ønsker sårt en spire Skrevet 20. juli 2009 #26 Skrevet 20. juli 2009 ha ha ha ha ha ha eg ler meg ihjel :D:D
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2009 #27 Skrevet 20. juli 2009 Dette var bare helt fantastisk!!! 10 poeng til HI. You made my day!!!! * når du tar armhevinger, trenger du ikke gå langt ned. Puppene når bakken før du begynner å bevege deg. * på mammografi er det overhodet ikke vanskelig å få puppene inn i det apparatet.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2009 #28 Skrevet 20. juli 2009 Denne er kanskje ikke så humoristisk, men jeg er glad for den siden jeg er singelmamma: Man skremmer vekk overfladiske drittsekker som skal bare ha damer med pornopupper, - med andre ord gjør hengepuppene at man faktisk vet når man har funnet drømmemannen, for han elsker deg for den du er og liker faktisk liker puppene dine fordi de er en del av deg!:-)
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2009 #29 Skrevet 20. juli 2009 ;o) tiltrekker ekte menn, med andre ord.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #31 Skrevet 20. januar 2010 Denne var verdt å finne igjen blant alle innleggene fra i fjor! Dytt!
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #32 Skrevet 20. januar 2010 Dere har jo glemt det helt åpenbare: Det er pupper! Jihaa!
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #34 Skrevet 20. januar 2010 Når jeg er død, kan jeg donere dem bort til ungene. Da har de hver sin hengekøye!
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #35 Skrevet 20. januar 2010 Ja. Nå er det visst på tide å sove. Annie 02:05
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #37 Skrevet 20. januar 2010 Hvis mannen har angst, føler han seg DOBBELT så bra, om han får klem fra kona når hun klemmer han med hendene, og samtidlig legger puppene ømt rundt midjen til mannen sin. Double comfort på hengepuppspråket.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #38 Skrevet 20. januar 2010 ¤ Man kan produsere H-Melk. (henge-melk)
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #39 Skrevet 20. januar 2010 Man kan amme ungen fra din egen seng, ut døra, bort gangen og inn på barnerommet og opp i barnesenga - sparer mye tråkking om natta :-D
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #40 Skrevet 20. januar 2010 ¤ Man kan lett skjule strekkmerker på magen med dem ved å la dem henge ned, og fylle utsikten med bare pupp. Dette tar oppmerksomheten bort fra strekkmerkene hvis man er redd for å vise dem fram. NB: Dette trikset virker best på a) nudiststrender, første gang man viser seg naken for sin kjære og c) for å føle seg bedre foran speilet hjemme på badet.
☆☆Himmel full av stjerner☆☆ Skrevet 20. januar 2010 #41 Skrevet 20. januar 2010 Som dere ser i denne tråden, er det ingen skam å ha hengepupper! Snarer tvert imot. Vær stolt av den puppen du har, selv om den er både slengete og rar. Gjør samtidlig oppmerksom på at "Heng-og-slenggruppen Puppar" møtes hver onsdagskveld på det gamle meieriet klokka 19:30 i Mjølkvik, hvor det prates om løst og fast. Mest løst. Må ha et vedheng på minst 5 cm for å være medlem. (Å kun greie å holde en blyant holder altså ikke. Hele penalet må holdes oppe i minst 10 sekunder for opptaksprøven hvis du ønsker å bli medlem. Og det må være fyllt til randen med penner, blyanter, tusjer, viskelær OG en kalkulator) Sleng deg på, da!
☆☆Himmel full av stjerner☆☆ Skrevet 20. januar 2010 #42 Skrevet 20. januar 2010 God natt fra meg også.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #44 Skrevet 20. januar 2010 Det er ikke lov å dytte uten å komme med gode oppmuntringer!! HENG dere på.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #45 Skrevet 21. januar 2010 "Rull inn puppen" er et uttrykk som kan få følger hvis noen sier det til ei hengepuppedame.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #46 Skrevet 21. januar 2010 Jeg bruker venstrepuppen som dildo, den er lengst.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #47 Skrevet 21. januar 2010 "Gå og heng deg!" er også et uttrykk som kan få alvorlige følger..
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #48 Skrevet 21. januar 2010 * Man trenger ikke håndveske. Kan ha lommeboka under den ene puppen og sminkepungen under den andre
thea - M har gull i gulping Skrevet 21. januar 2010 #49 Skrevet 21. januar 2010 jeg ler så jeg griner.. - man slipper å smøre seg med solkrem på magen - trenger ikke å bekymre seg for at airbag'sa på bilen fungerer eller ei. Du har jo dem på deg. - kjeder du deg kan du tegne mye fint på puppene MEN, jenter vær nå forsiktig! En brå bevegelse, og du kan uheldigvis slå deg selv i trynet
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #50 Skrevet 21. januar 2010 Apropos nøtter: man kan knekke dem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå