Gå til innhold

Er denne stua harry?


Anbefalte innlegg

Skrevet

harry stil og lite penger er selvfølgelig ikke synonymt nei! Det sa jeg heller ikke =) var da irooooonisk ment til den jalla holdningen her inne heller =) The perfect DiB'er if U understand ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, stuen var harry. Den var iallefall ikke mye stilfull... Hadde ikke trodd eieren var så ung. Så ut som stuen til en på 40 +...

 

Det aller værste var teppet under stuebordet. Grusomt...

Skinnsofaen var fæl... Og gullspeilet over sofaen... usj...

 

Lysestaker langt søren oppetter veggene... Glassbordet var harry...

Duk på stuebordet = smakløst.

 

Massive tremøbler...

 

No thanks....

Skrevet

Dumme damer...

 

Hvorfor er det så mange av dere som driver å jazzer dere opp over ting dere tydeligvis overhode ikke har peiling på?

Det er tydeligvis altfor mange sutrekjerringer her. Ikke rart at mannfolka stikker til slutt.

 

Dere som snakker om å "bruke bildet på feil måte", burde ikke sagt noe i utgangspunktet.

For det første har HI ikke lagt ut et bilde her, men en link. For det andre så er det helt lovlig å dele linker med andre mennesker. Finn har jo til og med en mulighet på siden hvor du kan sende deres linker til dine venner og bekjente.

 

Hva er det med dere som gjør at dere må klage og oppføre dere som drittkjerringer hele tiden? Er dere stygge, feite, venneløse eller hva?

 

Mr. Perfect

Skrevet

Overhodet ikke harry synes jeg, men ikke helt etter min smak. Dropp teppet, sofaen, lysestakene og speilet på veggen så begynner det å ligne noe. To lamper ved siden av tv'en er også i overkant.

 

Synes både bordet og tv-benken var fine. Hadde selv glassbord da datteren min var 3-8 år. Lett å rengjøre med glasspray og tørkepapir.

Skrevet

Ja, veldig harry! Stilen er sånn "Italian House light" bortsett fra at alt er kjøpt på Jysk. Ikke bra. Mangler bare noen broderte sofaputer og "Gråtende Barn" på veggen. Men nå bor jeg i Oslo, da. Mulig dette er in på Jessheim.

Skrevet

Denne tråden hadde neppe vært så lang om ikke Tuppen og Lillemor hadde fortsatt å holde den oppe. Og hvorfor "oute" den som eier denne leiligheten? Kan ikke klage da, vettu! ;))

Skrevet

Tja, kombinasjonen speil-teppe-glassbord er jo rimelig 80-talls, men smaken er som baken som kjent... Personlig hadde jeg levd godt uten de overdimensjonerte lampettene på hver side av tven også; jeg kan styre min begeistring for sånn alteraktig symetri.

Skrevet

Stygg? nei

Feit? nei

venneløs? nei

 

 

Bare meget opptatt av interiør! :D

 

Må da være lov å diskutere en leilighet vel...

Skrevet

Jeg synes det var ganske harry, eller i hvert fall langt fra min stil. Sofaene, glassbordet, speilet, lampettene, TV-benken er ganske harry.

Skrevet

Spiller vel ingen rolle hva folk synes om møblene, de er vel neppe til salgs?

Skrevet

Ikke bry deg om alle de tåpelige svarene!

 

Folk må lære seg å være litt mer tolerant, de fleste som har svart negativt, har tydeligvis ingen evne til å forstå at folk har forskjellig smak, og jeg skal vedde på at det ser ikke like lekkert ut i alle dibberes hjem heller!

 

Synes du hadde en flott leilighet jeg, det var absolutt hjemmekoselig og personlig, og du har flott orden over det hele!

Skrevet

Denne stua er ikke harry bare så det er sagt. Harry for meg er bar i stua med diverse ølflasker fra alle mulige steder, bilder og plakater med kjendiser og fra konserter, eventuelt diplomer, mye farger og "rotete".

 

Syntes denne stua er så langt fra Harry som man kan komme. Enig i at peisen er en smule harry, men man bytter liksom ikke den hvert år for å følge moten heller. Jeg likte forresten det glassbordet, syntes det var veldig fint. Mye som er like ille som glassbord med små barn. Man må jo vaske bodene hver dag uansett hvilket bord man har så spiller vel ikke så mye rolle. Ikke helt min stil på sofa, men skjønner godt at du trives med den med hund og barn i huset.

 

Lykke til med salget og leiligheten er flott:)

Skrevet

Igjen.. er dere virkelig sååå dumme?

Jeg nevnte ikke ett eneste ord om det er lov til å diskutere leiligheten eller ikke. Kan dere ikke lære dere å lese hva som faktisk står der, istedenfor å svare på noe helt annet?

 

Innlegget mitt var jo siktet til de som mente at det var misbruk av bildet å legge ut linken her....

 

Herregud.

 

Mr. Perfect

 

og for øvrig synes jeg leiligheten var fin, men møblene var litt for "black & white". De er jo møblenes svar på tribal tattoveringer.

Skrevet

ikke hjemmekoselig,og var helt uten personlig preg.

 

var "kald" i mine øyne, men for å legge ut til salg må de vel være sånn...

ellers var den helt ok.

 

(om jeg hadde fått inn mine personlige ting)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...