Anonym bruker Skrevet 21. juni 2009 #51 Skrevet 21. juni 2009 Nå finnes det mennesker som lar hundene og kattene sine arve dem etter sin dør. Så joda, den sorten mennesker finnes.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2009 #53 Skrevet 21. juni 2009 Men nå er det mange mennesker med store avvik. Har du ikke lest tråden om alle kjerringene her inne som tørker utfloden sin på veggene?? Så joda, snakk om avvik!
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 21. juni 2009 #54 Skrevet 21. juni 2009 Hahaha...ja, det er tydeligvis mange mennesker med store avvik...huttetu
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2009 #56 Skrevet 21. juni 2009 Hadde jeg måttet velge mellom hunden min og en vennines baby i et brennende hus, så hadde jeg selvfølgelig valgt hunden min!! Hadde ikke stussa en gang.
Lykke X 4 Skrevet 21. juni 2009 #59 Skrevet 21. juni 2009 Ja, det mener jeg. Men hadde et helt annet syn på det før jeg fikk barn (var veldig til dyreaktivist da...). Etter jeg ble mamma ble jeg helt forandra.......
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2009 #60 Skrevet 21. juni 2009 Nja, tja, usikker. Mennesket er verdens jævligste rovdyr. Vi raserer kloden, utrydder dyr, piner dyr og hverandre. Dreper for sportens skyld. Jeg er meget usikker på om mennesket som rase har noen verdi som overgår virus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå