Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #1 Skrevet 10. august 2009 http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode=18453735&reference=5/184/537/35_-569514382.jpg&sid=xz10jecwqdOT834439 Hvorfor el hvorfor ikke?
Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #2 Skrevet 10. august 2009 Sikkert mange av DIBdamene som synes det er Harry, er jo flatskjerm der og greier;) Heldigvis så er det ingen av disse damene som noen gang besøker meg, da hadde de daua, siden jeg har furumøbler... De er riktignok beisa en god del mørkere da, og jeg liker møblene mine jeg... Men jeg fatter ikke at folk som har småunger i hus orker å ha glassbord... Skarpe kanter, og blir fulle av fingermerker og støv i løpet av et nanosekund... Ellers synes jeg stua var grei nok jeg da:)
Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #3 Skrevet 10. august 2009 Nei det synes jeg ikke. Eneste jeg hadde å komm med er at jeg ikke liker glassbord, men det er egentlig kun fordi de er så vanskelig å holde ren med småbarn i hus, at rammen på speilet over sofaen skulle (etter mitt ønske) ha vært mørkebrunt, og kanskje en annen gulvmatte.. ellers veldig hjemmekoselig
Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #4 Skrevet 10. august 2009 Ramma kunne nok vært brun ja... Ellers er det deilig at det fortsatt er andre enn meg som ikke har slengt seg på bølgen med absolutt bare hvite møbler, vegger, gulv osv osv...
<3Lykkelig<3 Skrevet 10. august 2009 #5 Skrevet 10. august 2009 Syns det var en fin stue bortsett fra teppet og glassbordet.. Når man har små er det ikke kjekt med glassbord i tilfelle uhell med hodet eller klissing med hendene. Ellers så likte jeg møblene og fargene som ble brukt i stuen
Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #6 Skrevet 10. august 2009 Nei, var helt kurant. Litt vel mye fjernsyn etter min smak, ville nok brukt en slik veggflate annerledes. Men hver sin smak. Og glassbord er ikke MIN favoritt. Men igjen: Hver sin smak!
Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #7 Skrevet 10. august 2009 Hva sier de som eier den stua at du bruker de?
Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #8 Skrevet 10. august 2009 Hvem er det som har lagt ut det her? Kan da ikke vite hva Harry betyr, eller??
Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #9 Skrevet 10. august 2009 Syntes den var helt okei, jeg. Har litt samme "stil" selv(dvs jeg aner ikke hva stil er, bare prøver å få det koselig)
MintCondition Skrevet 10. august 2009 #10 Skrevet 10. august 2009 Jeg syns den var harry; pga den utrolig stygge skinnsofaen og det matchende glassbordet.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #11 Skrevet 10. august 2009 Ja, hva sier dem som eier bildet til at du bruker det her inne på den måten? snakk om hvem som er harry a!
Gjest Tale30 Skrevet 10. august 2009 #12 Skrevet 10. august 2009 Det er vel ikke noe galt i å bruke et bilde av en stue som ligger ute på Finn til salgs? Det er fullt lov å diskutere planløsning osv til hus man vurderer å kjøpe. Jeg vil si at det ikke er min stil, hater blant annet dekorasjoner i Får man kjøpt noe annet enn flatskjermer når til dags egentlig?
Gjest Tale30 Skrevet 10. august 2009 #13 Skrevet 10. august 2009 Her hadde det forsvunnet en del ja. Jeg hater dekorasjoner i smijern, skulle det stå. Videre skulle det stå at peisen tok for stor plass etter min smak, og at jeg ikke er glad i skinnmøbler. Men det er hver sin smak, og for noen er jo denne stuen midt i blinken. Angående flatskjerm som visstnok er så harry så lurte jeg på om man egentlig får kjøpt noe annet enn flatskjerm i dag.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #14 Skrevet 10. august 2009 Ja, jeg synes det. * Speil i stua. * Sånne lysgreier på veggen fra Black design (eller noe slikt) * Glassbord * "Puffy" skinnsofa * Gulvteppe * Store høytalere Tv'en får man ikke gjort så mye med med mindre man har den i et skap. Og dere kan si hva dere vil, men en tv på veggen er penere enn en kassetv på et tvbord.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #15 Skrevet 10. august 2009 henne som eier denne stua er jo bruker inne på dib. Hvis dere ville diskutert planløsning ville dere vel formulert dere på en aen måte. Kvalminger
Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #16 Skrevet 10. august 2009 njeeei, heller stilløs og uten sjarme (kjedelig)
Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #17 Skrevet 10. august 2009 Jeg synes nå soverommet var verre, jeg da... med det bildet over senga...
Gjest Tale30 Skrevet 10. august 2009 #19 Skrevet 10. august 2009 Det er jo kjipt å bli konfrontert med det her inne hvis eieren er medlem her, men jeg mener fortsatt at det som ligger ute på Finn skal kunne diskuteres i det offentlige rom. Dårlig gjort dersom HI visste at huset var eid av en bruker her inne og at det er gjort for å være kjip, men det er jo mange som vil syns denne stua er super og det ender kanskje med et salg. Kanskje er det eieren som er HI for å skape blest om annonsen? Det er jo ikke lov med salgsannonser her inne, så hvorfor ikke forsøke en snerten vri?
Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #21 Skrevet 10. august 2009 http://tessa.blogg.no/1249826892_vi_selger_leiligheten.html
Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #22 Skrevet 10. august 2009 Beklager om de som eier leil. er her inne, men det visste jeg faktisk ikke. Bilde var offentlig lagt ut og derfor brukte jeg det. Og jeg skrev ikke at det var harry, bare spurte om andres mening.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #23 Skrevet 10. august 2009 Og jeg leser ikke bloggen der linken var lagt ut, men om du tipgmed la ut link burde du ikke klage om noen kommenterer! HI
tesseliten Skrevet 10. august 2009 #24 Skrevet 10. august 2009 At jeg legger ut min egen leilighet her inne er vel like sannsynlig at jeg legger ut personnr mitt også? Her inne kan man jo ikke regne med å få noe annet en dritt så jeg tror ikke det:) Det viktigste er at jeg liker MIN leilighet, hva dere andre syntes spiller nok ingen rolle! Og til deg HI, at du ikke visste at jeg var bruker her inne er vel ganske teit å si? Hva er oddsen for at du treffer midt i blinken der egentlig?? Harry eller ikke, jeg elsker leiligheten min, og synte det er drit kjipt at vi må selge, men sånn er det nå engang når man blir flere:)
Cat.68 Skrevet 10. august 2009 #25 Skrevet 10. august 2009 Synes leiligheten var kjempefin jeg. Ren og tidløs. Synd du må selge (
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå