Anonym bruker Skrevet 13. august 2009 #51 Skrevet 13. august 2009 Glemte: - såkalt nips overalt. Rotete og fælt. Håper ikke du tar deg nær av dette. Det er sagt med humor=)
Cat.68 Skrevet 13. august 2009 Forfatter #52 Skrevet 13. august 2009 Nå er jo ikke jeg noen inrednings arkitekt, men liker det uansett slik.Men du tar fulstendig feil med teppet, Det er nemmelig beige. ;o))
Anonym bruker Skrevet 13. august 2009 #53 Skrevet 13. august 2009 Og er litt irriterende at alle tror at så lenge man ikke liker stuen din, så betyr det at man har en minimalistisk stil uten sjel.... Det er jo latterlig da. Det er fullt mulig å ha litt mer stil og smak, og samtidig ha det koselig. Jeg syns ikke stuen din var koselig. Det var for mye rot, og stygge ting til det. Og FOR mørkt er ikke koselig.....
Den heldige eier av ett barn Skrevet 13. august 2009 #54 Skrevet 13. august 2009 Likte vegguret ditt;)
Cat.68 Skrevet 13. august 2009 Forfatter #55 Skrevet 13. august 2009 hmmm javel. Det er en gave fra svigers, og laget av broren til svigerfar, Trenger jeg å si mer egentlig. Men nå har vi bestilt en ny veggklokke. den vil ihverfall skli mer inn i miljøet. ;o)
Cat.68 Skrevet 13. august 2009 Forfatter #56 Skrevet 13. august 2009 Tar meg ikke nær i hele tatt, har vel allerede 2 eller 3 ganger innrømt at jeg har alt for mange saker, men at jeg ikke tenker bry meg noe særlig mye mer om det før de resterende møblene vi skal ha er på plass. Det vil vel bli til Jul engang er planen.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2009 #57 Skrevet 13. august 2009 Syns det var koselig jeg!! Og så flotte gardiner, har makan sjæl )
Den heldige eier av ett barn Skrevet 13. august 2009 #58 Skrevet 13. august 2009 Det var faktisk ikke tull engang. Har nesten maken, arvet etter mine oldeforeldre. Jeg elsker det. Har malt det, fordi det flasset litt, og besøkende her har utelukkende kommet med positive tilbakemeldinger:)
De tre gull Skrevet 13. august 2009 #59 Skrevet 13. august 2009 Den der er vel ikke mer harry enn de fleste stuer i dette landet vel... Ikke helt min stil ,men slett ikke den mest harry jeg har sett. En helt alminnelig bruksstue..
Cat.68 Skrevet 13. august 2009 Forfatter #60 Skrevet 13. august 2009 Jeg mener ikke det er styggt jeg heller, men det passer nok mer inn i et annet miljø. Blandet med de mørke møblene og de lyse veggene føler jeg at furu blir malplassert. Vegguret vil derimot få en hederslass i kjellerstuen istedet, når vi får det nye
Cat.68 Skrevet 13. august 2009 Forfatter #61 Skrevet 13. august 2009 Har mennesker stuer de ikke bruker, som bare står der til pynt?? Trudde det hørte fortiden til. Min mormor hadde sk "Finstue" den bruktes KUN ved veldig spesielle anledninger. Var såvidt vi fikk lov se inn på den.
De tre gull Skrevet 13. august 2009 #62 Skrevet 13. august 2009 Har sett en del av dem finstuer ja...Føler man roter den til bare man er på besøk... Jeg sverger til IKEA......det er til for å brukes....og skiftes ut når det er utslitt..
Cat.68 Skrevet 13. august 2009 Forfatter #63 Skrevet 13. august 2009 Det jeg er mest imponert av igrunn er at stuen min engasjerte i over så langt 60 innlegg. Helt fantastisk, hahahaha
Gjest ✿biss med twins✿ Skrevet 13. august 2009 #64 Skrevet 13. august 2009 Jeg husker historien din fra Se & Hør. Uff..liten og vakker gutt var han. Han var jo 'bare' 300 gram mindre enn lillejenta mi på sitt minste..men de kom så klart mye senere. Stuen din var ikke helt min smak, men jeg liker harry mennesker;)
Cat.68 Skrevet 14. august 2009 Forfatter #66 Skrevet 14. august 2009 Har alle sett ferdig nå?, tenker ikke la stuen min ligge til allmen beskuelse i all fremtid. De som skal se får skynde seg før jeg tar bort bildene.;o)
Gunner Skrevet 14. august 2009 #67 Skrevet 14. august 2009 Jeg syns ikke den var harry, men skinnsofaen likte jeg ikke så godt. Resten syns jeg ellers var veldig koselig, og hadde nok likt meg der om jeg hadde vært på besøk.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2009 #68 Skrevet 14. august 2009 har det annerledes hjemme hos meg, men stuen din har sjel og karakter hadde nok trivdes bra der jeg synes mørke møbler går an så lenge veggene er lyse Husker også å ha lest historien deres i se og hør når jeg så bildene, utrolig trist sak. Unner ikke "min verste fiende" engang det dere har måtte gå igjennom. Det var en veldig fin gravsten dere hadde ordnet til den lille gutten deres, og markeringen på bursdagen hans synes jeg var veldig fin og rørende <3
Cat.68 Skrevet 14. august 2009 Forfatter #69 Skrevet 14. august 2009 Soffaen er gammel, og skal med stunder skiftes ut, men får henge med en stund till. Du er hjertelig velkommen ;o))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå