Gå til innhold

ida wulff

Anbefalte innlegg

Gjest Tale30
Skrevet

Malindus, er det malingus eller er det en bruker her inne som heter malindus? Litt rotete spørsmål kanskje..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Malindus heter malindus her inne. Om ikke hun har endret til malingus i det siste så:)

Skrevet

Malindus og malingus er to forskjellige her inne:)

Skrevet

Ja, hun som de fleste andre på listen, var ikke kjent fra før, men ble det etter at blogging ble den store hitten!

Skrevet

Hun burde vel strengt tatt det når en sammenlikner med innholdet til de som topper blogglisten........

Skrevet

Hun VAR jo det en gang.

Men så ble det vel "kjedelig" for folk da...

Er jo mye mer interessant å lese om hvor mye sminke folk har i vasken!

Skrevet

Hvor mye sminke folk har i vasken? hmm..- det kunne kanskje vært interessant det;) jeg for min del har sminken i en toalettmappe.....

Skrevet

Hahaha!

Jeg sikter vel til BEA - som ofte skriver om hvor irritert hun er på sminken i vasken!

Det er da UTEN "beholderen". Bare masse pudder og shit nedi der! ;)

Skrevet

Haha.. trodde det var en skriveleif jeg, og at du mente vesken..;)

Masse pudder o.l i vasken.. -ja, det er mye en skal måtte slite med..*sukk*..............

Skrevet

Ja-ha!

Men du vet, det er jo så hardt å være ung...

Skrevet

Nå har jeg aldri vært inne på bloggen til Ida, da.

Men har hørt at hun bare skriver om alt annet som skrives om på topplisten?

Rart hun er blitt SÅ kjent egentlig, i så tilfelle.

Men jo, hun er kjent pga bloggen! ;)

Skrevet

Skjønner.. sliter en del selv jeg.. eksempler på mine verdensproblemer kan være:

våkne opp søndagsmorgen, magen skriker etter mat og jeg har glemt å ta opp brødet fra fryseren

kjøper titt og ofte både hårstrikker og hårspenner, men de forsvinner alltid! -bare hater å få hår i øynene lizzom...

Skrevet

Hvis alle på bim og dib gikk innpå Regines blogg hver dag i ei uke, ble nok hennes blogg igjen den mest populære. Synes hun fortjener det så lenge hun lever.

Skrevet

Håper og regner med at det er andre ting som er viktigere for henne enn å ligge på toppen av blogglista.

Skrevet

Hun har skrevet på bloggen sin, og sagt på TV at hun IKKE vil på toppen av listen!!

Hun tenker aldeles ikke på det, og synes visst ikke noe om det...

Skrevet

For henne er det både morsomt OG viktig, for det har hun skrevet en gang. Hun sprer dermed budskapet sitt til flere mennesker.

Ikke undervurdèr Regine Stokkes blogg!

Skrevet

En 18 åring som er dødssyk og skriver blogg liker såklart at så mange som mulig ser bildene hun tar, og leser det hun skriver.

Hvorfor tror dere ellers hun skriver?

For Regine er det terapi. Og hun vil at mange skal vite om sykdommen, sånn at kunnskapen spres.

Skrevet

Oi. Du fortjener en plass på topplisten!

Kanskje du hadde fått tips til hvordan du holder håret borte fra øynene uten klemmer og strikk? :)

Jeg føler med deg!

Jeg opplever ofte at det alltid er hull i ene sokken. Og da har jeg jo plutselig bare en igjen av hver sokk til slutt. DET er frustrerende det!

Skrevet

http://sinober.blogg.no/1240050807_om__f_frem_det_gode_i.html

hennes egne ord var den dagen:

Ser forresten at jeg er på topplista av blogg.no. Utrolig artig, selv om det egentlig er helt uvesentlig.

Hun håper ellers at flere stiller opp som blodgivere. Jeg leser heller 10 blogger alà Regine Stokkes enn tåpelige blogger som enkelte av dere legger ut her inne noen ganger.

Skrevet

Oi. Du fortjener en plass på topplisten!

Kanskje du hadde fått tips til hvordan du holder håret borte fra øynene uten klemmer og strikk? :)

Jeg føler med deg!

Jeg opplever ofte at det alltid er hull i ene sokken. Og da har jeg jo plutselig bare en igjen av hver sokk til slutt. DET er frustrerende det!

Skrevet

glemte jo helt hull i sokkene ja!! enig i at det er veldig frustrerende.. i tillegg har jeg en vaskemaskin som spiser sokker! -hva skjer med det a`?

et annet problem er at jeg hater, legger trykk på hater, å trakke på brødsmuler og annen mat som har ramla på gulvet! makaroni er ekstra irriterende for da må jeg fysisk ned med hånda og plukke den av sokken... -kokt makaroni vel og merke..livet kan være hardt..

lurer på om jeg skal begynne å blogge jeg;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...