Bunnies by night Skrevet 7. august 2009 #51 Skrevet 7. august 2009 Du bør pakke sakene - enten hans eller dine. Dette er ingen spøk... det er planlegging. Det virker som du leter etter grunner for å tro på at det bare var tull - men tror magefølelsen din forteller deg at dette ikke bare er tull. Man kan tulle om mye - damer som er fine - damer som hadde vært deilig å ha seg med... men den samtalen der - nei fy fader. Han virker helt lost... Kom deg bort mens du har sjansen spør du meg! Og forresten - det verste med hele greia var at han lo da du konfronterte han - lite sympatisk spør du meg - uansett om det var tull eller ikke. Håper innlegget ditt bare var tull...
Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #52 Skrevet 7. august 2009 Og jeg ville dessuten ha stukket en tur til legen og testa meg for kjønnsykdommer ASAP. Denne fyren er ikke mye verdt...
Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #53 Skrevet 7. august 2009 HI: Vær glad og takknemlig for at du fant ut dette på et så tidlig tidspunkt! Tenk deg noen år frem i tid, da kunne du sittet i saksa med et felles barn og vært HIV positiv. Det er ikke mange år før HIV/AIDS vil være den hyppigste dødsårsaken i verden. Hvis jeg var deg ville jeg satt pris på dette signalet som du fikk og handlet ut fra det. Det kan hende at du nå slipper unna med skrekken. Jeg skjønner at han kommer til å si alt det han tror at du vil høre og gjøre sitt ytterste for at du skal tro at dette var en spøk og ikke noe som han ville gjennomført, men jeg tror at du vet bedre. Stol på deg selv og ta vare på deg selv og barnet ditt. Det er mange som ikke er så heldig som deg som får et varsku. og lever i forhold som de tror selv er trygt og bygget på respekt og kjærlighet, men som ikke er det (slik som samboeren til han kameraten her f.eks).
Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #54 Skrevet 7. august 2009 Her lest det for sambo og en kompis av han, og de er 100% sikre på at dette ikke var en spøk. De begynte å le og sa at han hadde driti seg skikkelig ut... Beklager, håper du finner ut av hva som er best for deg og dine (og med det, mener jeg: kast han ut for han gjør større skader!!)
Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #55 Skrevet 7. august 2009 Jeg ble så kvalm og lei meg av å lese denne samtalen. Jeg hadde en lignende opplevelse for noen år siden hvor jeg fikk lese en SMS som min samboer hadde skrevet til en annen jente. Han hadde også en "tullete" forklaring på det hele som var helt borti natten. Jeg er nå veldig glad for at jeg har gjort det slutt med ham. For nå er han inne i et nytt forhold, og du verden, så gjennomsiktig slike ting er fra utsiden. Han bedrar henne jevnlig, men hun aner ingenting og tror på hans forklaringer. Det finnes menn der ute med samme verdier som deg og som tenker likt som det. Du fortjener bedre enn dette. La ham heller finne noen som tenker likt som ham. Det som er ille her, er ikke at han har seg på si, men at han gjør det bak ryggen din. Det finnes jenter der ute for ham som syns at det er spennende. Det finnes også menn for deg som syns du er verdt din vekt i gull som ikke utsetter dem for det samme som han har utsatt deg for.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #56 Skrevet 7. august 2009 Samboeren min også leste det og han tror på ingen måte at dette var noe annet enn en helt klar avtale som de hadde tenkt å gjennomføre.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #57 Skrevet 7. august 2009 Nei, det er ikke normalt å tulle med kompiser om sånt. Mannen min og svogern min som sitter ved siden av er helt enig med meg. Dette er høyst sannsynlig ramme alvor. Jeg fant en lignende mail mellom eksen min og en han hadde kontakt med på nett (detaljer om hva de hadde gjort sammen og hva de skulle gjøre sammen), og fikk noenlunde samme forklaring som deg. Det viste seg kjapt at han drev og hadde seg med både den ene og den andre, det var slettes ingen spøk.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #58 Skrevet 7. august 2009 Åh herlighet. Jeg føler virkelig med deg HI, dette høres ikke ut som spøk i mine ører... Jeg vet ikke om du har kopiert samtalen nøyaktig som den er, eller om du har utelatt tegn og slikt, for jeg mener bestemt at om man har en tullesamtale så sniker det seg alltid inn noen blunketegn eller "haha" eller slikt...skjønner? Og OM det nå skulle vise seg å faktisk være bare tull (noe jeg dessverre ikke tror), så hadde jeg likevel blitt akkurat like såret og skuffet som deg, ikke bare over at de tuller med et slikt tema, men i like stor grad over at han refererer til deg som "den samma fitta". Så utrolig mangel på respekt!! Håper du finner ut av ting, jeg sender deg masse gode klemmer.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #59 Skrevet 7. august 2009 Oida.. Jeg er selv mann og ville aldri verden funnet på å snakke sånn med noen. Selv om han ikke nødvendigvis har vært utro (enda), er han jo tydeligvis litt for nyskjerrig på emnet. Jeg har heller ingen kamerater som ville snakket slik uten å hatt en baktanke med det. Og om det var en spøk, ser jeg ikke helt hvor humoren ligger... Nei, han der er en ulykke som venter på å skje, så det er like greit å kvitte seg med han med en gang. Ingen vits i å kaste bort tid og energi på en som oppfører seg så respektløst mot deg. Det er nok av snille guteer der ute (tydeligvis ikke nok til dere alle, men..), så lykke til! Mr. Perfect
Anonym bruker Skrevet 8. august 2009 #60 Skrevet 8. august 2009 dytter, hva skjer? er han kastet ut eller hva?
Anonym bruker Skrevet 8. august 2009 #62 Skrevet 8. august 2009 hei Hi. Jeg syns utrolig synd på deg, så utrolig dårlig gjort av samboern. Hadde jeg vært deg hadde jeg "tatt han" altså, hadde ikke stolt en flekk på han.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2009 #63 Skrevet 8. august 2009 Ja, hadde vært fint med en oppdatering fra HI, uansett hvordan det går..
Anonym bruker Skrevet 8. august 2009 #64 Skrevet 8. august 2009 Beklager, men dette var et tulleinnlegg insipirert av kjedsomhet. Skal ikke gjenta seg...
Anonym bruker Skrevet 9. august 2009 #67 Skrevet 9. august 2009 Dessverre ER nok ikke dette et tulleinnlegg. Skulle bare ønske det var det. Og, videre: I et forhold er det ikke bare å kaste han ut/forlate. Jeg har snakket med felles venner, broren hans, svigerinnen hans og lign. Snakket med min familie, og så videre.. Snakket med en kompis fra han, fra den tiden de var ungdommer. Det jeg har funnet ut er at humoren hans går veldig på slike ting, men at han aldri har ment å såre noen. Som NOEN FÅ av dere har skrevet: Ta en prat med han og gjør det som er rett for deg. Det har jeg gjort. Jeg kommer ikke til å si om jeg har gått/kastet han ut eller ikke - rett og slett fordi dette er min sak. Takk for alle svarene. Saken er vanskelig nok for meg om jeg ikke skulle få det i trynet at 1.det var bra at jeg kastet han ut 2.jeg forsøker på ny og at jeg er dum Den avgjørelsen jeg har tatt er ikke "barebare" heller. HI. Takk nok engang for svarene.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2009 #68 Skrevet 9. august 2009 Jeg synes overhodet ikke du er dum som evt. fortsetter sammen med ham, men jeg ville forsikret meg GRUNDIG om at dette bare var "humor". Og bedt om at han behandler deg respektfullt fremover, dvs ikke referere til deg med slik ordbruk, samme hvor mye han tror han er spøkefull. Håper det går bra for deg/dere fremover, lykke til!
Anonym bruker Skrevet 14. august 2009 #70 Skrevet 14. august 2009 Tragisk hvor godtroene du er..herregud. Og så går du til hans familie og hans kompiser å spør om hvordan han er.Herlighet. Selfølgelig beskytter de han! Han har ingen respekt for deg og kaller deg ei gammel fitte! Men bare lev i den tro at han ikke mener det og at han ikke holder på med ting bak din rygg du. Utrolig hva slags unnskyldninger noen godtar av de patetiske "mannfolka "de er sammen med. Få deg litt ryggrad og kast ut drittsekken!! Våkn opp!
Anonym bruker Skrevet 14. august 2009 #72 Skrevet 14. august 2009 Hvis du ønsker å finne ut om det er sant eller ikke, må du gjøre følgende. (Dette fordrer at kjæresten din vet at det er slutt om du ikke får vite sannheten, og at han er villig til å gjøre hva som helst for at du skal stole på det). Sett deg ned sammen med ham ved PCen, og logg på facebook-chat med kompisen. Få kjæresten din til å skrive: "Fader, ...(deg selv) har funnet ut om turen vi planlegger. Tror hun har sett chatten. Hva skal jeg gjøre? Da vil du mest sannsynlig få et svar som avslører om det var tull eller ikke. Hvis det er tvetydig, må du styre samtalen i en retning som avslører det ene eller det andre.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2009 #73 Skrevet 14. august 2009 Han der hadde jeg ikke stolt på ett sekund!
Anonym bruker Skrevet 14. august 2009 #74 Skrevet 14. august 2009 Viste dette til min mann og han sa at dette er mest sannsynlig noe han vil gjennomføre. Ingen han kjenner ville sittet og pratet slik på tull. Familie og venner trenger overhodet ikke vite hvordan han er. Mye min familie ikke vet om meg og som de overhodet ikke hadde trodd heller ang mitt sex liv, så at han vil dra på en sex tur kan de overhodet ikke vite om han ville gjort. Nei jeg håper du tenker nøye igjennom og følger med i tiden fremover, for jeg tror nok ikke du kaster han ut med det første. Det kunne man lese godt i mellom linjene i ditt siste innlegg.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2009 #75 Skrevet 14. august 2009 Hallo, folkens! HI vet også at dette er en rambukk av et mannfolk, men hun er for feig til å gå. Dere trenger ikke å prøve å overbevise henne om at hun må få opp øynene, for hun vil ikke! Jeg har også skrevet flere svar her for å hjelpe henne, og ble dritskuffa da jeg skjønte at hun bare finner seg i det fordi en barndomsvenn av ham sa at slik er humoren hans. Trist,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå