Gå til innhold

Nicket "I Jesu navn"

Anbefalte innlegg

Skrevet

בשמו של אלוהים

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noterer meg at nicke som "suglut satan i toern" ikke har fått slik blest, jeg tar tråden til etteretning.

Ha en velsignet søndag.

Skrevet

Jeg kjente en gang en som het jesus casanova, hehe.. koselig fyr, rart navn... DET hadde vært et bra nick det!

Skrevet

Blasfemisk! Skjærp deg.

Skrevet

Nicket er iallefall ikke blasfemisk, så lenge vedkommede ikke sier at alt han sier er hva Jesus ville sagt. Da ble det problematisk, gitt. Med mindre det var bibelvers over hele linja, med kun Jesu egne ord. Men selv da skal man være forsiktig.

WWJD var det noen som kalte seg her inne for ei stund siden. Det er også et bra nick (what would Jesus do).

Nicket dere snakker om her, får meg bare til å tenke at her er det en bruker som vil leve livet sitt i Jesu navn, og det må da være bra?

Skrevet

Fortsatt en tradisjon, trangsynt. Mitt valg.

Dine hersketeknikker funker ikke :)

Er ikke opphisset over dette, gitt.

Skrevet

På hvilken måte kan det være bra?????

Skrevet

Derfor du svarer gang på gang? ;)

Litt irritert bare?

Jesus provoserer i dag også.

Skrevet

For me to know, and you to find out my friend ;-)

Skrevet

Jesus provoserer ingen, for han finnes ikke. Det er de merkelige menneskene som lever i tåka som provoserer.

Skrevet

Hva gjør du om barna dine vender seg til Gud i voksen alder da? Ler av de?

Skrevet

Denne tråden har jeg unnlatt å gå inn på hittil, for jeg tenkte at jeg ikke orker å lese om dissing av folk som har en spesiell tro. men nå kjedet jeg meg, og registrerte 60 innlegg, så da tok nysgjerrigheten meg også.

Hva som er provoserende med dette nicket er imidlertid beyond me... Han har sagt han er religiøs og er her inne for å minne brukerne på å være snill mot hverandre- hva er galt med det? At han e rkristen er vel ikke noe å henge seg sånn opp i, han er ikke alene om det.

jeg liker ham og svarene han gir. med unntak av da han skrev at han hadde sans for Yppert, for Yppert er som vi alle vet IKKE snill mot andre (og spesielt de som oppgir at de er desperate, nedfor og med dårlig selvbilde fra før). Det burde også predikanten ha reagert på. Ellers synes jeg det er utelukkende positivt at han står for hva han tror på.

Skrevet

Jeg skulle ønske denne Jesus fyren holdt seg inne på religionsforumet. Irriterende skrue som sikkert skriver en rekke antiabort innlegg. Hadde ikke overlatt barna mine i hans varetekt ett sekund, stakkars kona hans.

Skrevet

11:05: Tror ikke hun lar seg støte av å bli kaldt blasfemisk! ;) Bare komisk å bli kalt det.. ;)

Skrevet

Ikke uttal deg om noe du ikke vet noe om. Slett ikke sikekr han er fanatisk anti-abort selv om han er kristen. og; som nevnt lenger opp; han har ingen kone, hane r alene m flere barn

Skrevet

Du jesus, har du vært i kirken i dag? Syntes du har vært her hele dagen. Undrer meg.

Skrevet

Var da voldsomt. Ikke alle kristne mennesker går i kirka. Dessuten kan han være adventist. De går i kirken sin på lørdager.

Noen går på møter, og de foregår ofte på kveldstid.

Jeg har vært i kirken i dag, klokka 11:00. Men siden jeg bor på andre siden av jordkloden, blir det et helt annet tidspunkt på norsk tid.

Dere er en merkelig gjeng her inne.

Skrevet

Jesus har virkelig vært her på jorden. Han er en historisk person, og det kan ikke motbevises.

Om du velger å tro Han var verdens Frelser eller ikke, det er en annen sak.

Men Han har vært. Og Er.

Skrevet

Jesus, det eneste, helligste, reneste navn som på menneskelepper er lagt!

Fylde av herlighet, fylde av kjærlighet, fylde av nåde og sannhet og makt!

Motganger møter meg - aldri du støter meg bort fra din hellige, mektige favn.

Mennesker glemmer meg, Herre, du gjemmer meg fast ved ditt hjerte og nevner mitt navn.

Herre, du høre meg, Herre, du føre meg hvordan og hvorhen det tjener meg best!

Gi meg å bøye meg, lær meg å føye meg etter din vilje mens her jeg er gjest!

Du er den eneste, helligste, reneste. Gi meg ditt rene og hellige sinn!

Frels meg av snarene, fri meg fra farene, ta meg til sist i din herlighet inn!

Skrevet

Ja, jeg var i kirken i dag. Hadde med meg 2 av barna mine. Nå regner jeg med at du vil vite hvorfor jeg ikke hadde med meg alle, men det får du ikke. Ha en fin uke.

Skrevet

Jesus er i oss alle.

Skrevet

OMG.. Er det rart at vanlige folk ser på kristne som noen ganske spesielle personer?

Skrevet

Vel, du vet jo at antall rusede mennesker øker på om kvelden... Ikke rart - det ser ut som om enkelte har tatt en blås for mye. Kan "se" mye rart, da vettu ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...