Gå til innhold

Da har jeg lagt ut den Harry stuen min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble å titte litt utover på siden deres....

HUff utrolig leit med sønnen din, jeg ville bare si at dere har min medfølelse.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmmm... var dette SÅ harry?

Samme seksjonen som jeg har der med brudebildet. Bare at min nå er mørkbrun og lakket, og jeg har tatt bort den hyllen du har over bildet:)

hehe.... jammen er vi litt enige her også;)

Skrevet

Så litt ellers også....

Kjempe vakker minneside til lille englegutten deres.

Skrevet

Det er jo uferdig!! Anonym 14;43. Skrev i hi at furu seksjonene skal skiftes ut, men vi har ikke råd å kjøpe alt på en gang.

Da vi stiftet bo sammen var det jo såååååå inn med furumøbler, idag skjønner jeg ikke hva som var fint med det. Men nå skal snart det siste rasket ut.

Skrevet

Til dere som mener det er litt mye krimskrams å veggene og slikt, vet dere jeg er helt enig. problemet mitt er bare at jeg har for mye tinger, og er glad i for mange saker. Men da de resterende møblemanget er på plass skal det også ommøbleres på vegger ol. Da blir det nok en mer helhet til slutt. Og jeg takler fint at noen mener det er døds Harry teit. Harry er topp. Vi er alle Harry enligt noen.

Skrevet

Spisestuen var veldig fin, og gardinene var veldig søte. Skinnmøbler og furu er min definisjon på harry, så ja, du har nok en litt harry stue;) Men den var jo veldig hjemmekoselig og personlig. Fikser ikke kalde, minimalistiske hjem uten sjel! Da ville jeg heller hatt *grøss* en skinnsofa og furumøbler.

Men jeg skal ikke si at vi har noen perfekt stue, vi har ikea- møbler:) Men koselig, det er den! På veggene har vi nesten bare gamle bilder, som jeg har kjøpt på diverse antikk-/bruktbutikker/messer.

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor folk skal ha upersonlige stuer uten ting på veggene. Jeg elsker lampen over kjøkken bordet ditt, ser du sier den skal skiftes ut, kjøper den gjerne.

Skrevet

Den er allerede tinget bort til sønnen min og kjæresten hans, hehe. Men jeg skal ikke ja den bort fordi jeg ikke liker den. jeg vil ha den bort fordi jeg rett og slett ønsker meg en ny lampe. Gjerne noe med prismer............. og det er Harry det, hehehe

Skrevet

ganske lik min smak og stil igrunn :)

Har forresten samme teppe under sittegruppa jeg også :D

Skrevet

Syns stuen er fin men ganske lik min svigerfamilies på stil med slik veggklokke, tepper og skinnmøbler. Vil ikke si at den er harry men hjemmekoselig stue som kan brukes, og ikke bare er til pynt.

Skrevet

Ja, vet du hva Cat.68 for meg var dette faktisk utrolig HARRY! Unnskyld for det! Men jeg innser jo at folk har og skal ha forskjellig smak! Jeg går for en HELT annen stil. Ja, rett og slett mer exlusive, dette blir for kjeldelig og uten sjarm.

Skrevet

Er stua di harry? Ups, skal ikke legge ut min stue da. Ikke mye som henger på greip hos oss. Spisestua er eldgammel, men oppussa, stuebordet er en sort, tv-bordet en annen. Vi har bilder av ungene på veggen og brudebildet vårt. Vi har også ett speil, men det tror jeg skal bort etterhvert...

Ja, og så har jeg bilder av Vebjørn Sand fra arktis, sikkert harry det også... :/

Skrevet

Fin og koselig stue det, ikke noe spesielt harry (da er jeg like harry selv) :)

Skrevet

Meget Harry må jeg si..Kan ikke kalle det stil engang..Bare møbler og tin g som er døtta inn i en stue,uten at det ser ut som det er noe gjennomtenkt..Grusomt,men det er min mening..

Skrevet

Må si jeg synes den er meget Harry,kan ikke kalle det stil en gang..Bare ting og tang som er dyttet inn i en stue.For mye rot og krimkrans.

Fæle møbler og fæl sofa,men det er jo min smak..Men,ja det er utrolig mange som har den "stilen" der,å derfor vil jeg ikke kalle det noe stil.Er ikke noe som man blir fasinert over!

Skrevet

Uff, grusom stue.

Altfor mørkt og tungt.

Skrevet

Jeg synes det virker som du innreder med gjenstander som betyr noe for deg:)

Jeg ikke har det den stilen selv, mer shabby shic. Mye arvet og loppefunn. jeg har mange familiebilder på veggene og blander gjerne ting fra ulike tidepoker.

På noen svar her inne virker det som om alt som ikke er minimalistisk = harry :P

Det er kjedelig stil det! Synes jeg :)

Skrevet

Det er jo faktisk veldig sant. At det er mange harry mennesker her i landet!

Skrevet

Er dere like frekke i virkeligheten også hvis folk hadde stilt samme spørsmål? Tror ikke det nei..

Skrevet

Har sett mye mer harry stuer enn det der..

Så litt på siden din og ville bare si at englegutten din var fantastisk nydelig, utrolig vondt å lese og sender gode tanker og ønsker din vei.

Skrevet

Dere tror jo dere kan svare hva som helst til cat.68, hadde en annen lagt ut denne tråden, la oss si alva f.eks, garanterer jeg at svarene hadde vært annerledes..

Skrevet

Mener exclusive som i dyrt eller ecklusive som i ???

Nå vet ikke jeg hvilken prislap du setter på ting, men den grusomme matta under spisestuen kostet 3000 da. Eneste matter som er veldig mye dyrere er vel bare slike tyrkiske jalla matter??

Når det er sagt kjøpte jeg ikke matten fordi den var dyr, men forsi den er utrulig praktisk når man har hvite hunder. Hundhåren fastner nemmelig ikke på ekte flossy matter.

Skrevet

Det er helt i orden at de ikke liker smaken min. Jeg ligger ikke søvnløs fordi noen mener stuen min er stygg og Harry. Stuen min er kjempefin den. Funksjonell og praktisk er den også. Med 2 hunder og småbarn i hus funker det dårlig med tøymøbler.

Skrevet

Ja, her var det mange interørtabber!

Vet ikke hvor jeg skal begynne engang...

- Man setter ikke pynteting oppå høytalerne!

- Messing og furu, fysj og fy

- Lampetter i vinduene, kvalmende symetrisk i hver sitt vindu

- Gardiner som rekker til halve vindu. Gardiner skal helt ned til gulvet..

- Duk på spisestuebordet er en uting.

- Fullstendig feil fargesammensetninger. Du burde valgt et beige teppe under spisestuebordet, ikke hvitt (forøvrig var teppet knallkult. det passet ikke inn i stuen for det var for kult til det andre..he he.. Men stort pluss til deg som har valgt flossy teppe under spisestuen, det er det få som tør, men det er utrolig lekkert...til de rette møblene og de rette fargene...)

- Brudebilde på hedersplassen. Klassisk interiørtabbe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...