Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #51 Skrevet 9. juli 2009 Pga dette, anonym 13.07! Pga mennesker som deg, med dine holdninger skjer drap! Det er mye piss som skjer i norge med norske, og det er vel ingen som har nektet for noe annet. Men nå var det da snakk om dette da! Vil du snakke om incest og det å selge seg selv kan du lage en egen tråd! Hvis ikke kan du holde deg til tema! Hvis du da mener noen fortjener bli voldtatt, eller drept og samtidig roper til din kjære Allah trenger jeg vel kansje ikke utdype noe mere hvorfor jeg mener det jeg gjør om mange innvandrere! Det er ikke rart man setter alle under samme stol, med reaksjoner som dette!
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #52 Skrevet 9. juli 2009 ja, det er det jeg sier og det er helt sant. det skjer ikke like mye som i norske familier. dere kan si at telnedinger dreper mest, men jeg kan ikke si at incest er myeeee vanligere i norske familier, noe som er helt sant. idiots!!
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #53 Skrevet 9. juli 2009 Det du skrev var at det ikke skjer i utenlandske familier. No modererer du deg. Dum, dummere.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #54 Skrevet 9. juli 2009 å så det er greit at dere sier utlendinger voldtar norske kvinner, men det er ikke greit at jeg sier mange av disse kvinne gjør ting som normale kvinner ikke ville ha gjort? si meg hvorfor blir ikke utenlandske jenter voldtatt like mye selv om de har mere kontakt med disse voldteksmennene? jeg tar opp incest i norske familier fordi det skjer langt oftere enn at utlendinger dreper. incest og pedofili er også mye verre, men likevel straffes og stigmatiseres nordmenn mindre for det enn utlendinger for drap. det er rasisme
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #55 Skrevet 9. juli 2009 Hva skal man kalle de om man ikke kan si utlendinger, innvandrere osv? Det er ikke rasistisk å si slikt. Om man sier nigger, pakkis, svarting osv, da stiller det seg litt annerledes. Om folk ikke har noe til overs for de som ikke er noe ok mennesker, så må de faktisk få lov til det. Og det er nok et fåtall som tar alle under en kam. Men, i enkeltes øyne er man rasist straks man sier noe negativt om enkelte. Er hipt det nå, og hyle ut rasist. Er til å le av:) Noen av de andre innleggene lenger opp her gidder jeg ikke å kommentere engang. Utifra hva som står der, er det vel en 13 åring med et såkalt lavt kunnskapsnivå som skriver. Nytter ikke å debattere med uvitende.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #56 Skrevet 9. juli 2009 og hva er dumt med det? det at DU er norsk?
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #57 Skrevet 9. juli 2009 idiot jeg sa at det skjer ikke like mye. jeg har aldri hørt om det fra mine utenlanske venniner, men fra mange av norske. hvorfor tenger norske barn nakne menn ved senga, mens jeg aldri har sett barn med utenlandsk opprinnelse gjøre det? hvorfor er selvmord så populær blandt norske ungdommer? hvorfor har så mange angst? ja.. sammenlignet med norske familier, skjer incest nesten ikke i utenlandske familier. for de norske tallene er så høye
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #58 Skrevet 9. juli 2009 Kjære deg 14.16; Lever du virkelig i den trua at i andre land så skjer det mindre incest? Sjeldnere selvmord? Færre sliter med angst? Jeg tror du bør begynne å følge med litt før du skriver slikt! Hilsen utenlandsk dame!
Figa Skrevet 9. juli 2009 #59 Skrevet 9. juli 2009 Hvorfor bruker du det da som eksempel når det er langt i fra representativt i forhold til virkeligheten?? "dessuten presiserte jeg også at det ikke innebefattet inscest, som ofte begås av vestlige menn... " Så hva ville du da med innlegget ditt?
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #60 Skrevet 9. juli 2009 Nei hi - han hadde norsk mor og oppvokst i Norge, og derfor norsk opprinnelse, men han hadde en utenlandsk far og derfor også en etnisk tilknytning til et annet land. Hvis alle oss som f.eks har en far, bestefar, oldefar osv som ikke er etnisk norske, skal kalles av utenlandsk opprinnelse - (eksempelvis er min ene oldemor fransk, mens en annen av mine oldemødre var sigøyner) - så blir det veldig få igjen av oss som har norsk opprinnelse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå