Gjest Skrevet 2. juli 2009 #51 Skrevet 2. juli 2009 skjønner om han tar henne med hjem så må du jo bare få henne til å føle seg så velkommen at de heller flytter til norge
Gjest Skrevet 2. juli 2009 #52 Skrevet 2. juli 2009 skjønner om han tar henne med hjem så må du jo bare få henne til å føle seg så velkommen at de heller flytter til norge
Gjest Skrevet 2. juli 2009 #53 Skrevet 2. juli 2009 skjønner om han tar henne med hjem så må du jo bare få henne til å føle seg så velkommen at de heller flytter til norge
† I Jesu Navn † Skrevet 2. juli 2009 #55 Skrevet 2. juli 2009 Jepp, jeg er sikker på at dette ordner seg. Kanskje kommer han hjem igjen. Han er jo ikke akkurat olding heller. Mine foreldre er hhv 80 og 85 og jeg glemmer at det ikke er sånn med alle besteforeldre.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 2. juli 2009 #56 Skrevet 2. juli 2009 jeg vil ikke knyte nære rellasjoner til barn om jeg ikke i er villig til og slåss for og fortsette å ha kontakt med disse barna. men det er meg da og mine følelser ovenfor hva slags ansvar en voksen person har ovenfor et barn man bruker mye tid med. jeg mener ikke at bestefar ikke skal reise, men at det burde være en åpen dialog om hva dette fører med seg. hvem han sårer og hvordan han og mor skal få minsket disse sårene i størst mulig grad. jeg forstår heller ikke hvorfor "hun burde glede seg over at denne mannen ikke møter alderdommen alene" mer en hun burde beskymre seg for at barna hennes blir såret. det ene utelukker ikke det andre. men igjen ville kanskje en åpen dialog om "hvordan såre barne minst mulig oppi dette" økt HIs mulighet til og glede seg over farens nye flamme.
Gjest Skrevet 2. juli 2009 #57 Skrevet 2. juli 2009 Klart jeg kan og kommer til å gjøre det. Om tidligst 2 år. Jeg har ingen planer om å sette meg på et fly så langt med en ettåring og en treåring. Og han bor ikke akkurat i Bankok heller, han bor i Khon Kaen som er enda noen timers flytur fra Bankok.
Gjest Skrevet 2. juli 2009 #58 Skrevet 2. juli 2009 Anonym 23.15 Så fint du fikk slengt ut litt gruff i dag også. Du skal ikke lage en egen tråd slik at du er sikker på at du kan få litt oppmerksomhet også da?
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2009 #59 Skrevet 2. juli 2009 Det er vel nok at du gjør det tenker jeg.
Gjest Skrevet 2. juli 2009 #60 Skrevet 2. juli 2009 *sender et virtuelt "ballespark" i anonym 23.53s retning.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2009 #61 Skrevet 3. juli 2009 HI, det første som slår meg er MIDTLIVSKRISEN! Mannfolk er utrolig sårbare for den der. Og faller gjerne fort i ei grøft, hvilket betyr å falle for yngre damer som vil ha dem, ha masse sex, og tror de er unge igjen. Jeg tror han kommer til å tulle sånn ei stund, men kommer tilbake. Dessverre tror jeg denne damen tror han er en norsk riking, og er en billett for henne til å komme seg til Norge. Men tiden vil vel vise om akkurat det er sant. Men jeg forstår følelsene dine altfor godt. Jeg skjønner skuffelsen din. Men dette er hans liv, og hans avgjørelse. Men du har jo lov til å fortelle han hva du føler. Så sett deg ned og skriv et reflektert brev til han. Men døm han ikke. Det er ikke din jobb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå