Gå til innhold

ida wulff

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hater RIS på gulvet etter at ettåringen flagrer rundt! DET setter seg i sokkene det. Og ALDRI i hullene i sokken - neeeida!

Men, mitt aller største problem for tiden, er at mobiltelefonen min ikke gidder å lade seg, selvom laderen er i!!!!

Så noen ganger tror jeg jo at den lader hele natten, men nå gjør den ikke det!!! :o

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da har folk problemer............

Skrevet

Det som er litt rart er at flere av bloggene på topplisten er fra samme by i Norge. Var det Molde mon tro...husker ikke!

Så egentlig kan det jo være at mange av leserne er fra Molde....

Skrevet

Samme gjeng som blogger og leser kanskje.

Skrevet

Men har dere sett hun Voe da, som bare er 13 år og ser ut som en 16-åring.. Lurer på om foreldrene vet hvor mye hun bretter ut jeg! Hun er jo veldig pen, men synes hun er litt ung..

Skrevet

haha, kunne ikke sagt det bedre selv. -Det med risen altså!(-og en ettåring i hus).. Har i tillegg AKKURAT det samme problemet som deg med mobilen!! må virkelig trykke inn laderen for at den skal lade.. men i det jeg legger mobilen på bordplaten så slutter den å lade seg.. så alternativet er jo å bli stående å holde i laderen eller kjøpe seg ny mobil..hmm.. vi sliter alle med vårt;)

-må le litt av likhetene her..:)

Liker humoren din forresten..;)

Gjest Tale30
Skrevet

Den bloggen til Voe var skremmende. Helt sykt at hun er 13 år,

Skrevet

helt sykt at småbarn blogger!!!!

Skrevet

Hun er jo ikke tretten år gammel da, idioter. Hun skriver jo om avslutninga i tiende klasse. Lettlurte dib-kjerringer

Gjest Tale30
Skrevet

Hun var med og sang på en sang på avslutningen i tiende klasse. Hun presiserte at det ikke er hun som går i tiende.

Skrevet

Jeg leser aldri ida wulf sin blogg.. De på toppen er jo nesten helt like, handler bare om dagens antrekk, klær og shopping.

Leser en del blogger fra dibbere, syns de er så koselige.. :)

Hun voe var sykt pen.. Skulle ikek vært lov å vært så pen når man er så ung.. (så ut som en dass på den tiden selv.. :P ) sykt at hun er 13..

Skrevet

Jeg syns det er svært trist at sinober kan skrive sin blogg om kreften som terapi. Betenkelig faktisk, når Ina ikke får skrive blogg om sin psykiske sykdom fordi det kan "skade hennes sønn" "ødelegge for henne senere i livet". Det sier litt om hvor molbo det landet her er.

Skrevet

Nå er det nesten sånn at jeg skriver ut bloggadressen min på DIB igjen! :)

- Bare på TRASS, selvfølgelig!

(Hadde jeg kommet på topplisten da???)

Takk til dere som skriver positive ting om meg her inne i alle fall:)

Jeg er btw MØKK LEI "mote"-blogger! Æhr...

Skrevet

Hvor finner vi bloggen hennes?

Skrevet

Jeg har lest gjennom sinober bloggen. Dette var sterkt for meg, men jeg er takknemlig for å ha lest det. ting ble satt i perspektiv.

Takk for link :)

Skrevet

Takktakk!

Da har su en veldig god humor! :)

Skrevet

Jeg leser heller Regines blogg om kreft enn den om ei som legger ut om hvor sykt morsomt det er å prøve å ta livet sitt, og faktisk synes det er vannvittig kult å kjøre ambulanse.

Men vi er jo alle så forskjellige.

Regine håper jeg virkelig overlever, mot alle odds.

Den andre har alle odds med seg, uten at hun trenger være redd for morgendagen. Det kan ikke skjules når et menneske blogger kun for oppmerksomhet snarere enn for å få hjelp.

Skrevet

Regine virker langt eldre enn sine 18 år.

Skrevet

Mhm...

Bare så synd at hun har lært på den vonde måten=/

Skrevet

Det er jeg enig i. Utrolig vakker liten jente. Hun kommer til å knuse noen hjerter i løpet av sitt liv.

Gjest Tale30
Skrevet

Bare litt nysgjerrig angående denne Voe-bloggen?

Er det bare meg som lurer litt på hvor foreldrene er? Er det ikke litt voldsomt å ha en slik blogg når man er 13 år? Hun har vel blogget en stund også. Jeg har en søster på 12 år, og jeg vet i alle fall at min far hadde klikket i vinkel om hun hadde lagt ut så detaljerte saker om sitt liv på nettet..

Skrevet

Har ikke lest så mye på den Voe bloggen, var bare innom. Men det er nok ganske vanlig at barn på den alderen blogger.

Skrevet

Skjønte ingenting da jeg så at ida wulf lå på førsteplass. Bloggen er da ikke noe spesielt interressant i det hele tatt. Finnes mange andre unge jenter med mye bedre stil og kulere blogger spør du meg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...