Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #51 Skrevet 21. januar 2010 "Om morgenen kan jeg bruke den ene som vekkeklokke. Jeg snur meg bare veldig brått, og KLASK!! så våkner gubben. HAHAHAHAHAHA
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #52 Skrevet 21. januar 2010 Hvis man vil være singel, har et pent ansikt og vil skremme bort menn; flash puppa!!
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #53 Skrevet 21. januar 2010 ## Du får en egen tråd på dib kalt "Positive ting ved hengepupper"!
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #54 Skrevet 21. januar 2010 ¤ Man kan produsere L-Melk. (Langmelk!)
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #55 Skrevet 21. januar 2010 HA HA HA... lo så jeg pissa i sofaen. Genial tråd!
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #56 Skrevet 21. januar 2010 Hadde du hatt hengepupper, kunne du bare putta den ene puppen foran, så hadde du greid å holdt deg til du kjom deg på DASS!
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #57 Skrevet 21. januar 2010 Døh, i denne tråden gjelder ikke "hadde du hatt"!
Gjest ✿✿06 Skrevet 22. januar 2010 #59 Skrevet 22. januar 2010 Åååå? Denne tråden ja:-) * Mye lettere å spise pølse i bilen, med puppa på rattet. God natt!
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #60 Skrevet 22. januar 2010 ¤ Man kan bruke puppene som fotvarmere.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #61 Skrevet 22. januar 2010 Jeg trenger ikke bruke bh, jeg bare knytter dem på ryggen, så er dem ute av veien..:-)
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #62 Skrevet 22. januar 2010 Hahahahahahahahaha bra biss med twins =)
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2010 #63 Skrevet 23. januar 2010 ¤ Hvis man ikke ammer, kan man varme flaskene i rekke og rad under puppene når man skal bort. Der kan de henge i fin romteperatur til de er klare for bruk.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2010 #65 Skrevet 23. januar 2010 Hvis dine pupper henger ned, kan du ta dem og vifte med, kan du binde dem ganske lett, kan du knytte dem i en rosett, kan du ta dem på ryggen og bære som en liten soldat med geværet hvis dine pupper henger ned.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2010 #66 Skrevet 23. januar 2010 * hvis puppen din er lang, kan du bruke'n til fiskestang
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2010 #67 Skrevet 23. januar 2010 Der tenkte vi jo ikke likt i det hele tatt! :-)
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2010 #69 Skrevet 23. januar 2010 For dere uten armer: Puppemaling er det nye store!
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2010 #70 Skrevet 23. januar 2010 Lettere å få napp på byen..fram med puppelasso og fang HAN.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2010 #71 Skrevet 23. januar 2010 * Med hendene fulle av matvarer kan man likevel holde ungene i hånda.
OhMyGod!!! Skrevet 23. januar 2010 #73 Skrevet 23. januar 2010 * Med hendene fulle av matvarer kan man likevel holde ungene i hånda. hahahahahahahaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå