Anonym bruker Skrevet 18. juli 2009 #1 Skrevet 18. juli 2009 Har hun blitt "kjendis" gjennom bloggingen eller er hun så populær fordi hun allerede var kjendis da hun begynte å blogge?
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2009 #4 Skrevet 18. juli 2009 Nei, hun ble kjent gjennom bloggen. Ida Wulf sin blogg er norges største blogg, med ca 37 000 lesere per dag. Begynner å bli endel "bloggkjendiser" En av "DIBerne" skriver jo en av norges mest leste blogger.
Lea Laus Skrevet 18. juli 2009 #5 Skrevet 18. juli 2009 Jeg er litt forundret over at de mest leste bloggene på blogg.no er så utrolig grunne! Det står om hva de har på seg og hvor man får kjøpt det, og bortsett fra mote det det (i mine øyne) null av interesse. Ikke er noen av de spesielt flinke til å skrive heller. Likevel er de superpopulære.. Det må være meg det er noe gæ'ærnt med tror jeg...
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2009 #6 Skrevet 18. juli 2009 Enig med deg miaut, de virkelig fantastiske bloggene har ofte ikke så mange lesere.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2009 #8 Skrevet 18. juli 2009 Ja, forstår hvertfall ikke hva det er med Ida sin som gjør den så spennende for så sinnsykt mange mennesker.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2009 #10 Skrevet 18. juli 2009 Enig med endel av dere her,skjønner ikke hva som er så fryktelig spennende med den bloggen el de aller,aller fleste av de som ligger på bloggtoppen..men det er sikkert fin underholdning for en god del tenåringer i dette landet tenker jeg..sjekk feks ut de tragiske bloggene til en viss mossing,ikke den skarpeste kniven der nei...
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2009 #11 Skrevet 18. juli 2009 Hun lever jo av bloggen sin... det i seg selv er jo en bragd (ida altså)
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2009 #13 Skrevet 18. juli 2009 Sjekk ut for eksempel Ulrikke på bloggtoppen,noe så trasig og kjedelig!
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2009 #15 Skrevet 18. juli 2009 jeg følger med på 2 dibbere som blogger. begge er på topplisten og jeg følger med hver dag synes de er flinke jeg.. linni.blogg.no malindus.blogg.no linni meister var jo kjendis fra før, hun andre som jeg ikke husker navnet på er 16 år og mor.
Gjest Skrevet 18. juli 2009 #16 Skrevet 18. juli 2009 Blogglisten er bare tull! Kjedelige blogger alle sammen egentlig! =/ Men jo, hun er blitt kjendig pga bloggen. Hvordan, vet jeg ikke...
NormaJean Skrevet 18. juli 2009 #17 Skrevet 18. juli 2009 Jeg leser ikke blogger jeg, bortsett fra din Ina, men nå har du jo slettet den. Jeg syns blogger som oftest er ganske kjedelige, lese om mødre og hva de har matet ungen sin med den dagen osv..... Syns klær er gøy, men finner ingen som skriver om den type klær jeg liker. Er liksom ingen højdare å finne. Men Ina sin finner jeg interessant fordi jeg er sykepleier og finner det lærerikt å lese hva hun skriver fra ett "pasient" synspunkt. Mye man kan trekke utifra det og ta med seg videre.
Lea Laus Skrevet 18. juli 2009 #18 Skrevet 18. juli 2009 Ja, de lever jo av bloggene sine så det må jo tydeligvis være spennende for mange! Og ja, all ære til de for at de får til det! Jeg har også en kjedelig blogg, men er mer en dagbok, skriver den for min egen del, og sånn at familien kan følge litt med på lillemor. Har akkurat laget den da, så står nesten ingen ting der..
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2009 #19 Skrevet 18. juli 2009 Jeg ligger på topplisten og tjener ikke en krone.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2009 #20 Skrevet 19. juli 2009 Leser mange blogger, men etter å ha sjekket de jeg er innom daglig sjekket jeg topp 10 listen inne på blogg.no. Sjekket ut ida wulf sin blogg fordi hun toppet listen, men ble skuffet.. fikk visse forventninger til bloggen i og med at den ligger som nr 1, men syntes den var passe kjedelig jeg.. personlig så synes jeg hun kun skriver om ting som kan være av interesse for venner og familie.. ikke noe som burde interessere 37 000 blogglesere *gjesp*
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2009 #21 Skrevet 19. juli 2009 Men hvordan ble hun så kjent, egentlig? Bloggen er jo helt lik alle andre blogger på topplisten jo! Her inne, blant dibbere, er det jo mange andre blogger, som er mye bedre, og mer unike!
Gjest Skrevet 19. juli 2009 #22 Skrevet 19. juli 2009 Sikkert fordi hun ser utrolig bra ut... Akkurat som Tone damli Aaberge det...hadde ikke hun sett ut som hun gjør hadde hun ALDRI blitt så kjent som hun er...
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2009 #23 Skrevet 19. juli 2009 Ida Wulff har kanskje ikke den mest interessante bloggen der ute, men sammenlignet med de andre på topplisten vil jeg helt klart si at den er den beste. Hun kan ihvertfall rettskrivning, og er til tider ganske morsom. Hun er mye mer ekte enn f.eks. Ulrikke Lund, som er nr. to. Men, ja, det finnes en hel haug med blogger der ute som er mye bedre. Ikke at så mange av dem er norske...
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2009 #24 Skrevet 19. juli 2009 Lå hun Ina på topplisten også? Hun var jo veldig kjent her inne... Og det er jo flere dibbere, som har kjente blogger, som er mye bedre enn disse ungdomsbloggene!
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2009 #25 Skrevet 19. juli 2009 Er helt enig i at mange av disse kjendisbloggene bare er tull, hvem bryr seg om hva de har på seg, eller hvordan de smnker seg. Men jeg leser en blogg av ei som ligger på topplisten, tror hun ligger rett under tone damli på lista. Terese heter hun, og hun skriver sinnsykt bra til og være 18 år. Ikkje noe mote der eller noe, hun skriver om det som betyr noe for henne. http://terese.ipublish.no/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå