Gå til innhold

Hva skal til for at DU tar abort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enig med Nordavind fra sør, det måtte vært at barnet absolutt ikke var levedyktig utenfor livmoren. Men jeg hadde nok måttet ha flere bevis av forskjellige leger på det før jeg hadde tørd å gjennomføre aborten..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det som feiler deg??? Er du virkelig dødssyk, siden du skriver at du bare blir verre og verre til du tilslutt dør? Fortell meg om hva som feiler deg.

Skrevet

Jeg har tatt abort og grunnen var at barnefaren var psykisk syk, og jeg slet nok med de to barna vi hadde. Jeg hadde ikke klart enda ett barn, hvertfall ikke når minste var så liten som hun var. Er veldig fornøyd med valget jeg tok, jeg hadde ikke klart ett barn til slik som omstendighetene var og fortsatt er med barnefar.

Hadde jeg blitt gravid nå så hadde jeg begynt å lure, og det hadde blitt abort nå også. Nå er min mann steril så barn bør det ikke akkurat bli hos oss.

Nå er det tanteunger og barnebarn som skal koses med om det er snakk om småbarn. Mine barnebarn skal ikke være eldre enn mine barn. Og hun ene begynner å bli verpesjuk så hvertfall ingen barn hos meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...