Gå til innhold

barnehageansatte! leste jeg riktig??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg jobber i barnehage og jeg har kommet til å takket nei.

har ikke blitt fornærmet men mere redd for å si nei, og kommet med en dårlig unskylding.

det har blitt ubehagli for meg.

men det er MEG, og ikke nødvendigvis noen andre :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hællandussen, er ikke det bare å si nei da? Det var da voldsomt så nærtakende enkelte var....hadde sett på det som smigrende jeg hvis foreldrene mente barnet hadde så god kontakt med meg at de gjerne ville ha meg til å passe det ekstra. Om jeg hadde sagt ja er en annen ting, kommer an på situasjonen, men hadde da ikke falt meg inn å bli fornærmet.:D

Skrevet

Det har aldri falt meg inn at jeg kan spørre de ansatte i bhg om å passe gutten min.

Ikke ville jeg ha gjort det heller, vil ikke ha de ansatte i mitt hus og i mitt privatliv.

Skrevet

litt forskjell da jeg personlig kjenner foreldrene mine og vet at barna mine gjør det samme:)

det gjør en ikke nødvendigvis med barnehage ansatte..

Skrevet

Jeg har jobbet som barnehage assistent og hadde blitt rørt hvis foreldre ønsket å ha meg som barnevakt:) Jeg kjenner barnet og omvendt.. Man overlater ikke barna sine til enhver.. Ikke noe gale i det i det heletatt.. hadde jeg ikke ønsket det hadde jeg takket høflig nei!:):)

Skrevet

Jeg har da jobbet i bhg i mange år og har flere ganger blitt spurt om å passe barn hvis jeg kommer godt overens med både foreldre og barnet.

Syntes ikke det er overtramp jeg, bare koselig at de stoler såpass på meg at de vil at jeg skal passe utenfor jobben også. og har jeg ikke mulighet eller ikke ønsker å gjøre det så sier jeg bare nei. Stort sett så blir man spurt om å passe hvis det er større ting som bryllup der de fleste venner og familiemedlemmer er invitert og det er vanskelig å få tak i pass.

Skrevet

Er det virkelig ikke mer enn 500 kroner timen? På billigsalg, dere eller...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...