Honoria med to i magen:-) Skrevet 24. juni 2009 #51 Skrevet 24. juni 2009 Her går det litt opp å ned,har god og dårlig følelese om hverandre,testa i dag igjen å da ble den neg. :-( skal teste igjen på fredag, så får vi se.. Porsgrunn tar visstnok ikke blodprøve,d syns jeg er litt dumt:-( Hvordan går det me dere andre da?
Chaiemae Skrevet 24. juni 2009 #52 Skrevet 24. juni 2009 Jeg har tatt ny test i dag på rugedag 12. Den var sterkere i dag så det er jo flott ) Skal egentlig ta blodprøve på fredag, men har bestemt meg for å gjøre det i morgen. På fredager stenger labratoriet til Fürst tidligere og da hadde jeg sikkert ikke fått svaret før på mandag. Så lenge orker jeg faktisk ikke å vente. Har venta i flere år nå.....
bobbygirl♥♥m/tvillinggutter Skrevet 24. juni 2009 #53 Skrevet 24. juni 2009 Så flott, positiv på rugedag 12! Da er du herved erklært gravid og trenger ikke grue deg til i morgen! GRATULERER! Krysser også fingrene for dere andre! Jeg ligger nok litt etter i løypa, er bare på dag 6 ennå... Kan ikke si jeg kjenner noe særlig, bare at det er helt annerledes enn første forsøk. Også har jeg fått ekstremt ømme pupper av crinonen, noe jeg heller ikke fikk sist. Ganske ubehagelig, faktisk. Men skulle gjerne hatt noen symptomer jeg kunne hygget meg med! Så bra at du har en god følelse, Fiol! Kan jeg spørre om hva du føler? Er det fysisk eller psykisk? Må bare inn her innimellom, det er ikke så mange å prate med om alt jeg tenker på. Jammen godt jeg har dere så det ikke klikker helt...
Gjest lille fiol Skrevet 25. juni 2009 #54 Skrevet 25. juni 2009 Hei bobbygirl, det jeg føler er det samme som da jeg ble gravid for to år siden både fysisk og psykisk og det tar jeg som et godt tegn, men en kan jo aldri vite i dette gamet..... er på rd12 og så langt uten mens har jeg aldri vært uten å være gravid:) Kanskje denne siden kunne være noe for deg snartgravid.com. Klikk deg inn å IVF på venstre kolonne og der kan du se på symptoner i rugetiden for de som faktisk ble gravide. Den har vært til stor hjelp for meg. Lykke lykke til!
Honoria med to i magen:-) Skrevet 25. juni 2009 #56 Skrevet 25. juni 2009 Da tror jeg resultatet er inne for min del,har kjempesterke menssmerter og alt av symptomer er borte.. I tillegg har crinonerestene begynnt å bli mørke. Skal ta test i morra tidli, men vet nok hva svaret blir, så da får jeg bare begynne å tenke fremover da.... Men jeg håper på det beste for alle her!!
Gjest lille fiol Skrevet 25. juni 2009 #57 Skrevet 25. juni 2009 Honoria, ja jeg kjenner den mageføelsen og den er ofte til å stole på men ikke alltid så kanskje det fremdeles er håp. Jeg ønsker alt det beste for deg uansett resultat. Sov godt!
bobbygirl♥♥m/tvillinggutter Skrevet 25. juni 2009 #58 Skrevet 25. juni 2009 Takk for tipset! Nå kan jeg lese om symptomer i hele natt hvis jeg orker. Er kanskje ikke helt sundt, så jeg skal bare holde på til jeg finner noen som passer til mine... Da får jeg nok sove godt!
Kristineee Skrevet 26. juni 2009 #59 Skrevet 26. juni 2009 Hopper inn her jeg hvis det er greitt? Mitt først forsøk. Hadde 14 follikler og 8 egg. 4 ble befruktet, to på frys og to ble satt inn 18. juni. Blodprøve 02. En hel uke til. Magefølelsen som alltid har stemt før, sier at jeg ikke er gravid. Enten er det psykisk eller så er jeg ikke det. Har mensmurringer og det har jeg hatt i mange dager. Det er for meg ikke noe godt tegn. Jeg har i grunn alle tegn på at mensen skal komme. Har hatt veldig ømme pupper, mye mer ømme enn de pleier å være før ikm kommer. Det er vel kanskje en bivirkning av progesteronen eller hele opplegget. Hadde hard livmor og sikninger i livmora to dager etter innsetting, var det kanskje på grunn av uttak og innsetting? Aner jo ikke om vi får andre symptomer nå når vi er rugere enn ellers når ikm er på vei. Så vanvittig spennende. Litt for spennende etter min mening.
Honoria med to i magen:-) Skrevet 26. juni 2009 #60 Skrevet 26. juni 2009 Da var den siste testen tatt og som forventa negativ... Så da er det bare å rase ut og forberede seg til uke 42, da har vi nytt uttak og innsett... Lykke til dere andre som tester i disse tider,håper det går bra!! Sommerklem til alle!
bobbygirl♥♥m/tvillinggutter Skrevet 26. juni 2009 #61 Skrevet 26. juni 2009 Hei Kristineee! Da satt vi inn egg samme dag. Enig med deg, disse symptomene kan jo like godt komme av medisiner som av graviditet. Men syns du må vente lenge på blodprøven? Jeg skal ha blodprøve 30. juni, det blir rugedag 12, mens du må vente enda to dager. Spennende uke vi har foran oss er det i hvertfall! Gøy å høre fra deg, meld gjerne fra dersom det dukker opp nye symptomer eller annet!
bobbygirl♥♥m/tvillinggutter Skrevet 28. juni 2009 #63 Skrevet 28. juni 2009 Hei Honoria, så trist å se at det første forsøket deres er over. Jeg husker hvor tungt jeg synes første forsøk var selv, alt var nytt og jeg var veldig stressa hele tiden. Da det gikk galt var jeg helt knust i noen dager. Håper du har noen hos deg som kan ta litt ekstra vare på deg nå. Det er forresten flott at du allerede har fått tid for neste forsøk. Det gjør det lettere å fokusere framover. Ha en flott sommer videre og masse lykke til ved neste forsøk! Stor klem fra
Mazza** Skrevet 28. juni 2009 #64 Skrevet 28. juni 2009 Her ble det negativt.....nytt uttak i uke 36.....
Gjest lille fiol Skrevet 28. juni 2009 #65 Skrevet 28. juni 2009 Trist å høre om negative tester men jeg ønsker dere masse masse lykke til videre på neste forsøk, ikke mist motet!
bobbygirl♥♥m/tvillinggutter Skrevet 29. juni 2009 #66 Skrevet 29. juni 2009 Sender en STOR trøsteklem til dere som har testet negativt og et rungende HURRA til dere som er gravide. I morgen er det jeg som skal få dommen...
Gjest lille fiol Skrevet 29. juni 2009 #67 Skrevet 29. juni 2009 Da bare ønsker jeg deg utrolig lykke til i morgen bobbygirl!
Honoria med to i magen:-) Skrevet 29. juni 2009 #68 Skrevet 29. juni 2009 Takk for oppmuntringen, Bobbygirl;-) Heldigvis hadde jeg både mann og fremtidig gudfar hjemme til å dulle litt med meg, å en haug med snille venner som fant ut at de skulle rydde å vaske huset mitt,så jeg slapp å tenke på det:-) Ellers så tenker vi å bruke sommeren til å lade opp til neste forsøk,å ellers bare kose oss..Å så skal vi til tyrkia i to uker,GLEDER MEG!!! Lykke til Bobbygirl,håper inderlig at du får et positivt svar!! Stor sommerklem!
bobbygirl♥♥m/tvillinggutter Skrevet 29. juni 2009 #69 Skrevet 29. juni 2009 Tusen takk for gode ønsker, Honoria og lille fiol. Gruer meg som sagt fælt, men det skal bli godt å få en avklaring også. Morgendagens resultat har en del å si for meg og min kjæres ferieplaner også, så etter kl. 14.00 begynner liksom livet igjen, på en eller annen måte.
2barnsmor-2012♥♥? Skrevet 30. juni 2009 #70 Skrevet 30. juni 2009 Jeg lurer bare på hvordan det gikk med deg, Astra71? Varm klem!
Lie79*har blitt mamma* Skrevet 30. juni 2009 #71 Skrevet 30. juni 2009 Lurer også på hvordan det går med deg Astra71? Håper så inderlig det er din tur nå! Tenker på deg og krysser alt jeg har for positivt resultat!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå