Gjest Skrevet 30. juni 2009 #51 Skrevet 30. juni 2009 18:30-19:30 er vel ikke så utrolig tidlig for en 2-åring som har sluttet og sove på dagen vel? Jeg legger henne i hovedsak for henne, fordi da er hun utslitt og vil sove. Hvis jeg holder henne oppe veldig mye lengere er det ikke koslig for noen av oss etterpå, for da er hun supertrøtt og grinete^^
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2009 #52 Skrevet 30. juni 2009 Wow, jeg er litt sjokkert over hvor vanvittig fordømmende noen av dere her inne er. Jeg er anonym som sa at vi ikke har råd til å jobbe redusert, da vi har lavtlønnsyrker. Fikk da en lang remse om at vi burde priortiere annerledes "reima-dresser" etc.. Hva i huleste vet dere om vårt liv??!! - Jeg tar lappen. Det har tatt dritlang tid, dessverre, så vi har lite å gå på økonomisk- det sluker penger. Har jeg lappen, kan jeg låne svigers sin bil for å handle etc. - Vi kjøper rimelige klær på HM, noen billige ting på reflex (men IKKE reima.) - Vi har ikke bil. Det må bli i fremtiden når jeg er ferdig med lappen. Vi tar buss og går. -Vi bor i en to-roms leilighet i et av de rimeligste områdene i byen - Vi har ingen andre ekstrautgifter til bhg enn det vi betaler til dem pr mnd. Har ikke kjøpt noe ekstra i den forbindlese, utenom tøfler. - Vi skal dra på en kjempebillig ferietur til Spania i år, vi bor og spiser gratis (hos mine foreldre, de har tilbudt seg.) - Vi handler alle matvarer på Rema eller tilsvarende. Høres det ut som om vi sløser??! NEI, tenk det gjør vi ikke. Det koster en del å bo i en storby, og det er ikke dritenkelt å flytte på landet for å tafse på kujur og kose med sauer. Vi har mesteparten av familien, og alle vennene våre her. Så når jeg sier at vi ikke har råd til å jobbe redusert, så er det faktisk SANT. Er det mulig å sette seg inn i at noen faktisk kan være i en anne livssituasjon enn du selv?? Jeg har IKKE dårlig samvittighet da jeg, som tidligere nevnt, prioriterer sønnen vår over alle andre ting på fritiden, og det er jo også pga han at vi må jobbe fullt. Vi må ha mat i kjøleskapet og tror ikke på forbrukslån. Tenk før du dømmer!!! Nå ble jeg regelrett pissed off.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2009 #53 Skrevet 30. juni 2009 Ja, da ER du jo i jobb da! Du forstår vel du også at jeg ikke kan ta med meg min halvannet år gamle sønn på jobb i sosialtjenesten??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå