt dette er. Stakkars gutt, burde blitt vernet mot faren sin. Og burde slettes ikke bli far "rett etter" han er blitt 2nykter" - ting kan fort snu. Syns det er skummelt jeg cat.

Skrevet

han blir 21 år om noen mnd.

Skrevet

Jeg syns du er fullstendig ukritisk til hva du legger ut på nett. Om du ikke resepekterer ditt eget privatliv burde du iallefall respektere barna dine sitt.

Skrevet

Jeg må gjøre meg klarere. Hadde jeg vært han hadde jeg bedt faren min dra til HELVETE.

Skrevet

Du angriper da ikke meg i hele tatt. Den du angriper er vel igrunn sønnen min. Du synes dette er skummelt, men det gjør ikke vi, ruskontaktene hans eller de andre som jobber rundt ham. Tvertimot dette har hjulpet ham, og barnet er i de beste hender. Mamman er er fantastisk och hon kommer att bli en flott mor.

Skrevet

Ok, och vad skulle det vara godt før?

Skrevet

Nå er det vel slik at ruskontakter gjerne er "folk flest" og ikke utdannede mennesker? Jeg syns det er veldig skummelt at så mange ting skjer på en gang med sønnen din, og nei; jeg angriper ham ikke. Jeg syns bare den familien går for fort frem og jeg finner det veldig betenkelig. Etter å ha sett flere slike tragedier vet jeg at fort frem ofte betyr fort tilbake til start igjen...

Og har heller ikke sagt noe om kjæresten hans eller hvordan de vil bli som foreldre, men jeg finner det hele betenkelig.

Skrevet

jadajadajada, dette har jag hørt før. Slapp av. jeg gjør ikke noe mot min sønns vilje. Hva skal jeg holde skjult. At faren hans erkjenner ham etter 21 år. Det er jo fantastisk. Hva i alle dager er galt med det. Trur du noen vil bruke det mot ham?

Skrevet

Dessverre er det vel ikke helt utenkelig at dette sammen med alt det andre du har lagt ut her vil kunne brukes mot ham. Mulig han syns det er greit at du sier alt nå men den dagen han ikke får en jobb pga det er lagret i cachen hos google at han har vært narkotikamisbruker etc så tviler jeg på at det er like morsomt. Synd du ikke ser det selv.

Han sier det er greit ja, men han burde tydeligvis blivernet mot seg selv. Du og!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...