Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

DET e rætte innstillinga ja hehe

Men dæm hi vel ferie i juli,,har dæm ikke det??

Eller har æ misforstått?

Håpe på innsetting i aug æ iallefall,,,,men ska hør me dæm når æ får mensen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja dem har vel ferie i juli ja. mene jeg leste etteller anna om at man måtte vente to eller tre mnd før man kunne sette inn fryseegg? vet ikke om det er tilfelle ... håper også på å få prøve igjen i aug. :=)

Skrevet

Hei igjen jenter,

så trist at det gikk så dårlig!! Enn du Bianchi, kunne ikke se at du hadde skrevet noe?

Jeg har testet positivt, og er selvfølgelig glad for det, men er veldig lei meg for dere som sikkert har det fryktelig vanskelig nå...

Klem

Aurbor

Skrevet

Gratulere så masse me graviditeten Aurbor:)))))))))))

Du treng ikke å vær lei dæ på mine vegne nei. Æ va deprimert samma dagen æ testet negativt.

Dagen etterpå så jeg fremmover mot neste forsøk igjen.

Utrolig hvor fort man omstiller seg,,,No skal jeg bare koooose meg i sommer. Åsså beregner de nytt innsett ca 30 september:)

Klæm te dæ å

Skrevet

Gratulerer Aurbor! Jeg testet også positivt! Kan ikke helt tro at jeg er GRAVID ennå...går nok ikke opp for meg før jeg er på ul. Men har mistet mye av symptomene da som kvalmen, men har smerter i magen mot ryggen, det har jeg hatt siden jeg testet så begynner å roe meg med at det kanskje er et graviditetessymptom og ikke noe noegativt...synes det går sent frem til ul nå...

Trist at det ikke gikk den rette veien for alle her inne:( men gi ikke opp! Det fester seg en liten spire tilslutt!

Satte du inn ett eller to egg Aurbor? Jeg satte inn to, blir jo spennende å se om det er ett eller to hjerter som banker om noen uker....;)

• 2 uker senere...
Skrevet

Gratulerer Bianchi!! Jeg satte inn ett egg. Fikk ut 8 egg, 6 befruktet, men kun ett godt nok til å sette inn. Men så var det også et godt egg! :D Er trøtt for tiden, ellers ingen symptomer. Venter i spenning på kvalmen... Var ikke særlig kvalm da jeg fikk første barnet, så jeg håper det går like greit nå også. Pga ferie på Ullevål fikk jeg ikke ultralyd før i august. Kunne fått i midten av juli, men da er jeg på ferie selv. Greit med den ultralyden for å få det endelig bekreftet liksom. Men har jo tatt to positive tester, så får da tro at det er sant. Hvor holder du til forresten?

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...