Gjest ✿biss med twins✿ Skrevet 3. juli 2009 #1 Skrevet 3. juli 2009 * Man kan applaudere selv om man har hendene fulle, bare til å hoppe opp og ned. * Man kan oppbevare det elementære, som kulepenn, tyggegummi og mobil. * Selvforsvar, sving på kroppen og man har en ekstra boksearm. * Man trenger ikke drasse med seg nakkestøtte. * Binde opp i rosett, knyte dem ganske lett. Fler? )
Gjest Skrevet 3. juli 2009 #2 Skrevet 3. juli 2009 hehe,har ikke noe å komme med uten om at jeg må si jeg lo godt nå
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 3. juli 2009 #3 Skrevet 3. juli 2009 * man kan knyte fast babyen uten bæresjal
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 3. juli 2009 #4 Skrevet 3. juli 2009 :: Den var god, nå lo jeg så det rista her..
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2009 #5 Skrevet 3. juli 2009 Man trenger ikke bekymre seg for å få hengepupper..
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2009 #7 Skrevet 3. juli 2009 Får faktisk en rettelig vakker barm, med rette push-up'en. til og med kløft;) Trenger ikke ekstra fyll, for det har du i rullen du lager av puppene i BH'en. Da retter du også ut eventuelle rynker som ville kommet om du bare tar på BH uten å rulle opp først. Slipper rynker på hals og brystkasse for tyngdekraften i hengepuppene retter dette. Ser dermed yngre ut enn en er;)
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2009 #8 Skrevet 3. juli 2009 Når man ligger på magen på stranda kan man bare legge puppene foran seg slik at barnet har noe å sitte på når h*n ikke bader, utrolig praktisk å slippe sandete unge i bilen hjem!
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2009 #9 Skrevet 3. juli 2009 ¤Man kan slenge dem på ryggen for å få riktig balanse når man går nedoverbakke!
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2009 #10 Skrevet 3. juli 2009 På 80-tallet må det ha vært genialt og økonomisk med hengepupper! Istedet for å kjøpe inn dyre klesplagg med skulderputer kunne man bare slenge puppene opp på skuldrene i de gamle klærne fra 70tallet, og alikevel se 80talls hip ut!
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2009 #11 Skrevet 3. juli 2009 ¤Man kan amme babyen i bilen uten å ta babyen ut av bilsetet, og du selv sitter trygt og fint i eget bilbelte! Strekk og tøy-pupp ;o)
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2009 #12 Skrevet 4. juli 2009 Slipper ammeputer og den slags..Bare å legge ungen på fanget, så faller puppen rett ned i munnen til ungen.
Lilli med småtrolla Skrevet 4. juli 2009 #13 Skrevet 4. juli 2009 *leeeer* herregud, jeg orker ikke le mer Dette var vireklig dages latter i sommervarmen! HAHA
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2009 #14 Skrevet 4. juli 2009 ¤Alltid ekstra pute på tur. Både til seg og mannen!
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2009 #15 Skrevet 4. juli 2009 ¤Man trenger ikke BH. Beltet fungerer fint som puppestopper.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2009 #16 Skrevet 4. juli 2009 ¤Hvis man er forkjøla, kan de brukes som skjerf.
Tøvsjura Skrevet 4. juli 2009 #17 Skrevet 4. juli 2009 Ønsker man skjønnhetssøvn og ikke har øyemaske tilgjengelig kan hengebryster være tingen - bare sleng de opp over øyelokkene og volà, man har en velfungerende øyemaske ;-) Lo så jeg grein da jeg leste tråden din, HI ;-)
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2009 #18 Skrevet 4. juli 2009 ¤ Man kan amme seg selv om man er tørst! blæææh
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 4. juli 2009 #19 Skrevet 4. juli 2009 Haha.. Denne tråden var god, ler så tårene triller her (og det er jaggu lenge siden sist)..
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2009 #21 Skrevet 4. juli 2009 ¤Man kan bruke dem til å trene opp lårmuskulaturen. Du begynner med den ene puppen, og marsjerer ivei med beina høyt. ETT-TO-ETT-TO, mens puppene brukes som sprett/tyngdeball for låret. Skjønner? Kan bli litt vondt til å begynne med, men det går over etterhvert. Hvis puppen spretter for høyt, og havner bak ryggen, kan du bruke bakfoten og gi den et lett spark, sånn at den havner foran igjen. Ikke mist takten!
Gjest ✿biss med twins✿ Skrevet 4. juli 2009 #22 Skrevet 4. juli 2009 Eller litt enklere; øve seg på driblinga.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2009 #23 Skrevet 5. juli 2009 ¤Man kan tenke positivt på at man har masse ekstra hud hvis man engang skulle bli brannskadd, og trenger hudoverføring. (Galgenhumor tåles, håper jeg??)
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2009 #24 Skrevet 20. juli 2009 ¤Man kan stappe puppen i kjeften når man har sagt noe dumt.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2009 #25 Skrevet 20. juli 2009 ¤Man kan tattovere en kortstilket rose på puppen, og se at den vokser med årene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå