Gå til innhold

Er det greit at samboeren snakker med kompisen om dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle ha datamskinen, og han hadde lagt facebooken åpen.

Jeg var på vei for å lukke den igjen, da jeg så en samtale med en god kompis av oss

Helt nederst ser jeg: "Husk å lukke chatten da, så du ikke får trøbbel" skrevet av samboeren min.

Jeg ble utrolig nysgjerrig og ikke minst litt redd, hva faen kunne det der være??

Jeg scrolla helt opp, og ser samtalen.

Samboeren min er: S

Kompisen er K.

Den går som følger:

S: Er du alene? Ingen som står bak deg?

K: Nei, helt alene.

S: Lyst på en hyttetur med 2 deilige damer i oktober? Samboeren skal bort, og tenkte vi kunne ta oss en tur.

K: Såklart. Hvilke damer?

S: Det skal du ikke tenke på, jeg kjenner noen som re knulleklare.

K: Deilig da, 2damer alene.

S: ikke sant. Må ha nye impulser, istedenfor den samma fitta hele tiden.

K: Jeg har knulla 3damer på byen.

S: Hvilke damer?

K: Tilfeldige. Onenight.

S: Kult! Får bli med jeg også en kveld.

K: Klart!

S: Nei, nå må jeg gå. Samboeren kommer snart. Husk å tømme chatten da, så du ikke får trøbbel.

K: Ja, mann!

Jeg begynte med ett og gråte. Strigråte!

Han kom ut og lurte på hva det var.

Jeg ble så irritert, slo han i brystkassen og sa: Hvor mange har du vært utro med? HVor mange ganger???? Jeg sikter til samtalen med kompisen din!

Han lo og sa: Nei, det er bare tull. Du vet jo også vi snakker. Vi tuller bare. Ærlig talt.

Er det vanlig for menn å snakke slik, om å være utro og få nye impulser og lign - og jeg er helt korka som reagerer?

Jeg sa til han at snakk om å være utro er UAKSEPTABELT, samma om det er kødd eller ikke. Selv om du ikke gjør det, så sitter du å tenker på det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min mann snakker IKKE sånn med sine kompiser (som jeg vet om da), og betviler at det er så veldig normalt med mindre man er 18.

Skrevet

Nei hva i helvete??? Sånt snakker man vel ikke! :-(

Nå ble jeg skikkelig lei meg på dine vegne, uansett om det bare var kødd..

Skrevet

Hadde utvilsomt kverka han, neida ikke så ille. Men hadde nok bare kommet meg vekk fra han og finne meg en annen mer deilig type gitt. Skal jo være likt. Eller ta igjen med samme mynt og la chatten ligge "åpen" slik han kanskje også får en støkk.

Skrevet

Skal du bort i Oktober? Jeg hadde klikka i vinkel og kasta pc`n og gubben ut på flekken!!

Skrevet

Hvis det ikke er greit for deg, så er det ikke greit for deg. Men jeg må si at selv om jeg syns det er temmelig dustete, så er det ikke nødvendigvis noen grunn til å tro at han faktisk har vært utro. Det er veldig unødvendig å sitte og tulle med sånt i mine øyne, men samtidig gjør jeg sikkert noen dustete ting som samboeren din ville syntes var helt latterlig.

Så hvis du klarer syns jeg du bare skal himle med øynene og si at det er jammen ganske latterlig å sitte og snakke sånn til hverandre, og så prøve å glemme det. Jeg syns ikke du skal lage noen stor sak ut av det hvis du klarer å la vær. Det fins nok av problemer her i verden.

Skrevet

Lei for å si det, men det der er nok ikke fleip for å si den sånn...

Skrevet

Aldri i verden om dette er"noe" guttene bare snakker om, fantaserer om damer og hyttetur uten at det er noe i det.

Hadde aldri verden glemt det med det første, kan nok hende jeg er litt sjalu, men jeg er ikke "født i går og tørka bak en ovn". Er ikke av den naive typen og "tror" at dette ikke kan skje.

Om du virkelig har planer om å reise bort alene, så hadde jeg vurdert faktisk å reise bort og slengt i tryne på typen at jeg også er "repulbar" for noen andre.

Skrevet

Takk, da fikk jeg vite at jeg ikke er korka som reagerer.

Jeg ble faktisk utrolig såret, jeg har blitt løyet til og bedratt av andre tidl - og hvis han også skulle vise seg å være slik..

Huff.. :o(

En annen ting jeg VET, er at denne kompisen er veldig gæren. Han er utro støtt og stadig. Han har dårlig innflytelse på samboeren min. MEN, det var ikke kompisen som innledet den samtalen - det var MIN samboer.

Gjør han det for å være kul? Kulere? Hva faen liksom?

Jeg sa til han at jeg ikke liker det, jeg godtar det ikke. Det er ikke utroskap, men det er fantasier. Noe han går rundt og tenker på. Jeg var denne dagen (det var igår) borte hele dagen, og dermed når han satt der var han nettopp kommet hjem fra jobb og hadde plenty av tid til å snakke. Gjorde han slik da jeg var borte en uke tidl i juli?? Tankene kverner rundt meg nå.

Han skjønte det ikke før idag, at jeg ble lei meg. Igår var jeg klar til å pakke kofferten og dra. Men bestemte meg for å se hva han hadde å si etter jobb.

Han sa først: Sitter du og tenker på det der enda?

Jeg sa: Ja. Faktisk. Om jeg og min venninne hadde skrevet at vi gledet oss til samboerne våre skulle bort, og at vi skulle på tur for å knulle andre menn, så hadde nok han også reagert. Hvem er det som ikke reagerer på det, når man ser slikt?

Jeg skal se an situasjonen litt, kanskje snakke med denne kompisen hans (uten å hinte til samtalen, men prøve å fiske litt ++)

Kanskje jeg bare er naiv som tenker så langt, siden jeg har blitt utsatt for det samme av tidl menn.

Godt å vite at jeg ikke er korka.

Og, som du sier Hundemat. Det finnes verre ting. Det er bare sårende egentlig...

Skrevet

NEI!!!

Herregud for en dust. Ikke sikkert han har vært utro, men har du virkelig lyst til å være sammen med en så umoden mann???

Nå vet ikke jeg hvor gammel han er, men det spiller ingen rolle.

Noen menn/damer vil være utro om sjansen byr seg, andre har det mest i kjeften...Var det en spøk har han kanskje bare verdens dårligste humor???

Poenget er hva slags mann du vil leve med.

Skrevet

Og, ja.. Jeg skal reise bort i oktober.

Og jeg planlegger faktisk å se hvordan hans reaksjon er/blir når jeg hinter til noe eller skriver noe.

Jeg skal vente til dette har lagt seg da.

Bare for å la han føle hvordan det er.

Å stole helt på partneren sin er en ting man faktisk skulle ha lov til, nå er jeg usikker - og da skal han få rette det opp. Som du siste anonym sier: Hadde aldri verden glemt det med det første, kan nok hende jeg er litt sjalu, men jeg er ikke "født i går og tørka bak en ovn". Er ikke av den naive typen og "tror" at dette ikke kan skje.

Hi.

Skrevet

Han HAR dårlig humor når det kommer til denne kompisen. Det har jeg merket før. Det er alltid sex og damer som står i hodet.

35 er han...!!!!

HI

Skrevet

Jeg hadde bedt han brenne langt pokker i vold..en mann bestemmer seg ikke brått for en knullefest uten å ha vært borti sånt før!

Skrevet

SERIØST!!!: Sjekk loggen på dataen..har dere msn? I såfall, sjekk loggen der..sjekk mobilen hans..vet det er snoking-men du har en grunn! Og ikke si til han at du skal gjøre det! Ikke be om å få se på tlf, bare gjør det mens han sover...

Skrevet

Tlf har jeg sjekket, facebooken har jeg gått gjennom alle brevene.

Det var KUN den chatten der.

Msn bruker han ikke, men kan sjekke der også.

Bare for å se om jeg kan stole på han - eller ikke. Eller begynne å stole på han igjen, med andre ord..

HI

Skrevet

Nei, dette er ikke normalt.

Jeg ville vært veldig urolig.'

Skrevet

Ja, selvfølgelig er det sårende, og jeg syns at han burde skjønne at du blir lei deg og usikker av det. Men bare vær forsiktig med å krisemaksimere. Gi ham beskjed på en ordentlig måte om hva du misliker og hva du TRENGER at han gjør for deg, men ikke begynn med å skulle "ta igjen" eller sånt. Jeg kan ikke fatte at det skal være noen særlig glup idè å helle bensin på bålet når man føler at pappaen til ungene sine oppfører seg idiotisk. Enten får man prøve å holde hodet kaldt så godt man klarer selv om den andre ikke klarer det, eller så får man pakke sakene sine og dra.

Uansett skal du forholde deg til denne fyren i de neste tjue årene, så ikke gjør det verre enn du må. Jeg syns noen av svarene du har fått er helt på trynet. Jeg kan forstå at man noen ganger blir så sinna at man reagerer med å ta igjen etc, men å sitte og planlegge å gjøre det er umodent og fører ingenting godt med seg. Jeg er sikker på at du har nok utfordringer i livet ditt om du ikke lager ekstra drama ut av dette :) Lykke til!

Skrevet

Nei, dette er ikke "tull".

Du skulle bort og han la de planene. Desverre! :(

Ikke fall for fristelsen og velge å tro på han det blir det lette alternativet. Jeg håper og tror at du kan finne deg en mye bedre mann enn han. Husk at det finnes mange trofaste, snille gutter som ikke oppfører seg slik!

Skrevet

Bra gjort!!

NB: Det kan jo alltids hende at han ble nervøs og evt har slettet det som var...bare ha det i bakhodet. Synes du skal sjekke regelmessig! Har vært med på sånt her selv jeg..kan de fleste knep. Har hørt de samme unnskyldningene og kommentaren han ga deg før også, så her lukter det shiiiiiiiiit preik lang vei i mine ører.

Mener ikke å gjøre deg urolig eller paranoid, HI..men har null toleranse for sånt og vet hvor vondt det gjør!!!

Prøv dette..lat som ingenting, si at du muligens overreagerte forså å fortsette å leke detektiv..funket for meg og jeg tok jævelen på fersken!!!

Skrevet

Kødd??? Han hadde nok planen klar!

Kvitt deg med han!!

Skrevet

Nei er basolutt ikke normalt i det hele tatt. Hadde klikka internasjonalt hvis jeg hadde funnet noe sånt på pc-en til sambo, og vet at hadde det vært meg så hadde han pakka ferdig tingene mine klart til jeg kom hjem.

Trur desverre ikke at det bare er guttespøk, ihvretfall ikke når det stemmer med tanke på at kompisen hans er slik, og det stemmer med tidspunktet du har tenkt å reise. Ville nok ha revurdert forholdet rimelig kraftig, for han høres ikke god ut. Er det alvor, så burde det være over og ut. Er det virkelig en spøk, så har han litt problemer hvis han går rundt å tenker på å knulle andre jenter, og referer deg som den "gamle fitta". Mannen min ville aldri ha funnet på å si noe sånt, og ihvertfall ikke til kompiser og andre.

Gjest Mylian&A.V+2til:-))
Skrevet

Æh, herregud. Om det er en spøk ville jeg nesten kvitta meg med fyren bare pga de utsagnene han viser der..

Tviler dessverre på det var en spøk.. Ikke greit.. fyfaen.

Skrevet

Hadde min man kalt meg en gammel fitte hadde jeg slått han i hodet med kjevlen!!!!!

Grenser for hva man kan si bare for å være tøff. Hadde heller ikke akseptert at han hadde omgang med en sånn "venn" som ikke hadde den fjerneste respekt for meg og vårt samliv!

Dette må du si fra om, ordentlig, respekt er noe man må ha i forholdet i tillegg til å stole på partneren.

Skrevet

Jeg blir faktisk helt overasket over hvor jævla blond noen damer er, som velger å bli hos sånne mannfolk.......

Skrevet

Jeg er ikke i tvil: KVITT DEG MED DENNE DRITTEN

å gjør du det ikke så ikke klag dersom han er utro, blir du etter dette er det som om å si at utroskap er OK.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...