Anonym bruker Skrevet 14. august 2009 #76 Skrevet 14. august 2009 Huffameien!!!!!!!!!! Trenger du mer bevis enn det der da??? Hvorfor velger du å være naiv? Hvorfor ikke innse virkeligheten som du har foran øynene? Du får bevis på at han er både idiot og utro, og velger å tro på verdens svakeste unnskylding "tull"... Seriøst, ALLE her ser virkeligheten men ikke du...... Du syns vel det er for vondt å innse ennå da.... Litt av en stefar å ha! Ta ansvar som mor sier jeg..
Anonym bruker Skrevet 14. august 2009 #77 Skrevet 14. august 2009 Herregud, jente, dette vil du da vel ikke?!?! Hva hadde du rådet en venninne til hvis hun hadde betrodde deg dette? Du ville da ikke ha bedt henne vente og se om det var en "spøk". Hva annet skulle den dritten av en mann ha svart? Seriøst? Skulle han svart, "ja, jeg tenkte det var greit å ha meg med ei annen dame"? Nei! Han måtte svare at det var en spøk.... Sjekk spor, du. Siden han vet om knulleklare damer, har han hatt kontakt med noen om det!
Anonym bruker Skrevet 14. august 2009 #78 Skrevet 14. august 2009 HI: Seriøst, han heter ikke Sondre, den samboeren din? Guud, håper ikke. Kjente bare igjen måten å skrive på...
Anonym bruker Skrevet 14. august 2009 #79 Skrevet 14. august 2009 Uff, så naiv du er HI. (Det er alt jeg har å si) *rister oppgitt på hodet*
Anonym bruker Skrevet 14. august 2009 #80 Skrevet 14. august 2009 Hehe, vaktmester Sondre? Kjenning av flere.....
Anonym bruker Skrevet 14. august 2009 #81 Skrevet 14. august 2009 Vær så snill å ikke få barn med han da, HI, og ønsk han god tur fra meg
Anonym bruker Skrevet 15. august 2009 #84 Skrevet 15. august 2009 En mannlig kollega av meg fortalte en gang at guttegjengen hvor alle hadde samboere pleide å oppsøke prostituerte sammen hvert år de dro på guttetur til syden. Hadde ikke stolt på samboeren din for 5 øre... Mest sannsynlig ler han av hvor naiv du er. Lei en privatetterforsker til helgen du er borte.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2009 #85 Skrevet 15. august 2009 Rent bortsett fra at han sannsynligvis ikke tør gjøre noe DEN helgen, nettopp fordi hun har ferska at noe muligens er på gang. Men heter han Sondre, bruker han lunsjpausene sine på jobben, og han er avhengig av nytt hele tiden.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #86 Skrevet 16. august 2009 Aiii, nå har det seg slik at dette hørtes veldig kjent ut, siden jeg har blitt spurt om å være med på den turen! (og jeg er IKKE kompisen til mannen din!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå