Gå til innhold

Er denne stua harry?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo innlegg her inne om annonser fra Finn hver dag, jo, så det er vel ikke så rart om noen plutselig kjenner igjen leiligheten sin. Sånt må man regne med når man legger ut noe offentlig.

 

Men, JA, leiligheten var temmelig harry, synes jeg. Folk har forskjellig smak, rett og slett.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neppe såååå tilfeldig som dere skal ha det til da... Når hun nylig har lagt ut linken på bloggen sin, så dukker dette innlegget opp?!

er selvsagt enig i at ting som ligger ute på finn kan diskuteres i det offentlige rom...Og hver sin smak er det jo, men når man vet at eieren er like i nærheten, kan man jo bruke litt fornuft og formulere seg på en litt mer skikket måte;)

Skrevet

Hva er din smak da anonym 13;53?

 

 

Jeg har egentlig litt forskjellig snak jeg. Finnes mange forskjellige stiler jeg synes er pent.

Skrevet

og NEI, jeg synes ikke leiligheten er harry.

Skjønner ikke hvor harry skal komme inn i bildet her ;) syns leiligheten er fresh =)

Skrevet

haha, du skrev ikke at det var harry, bare spurte etter andres mening?

vel, må nå si at du oppfordrer litt til at andre skal skrive det er harry, når du spør som du gjør;) ville du bare hatt andres mening kunne du vel heller spurt; hva synes dere om denne stua, e.l ;-)

Skrevet

Hva får dere egentlig ut av å skrive dritt her inne??

Du over her skriver ikke med navn engang, takk gud for anonym knappen for deres del.

Å ytre meningen sin er veldig viktig for dere men å kunne signere med navna deres er tydligvis veldig vanskelig?

 

Heldigvis er den HARRY da, og jeg er såå stolt av det, synd jeg ikke har plass til Harley`n i stua, for den hadde gjort seg ved siden av det harry glassborde og den stygge sofa`n;)

 

Skrevet

Denne stua går ikke under mitt harry-stempelet iallefall. Syns den var trist og kjedelig jeg.

Skrevet

Hvis det DER er harry, da vet ikke jeg hva harry er i hvertfall...

 

Synes hele leiligheten var knallfin! Kunne ønske jeg hadde et så fint hus/leilighet :) Er glad dere DIB damer ikke kommer og besøker meg.. dere hadde vel fått bakoversveis og rømt :P

Skrevet

Jeg var den første anonyme som svarte, og kommentaren min var at glassbord var upraktisk, ikke harry, og det vet jeg fordi jeg har hatt spisestuebord i glass. Men siden jeg har innrømmet at jeg har furumøbler, riktignok mørkbeisede, så er det vel best å forbli anonym;)

 

PS. Jeg har tatoveringer også, så jeg er selvfølgelig dødsharry når jeg tenker meg om.... Fortsatt glad ingen Dibbere besøker meg...

Skrevet

Hehe, vi får besøke hverandre vi to da;)

 

Hilsen NN med furumøbler...

Skrevet

Hehe, ja, det tror jeg! Kan ikke si jeg noen ganger tenker over at folk har et harry eller stygt hjem.. Synes de aller, aller fleste er flinke til å få det hjemmekoselig på sin måte :) Og det er DET som er viktig i mine øyne.

 

Hun lengre oppe her som synes det så litt kaldt ut.. vil tro at man fjerner endel personlige eiendeler før en skal ta bilder til visning..

Skrevet

Chillax Babygullz! Samma hva noen her inne mener om den leiligheten vel?! Pust roolig inn og ut og tell til ti.

Skrevet

Tesseliten:

 

Hva slags farge er det dere har på veggene?

 

Syntes det var en fin leilighet jeg!

Skrevet

Hm.. Så fikk dere lagt inn litt reklame for bloggen hennes også..

 

Leiligheten er harry pga mix av stilarter, bl.a., og de veldig mørke pyntegjenstandene i forhold til de hvite veggene. Nipsen blir for små i størrelsen i forhold til møblene og flatskjermen. Stilen er kanskje litt bygdestil mer enn bystil? Men tesseliten er vel ganske ung, så hun har mange år på å lære seg dette. :)

 

Lykke til med salget. Kanskje noen her inne kjøper den? :)

 

Hilsen interiørarkitekt.

Skrevet

Leiligheten er kjempe lekker frøken! Så faktisk på den her om dagen, men da viste jeg ikke at den var din:p

Skrevet

OK leilighet med grei planløsning. Det som er harry med innredninga slippen en jo når eierne flytter. Og for en billig pris! Fristende å bo litt ute på "landet" ja!

Skrevet

Veggene i stua er latte, og tv veggen er Marakesh (eller åssen det nå skrives)

 

Grunnen til at jeg har såpass stor tv er fordi vi hadde allerede planer om å flytte føøøøør vi kjøpte den, og i et hus blir ikke tv`n like stor:)

Bygde stil? Hmm.. jaja hver sin smak, liker det hjemme koslig og det syntes jeg at jeg har fått.

 

Ser foresten flere legger merke til at jeg har glassbord og ei litta frøken, og Ja jeg er helt enig, bordet kjøpte jeg når jeg var singel og barneløs, og vi har nytt bord som vi ikke har satt opp enda fordi det bordet her er veldig fint i denne leiligheten, det er snakk om et par uker til med glassbord, kommer aldri til å ha det igjen for å si det sånn!!

Hund,barn og glassbord er ingen fin kobinasjon. så sant du ikke elsker å vaske da:)

 

Heldigvis er det jeg som bor her, og vedkommende som kjøper her skal jo ikke ha møblene, de skal jeg heldigvis ha med meg;)

Skrevet

Skinnsofa har e ikke noe problem med, men det var tilbehøret:/

teppet,speilet,svarte smijernslamper..og for ikke ¨å snakke om glassbordet..

Skrevet

er du eller jeg som bor her???

JEG liker det sånn, og derfor driter jeg loddrett i hva andre vil ha og ikke, hvis jeg syntes det er fint så tar jeg det.

Men jeg skal selfølgelig huske på å spørre dere neste gang, nå som vi skal flytte, sånn at ALLE blir fornøyd med åssen jeg har det!! Herregud.

 

Skulle likt å sett deres hjem,sikkert nok å hakke på der også!

 

Skrevet

Kald og upersonlig er min karakteristikk!

Skrevet

tessebebbis=) du må huske at de fleste her inne enten er interiøraktitekter og stylister selv, eller så har de så mange penger de ikke vet hvor de skal gjøre av så de har spandert noen vekslepenger på dem her overnevnte;)

 

 

Skrevet

jeg er vist veldig "harry" jeg, for jeg likte faktisk hele leiligheten. Veldig fint og koselig. Det beste var hvor flott og innbydende senga var;) Ikke er jeg så veeeldig ung og uerfaren heller.

Skrevet

Ro dere ned litt, jenter! Det var jo tesseliten og Babygulz som skrev hvem som eide den her, og ikke hi! Og Babygulz: Det er mange som har lite penger, og det trenger ikke bli ensbetydende med harry stil fordet.

 

Tesseliten: Du skriver veldig mange forsvarsinnlegg for ei som ikke bryr seg! Bare drit i det at de fleste syns det er harry! Samma det vel! :}

Gjest eelis+guttespire
Skrevet

Jeg syns den var fin. Lykke til med salget :-)

Skrevet

Kunne drept for en så fin leilighet !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...