Gå til innhold

Da har jeg lagt ut den Harry stuen min

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

AKKURAT sånn jeg så for meg stua de etter jeg så bildene fra bryllupet

Skrevet

Det var rart for vi har netopp skaffet nye møbler. Hatt dem 14 dager og vi giftet oss i 2005, hehehe

Skrevet

:o))

Vet det.Harry er best!!

Skrevet

Synes jeg å ;o))

Skrevet

Den ser da helt greit ut? Kanskje litt mye krimskrams på veggene, men ellers helt OK.

Skrevet

Jeg hadde nok fjernet uromomenter som brusflasker o.l. før jeg tok bildene. Stua er ok, den. Ikke min stil. Men så er det ikke jeg som bor der heller, da ;-p

Men vi har visst akkurat like gardiner.

Skrevet

vi har nesten samme spise-stue.

stolene er helt like men de har ikke den sømmen.

bordet vi har er i samme trefarge men vårt er mer gammeldags (antikk)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

er DET definisjonen på harry?? haha, javel ja... syns det var en helt vanlig stue jeg :o)

Skrevet

jeg likte møblene i spisestua, altså, bord + stoler.

ellers var det en 'normal' stue : -)

Skrevet

Bra du tar tilbake Harry, Cat!

Harry, men hva så? Kanskje harry også kan være en bra ting, alle kan ikke ha det likt ;)

Skrevet

må si den var litt harry jeg da, selv om jeg pleier å være snill.. Akkurat sånn som det er hjemme hos foreldregenerasjonen min på 50-60 år..

kunne ikke tenkt meg å ha det sånn, men flott at vi har forskjellig smak! Tøft av deg å legge ut bilde mener nå jeg da..

Skrevet

Jeg syns spisestuen din var fin =)

Noe som var Harry var dyreburet, gulvteppet og skinnsofaen ;)

Kanskje nye gardiner? Såg ut som sykehus-gardiner :P

Skrevet

Ganske lik stil som hos mammaen min det der...

Men jeg har ganske lik spisestue da, jeg har svarte stoler og litt lysere bord, men ellers ganske lik.

Stua er ikke minimalistisk og moderne, men en helt normal stue vil jeg si. Hvis din stue er harre er det mange harry mennesker her i landet :)

Skrevet

Likte potensialet ;-)

Spisestua og sofagruppen var kjempefine synes nå jeg! Likte godt gardinene dine!

Men jeg ville ribbet stua for furumøbler og veggpynt. Høytalere må man ha om man skal ha god lyd, men ikke lat som de er noe annet med å putte ting på de.

Lampen over stuebordet kan komme til sin rett om en god del av det andre stesjet blir fjernet!

Det ser ut som en litt typisk transisjonsstue, blanding mellom nytt og gammelt. Har ikke turt å fjerne så mange ting som en burde enda :-) Men harry? Det vil jeg nå ikke si! Kun dersom spisestuen var furu også, ugh... Hva var det som var så flott med furu før?

Skrevet

Jeg syntes stuen var fin jeg. Hjemmekoselig!

Skrevet

KJEDELIG! Sånn typisk "jeg driter litt i det"-stue!

Skrevet

Og Pepsi Max er viktig i spisestuen :P hehe

Ser ut som en blanding emllom ny/gammel stil. Synes det ser litt uferdig ut.. :) Ellers ingenting galt.

Skrevet

Så duste dere er. Jeg lurer på hvordan deres "perfekte" stuer er jeg, som er så innmari negative.

Skrevet

Man trenger ikke ha perfekte stuer selvom man ikke liker andres stil ;-) Men det er litt med det at jeg legger ikke ut bilde av stua mi på et nettforum slik at alle kan kommentere og synse!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...