Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #51 Skrevet 10. juli 2009 Syns du var veldig flink og er overhodet ikke deg eller noen som har hatt det som deg jeg refererer til! Herrejesus da... Jeg mener disse som ikke vil amme fordi de får hengepupper eller fordi de er flaue for å amme andre steder enn hjemme eller rett og slett fordi de ikke gadd- som denne tråden startet med! Jeg holdt på som deg med pumping og var nok derfor jeg var så sår. Barna mine var for små til å amme- det var viktigere at de la på seg enn at ammingen fungerte- så det ble koppmating med mine (ja jeg også) 10 mil, de fikk altså halvparten hver. Så om jeg jobbet mer enn deg eller ikke er vel ikke det som teller er det vel? Syns du skal sette deg litt mer inn i hva jeg mener før du begynner å slenge med leppa. Ikke alle er ondskapen selv!
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #52 Skrevet 10. juli 2009 jeg prøvde ikke veldig hardt for å få til ammingen Tulla mi vegret seg for puppen på sykehuset. Andre dagen ga jeg mme, og pumpet litt halvhjertet i to uker... .. For å være ærlig la jeg ikke tulla til puppen etter vi kom hjem fra sykehuset.. Syntes det var en befrielse da beslutningen om å slutte å pumpe var tatt.. jeg hadde uansett lite melk og orket ikke å prøve å få lille til å suge.. Uansett, hvis dere mener at jeg ikke prøvde hardt nok, så skjøner jeg det... men.. hvis det føltes vanskelig for meg å amme, så spiller det vel liten rolle for andre hva som var grunnen til det... Det bød meg veldig imot.. jeg følte meg ikke motivert til å gjøre det... og jeg ble så sliten av det... Så, det var mine grunner.. ferdig med det......
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #53 Skrevet 10. juli 2009 og nei- de forsto heller ikke hvordan de skulle ta puppene, så jeg holdt på i fler timer om gangen når jeg fikk lov. Puttet den inn og stimulerte og stimulerte...
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #54 Skrevet 10. juli 2009 så du mener det eneste som holder mål er å ikke gi seg på harde møkka? du respekterer ikke de som gir opp "for tidlig" etter ditt syn? Det er veldig tolerant av deg må jeg si å overhodet ikke ha forståelse for at alle har ulik tålegrense!
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #55 Skrevet 10. juli 2009 Jeg mener at noen gir opp for tidlig ja. Det handler ikke om respekt eller toleranse. Gi deg nå a... Ta deg en chille pille! Dere som strever med ammingen! LYKKE TIL! Det gir resuleter som oftest... Dere som ikke fikk det til, det er jo helt greit det også! Kjempe bra at dere prøvde! Jeg er ikke hi... Men jeg har meninger om denne saken jeg også- det er vel lov? Glad ikke alle har samme mening jeg!
*Rutletutt* Skrevet 10. juli 2009 #56 Skrevet 10. juli 2009 For meg var det aldri et alternativ ikke å amme - jeg fikk det til, så hvorfor skulle jeg da ikke amme?;o) Er jo det beste for babyen og veldig enkelt:o) Koste meg med ammingen, og ammet mine i henholdsvis 10 og 22 mnd.
*Rutletutt* Skrevet 10. juli 2009 #57 Skrevet 10. juli 2009 hmmm...ser nå at jeg misforstod spm litt;o) Ser nå at hi lurer på grunnen(e) til de som IKKE ammet...ikke til de som ikke ammet og de som ammet...sorry...;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå