Anonym bruker Skrevet 2. juli 2009 #2 Skrevet 2. juli 2009 Jesus provoserte mange når Han gikk her nede, så det skjønner jeg provoserer deg dersom du ikke vil ha noe med Han å gjøre. Navnet Jesus er hellig, og har makt. Også til å provosere de som har djevelen i hjertet.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2009 #4 Skrevet 2. juli 2009 Jesus bor i mitt hjerte. Han som sa jeg skulle skrive det
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2009 #5 Skrevet 2. juli 2009 Navnet Jesus Navnet Jesus blekner aldri. Tæres ei av tiden tann Navnet Jesus det er evig. Ingen det utslette kan Det har bud til unge, gamle. Skyter stadig friske skudd, Det har evnen til å samle. Alle sjeler inn til Gud Refreng: Navnet Jesus må jeg elske. Det har satt min sjel i brann Ved det navnet fant jeg frelse. Intet annet frelse kan Jesus navn! Hvor skjønt det klinger. La det runge over jord! Intet annet verden bringer håp og trøst som dette ord For det navn må hatet vike, for det navn må ondskap fly Ved det navn skal rettferds rike skyte friske skudd på ny Midt i nattens mørke blinker, som et fyrlys Jesu navn Og hver hjem'løs seiler vinkes inn til frelsens trygge havn Og når solen mer ei skinner, Jesus-navnet lyser enn Da den frelste skare synger høyt dets pris i himmelen
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2009 #8 Skrevet 2. juli 2009 Ja, jo mer du roter i møkk, dess mere lukter det!
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2009 #9 Skrevet 2. juli 2009 Hva er egentlig provoserende med det? hvorfor kan ikke noen få lov å uttale seg i Jesu navn, om de føler for det?
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2009 #11 Skrevet 2. juli 2009 Jeg har da virkelig sett verre nick her inne.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2009 #12 Skrevet 2. juli 2009 Nåpr jeg leser I Jesu navn i enden av et nick, så tenker jeg jo ikke at det er Jesus som skriver innlegget. Jeg tenker bare at det er skrevet av en kristen person som sikkert tar troa si på alvor. Vi har da lov til å tenke selv.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2009 #13 Skrevet 2. juli 2009 Som er like selvhøytidelige og pompøse på egne vegne? Må si meg enig med HI. Og for en dust som svarer at vedkommende har djevelen i sitt hjerte. Antagelig en pompøs dritt som setter seg selv på en pidestall, og ser ned på de som er uenige. Kvalmt, og et forferdelig menneskesyn!
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2009 #14 Skrevet 3. juli 2009 Tror du må lese det første svaret en gang til. Bruk lupe eller briller, for du har misforstått det som sto der. Vedkommende sa da ikke et pip om at HI har djevelen i sitt hjerte. Les en gang til. Ærlig talt. Misforsto du med vilje?
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2009 #15 Skrevet 3. juli 2009 Navnet Jesus er hellig og egner seg ikke som nick.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2009 #17 Skrevet 3. juli 2009 Gud og Jesus er oppdiktede tegneseriefigurer. Ikke la dere lure av sånt fjas! Det er eventyrhistorier, ikke noe mer. Ærlig talt, vi er vel voksne, eller?
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2009 #18 Skrevet 3. juli 2009 Så det er kun barn som er kristne eller? Det er forøvrig mange med tegneserienavn og oppdiktede navn som nick her inne!
frinella Skrevet 3. juli 2009 #19 Skrevet 3. juli 2009 Jeg finner også det nicket iriterende og provoserende. For meg er det navnet hellig.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2009 #20 Skrevet 3. juli 2009 Det er vel ingen som kaller seg Jesus her inne? Eller Gud? Hva er provoserende.. Så lite som skal til ass.. Peace!
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2009 #21 Skrevet 3. juli 2009 Slett ikke bare barn, som regel barn av litt naive voksne som også er kristne. Mine barn har aldri vært kristne, for å si det sånn. Her i huset har vi lært om evolusjonen, ikke om abrakadabra og Adam og Eva. Men historien har de hørt på sengekanten, sammen med bukkene bruse, og trollene fra Heddalsskogen.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2009 #23 Skrevet 3. juli 2009 Du må bli som et lite barn for å tro, vet du
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2009 #24 Skrevet 3. juli 2009 Jeg blir ikke akkurat provosert, men et som irriterer meg her inne er når mødre sitter å banner når de skriver. Hvorfor banner dere? Kan dere ikke skrive uten å banne? Har dere dårlig ordforråd?
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2009 #25 Skrevet 3. juli 2009 Men Jesus er faktisk et reelt navn... I Spania er ikke det et uvanlig navn....Jesus Maria eller Maria Jesus...ettersom det er gutt eller jente, de har jo en hel haug med navn...he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå