Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er det pån igjen:) På fredag skal jeg få satt inn 1 egg.

Både gruer å gleder meg kjenner jeg.

HÅPER jo att jeg blir gravid denne gangen,,men gruer meg til skuffelsen viss jeg tester negativt.

Flere som tenker sånn som meg??

Jeg ble jo gravid på *ferskforsøket*--men mistet nov/des 2008

Det verste jeg noen gang har opplevd....

Fikk satt inn 1 fryseegg i mars--ble ikke gravid

Å no på fredag håper jeg att det er vår tur.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

jeg skal også ha innsetting i morgen. Fikk telefon idag om at 6 av 8 egg var befruktet, så nå blir det spennende å høre om de har delt seg nok. Sist gangh fikk jeg ut 11 egg, 6 befruktet, men kun 1 godt nok til å sette inn, altså ingen på frys. Heldigvis ble jeg gravid, og datteren min er nå 2 år gammel. Nå er vi altså i gang med søskenforsøk, og håper at det skal gå på første forsøk også denne gangen.

Hvor holder du til?

Skrevet

Så utroli spennende))))). Da ska vi begge i ilden imårrå:)

Vi må følge med hverandre fremmover da ja.

Jeg holder til sykehuset i Trondheim. Jeg fikk telefon idag. Første egget overlevde ikke tininga///, Men så bra ut nr 2.

Ble litt skuffet, siden jeg no da bare har 1 egg igjen på frys.

Men hører jo att mange ikke får noen egg, så jeg har jo vært heldi å:)

Glede mæ å hør att det gikk bra på dåkkes første forsøk.

Så du må ha masse lykke te imårrå, åsså må jeg få rapport:))))))

Skrevet

Da er jeg ruger igjen:)))))) Dette blir noen spennende uker ja:))))))))

Klæm til dere alle

Skrevet

Oi, det glemte jeg, det er jo faktisk rugedag 1 nå! Utrolig så mye mindre fokus og press det er nå som det er søskenforsøk. Dagene går så fort at jeg helt glemmer av hva som skjer, sånn var det ikke da jeg skulle ha den første nei... Hadde 8 egg, 6 ble befruktet, men bare ett var godt nok til innsetting, resten ble kastet. Men sånn var det på forrige også, og det resulterte i en liten pike:) Nå venter vi i spenning! Jeg fortalte jenta på 2 at jeg hadde satt et egg inn i magen idag, og hun åpnet genseren for å se!

Lykke til!

Skrevet

Hehe syns jeg sjer lille jenta som titte på magan ja:)))))))))))))

Håper en vakker dag å bli mamma jeg også.

Masse lykke te te dæ å:D

Skrevet

Heisann! Jeg har også satt inn egg i dag! Koselig å slå følge med noen:)

Dette er min 7 innsetting...så håper jeg kan få se en positiv graviditetstest denne gangen!!!

Lykke til dere også! Spennende å høre hvordan det går med dere underveis i "rugeperioden"!

Skrevet

Jaaaaa,,så utroli arti:)))))))))))))

3 på samma dagen,,,dette bli spennende ja:D

Masse lykke te bianchi:D

Skrevet

lykke til jenter!:)))))))))))

Skrevet

dette blir bra skal du se!!! full klaff denne gangen, har fått varmet seg opp nok nå vet du!!

klem

Skrevet

Takk takk))))))))))))))

Skrevet

hei...måtte bare inn å se hvordan det hadde gått med deg?

gikk det fint på innsettingen?vondt eller gikk det greit?hvor mange egg satt du inn?:))

gruer veldig til det selv...hvordan er formen nå da?

denne gangen går det fint skal du se;)

Skrevet

ett egg ja;) hehehe..så det nå lenger oppe;)

Skrevet

Hehe Vart satt inn 1 egg ja. Å det gikk kjempefint. :))))))

Så du trenger ikke å grue deg nei.

Jeg er bestandi like nervøs før jeg skal ivein jeg da,,,,men det er fordi jeg direkte hater slike underlivsundersøkelser/behandlinger osv.

Men så er man jo desto mere gla når man er færdi,,å det gjør jo ikke ondt heller:))))

Jeg kjente masse stikninger å sånt i går kveld,,,å fortsatt kjenner jeg *noe* på høyre siden.

Så jeg er faktisk opptimist,,att det festet seg denne gangen. Kjennes iallefall likens ut no,,som da jeg ble gravid:)

Kosli att du skreiv te mæ ja,,,,å arti er det jo å følge me hverandre.

Klæm

Skrevet

SÅ BRA DET FINT DA!!:))))

kan ikke forstå at det der ikke skal gjøre vondt....?er vel forskjell på smerteterskel til folk tenker jeg;)

undrelivs undersøkelser er "walk in the park" hehehe egentlig...blitt så "vane" med det under all denne utredningen osv...men nåler oppi der derimot det skremmer meg!!:( men men gjennom det ma og skal jeg uansett:)))))

håååper du blir gravid denne gangen pia76!!:))kanskje det er egget som graver seg godt ned du kjenner?;)satser på det:)))

hvor lenge etter du hadde ul ble det uttak på deg forresten?

Skrevet

Det er ikke ondt å sette inn egg nei. Å du slipper å få no nåler satt å:)

De vasker, åsså sprøyter de inn egget.

(dette er spennende,,for du får se det på skjerm;) )

Du mener kanskje når de skal hente ut egg?

Du merker litt mere av det,,,,men det er IKKE ondt det heller. Så du må ikke gruve deg så mye som jeg gjorde.

Du får smertestillende da,,å skulle du syns det er ubehageli,,så bare si fra--så får du mere.

Jeg trengte ikke det,,å hadde vært den første som satt å smilte under uttaket. Du ser jo også dette på skjerm. Arti å se når de suger ut eggene.

Jeg slapp å igjennom eggutak jeg no. For jeg hadde befrukta egg liggende på frys fra sist gang:)

Men har jeg forsatt ikke fått barn til disse er brukt opp,,så må jeg begynne me nesespray å sprøyter igjen. For å lage masse egg til neste uttaking:))))))

Husker jammen ikke kor lenge det var fra Ul til uttak jeg. Men skal se litt i pappiran min,,så skriv jeg viss jeg finner det ut.

(glemsk å da sjø)

Skrevet

tror det er noen dager mellom ul og uttaking, spørs vel litt hvordan det ser ut på ul, da bestemmer de det ut i fra det.

Er jo på 2 rugedag i dag med mine 2 egg...hadde litt brun/grå utflod i stad når jeg var på wc, kan ikke huske jeg har hatt det så tidlig de andre gangene...eggene mine hadde delt seg i 6 og 8 når de ble satt inn...man skal kan vel ikke begynne å blø (mens) når man går på de hormonene? Også er det jo litt tidlig uansett. Det er kanskje fra crinone som kanskje har irritert litt i slimhinnene...for egget fester seg vel ikke så tidlig som 2.rugedag? (tenkte jo litt på festeblødning jeg da...) Blir jo mange tanker når man går å følger sånn med...

Hvordan går det med dere andre da? Noen symptomer? Utenom den lille brunr utfloden, har jeg litt stikkinger nederst i høyre side, litt "stinn" liksom...men var egentlig det den formiddagen før jeg satt inn også....

Skrevet

Sikkert ikke no farlig der utfloden nei bianchi. Sikkert bare litt irritasjon.

Jeg vet ikke når egget fester seg jeg nei,,,men jeg har fortsatt litt stikning/ømhet på høyre side:))

Opplever dere andre ting, så si fra.

Jeg er så spent på hvordan det går me oss alle:D

Skrevet

Hvordan er formen Bianchi å aurbor???

Jeg er trøøøøøøøtt dagen lang,,men ellers i fin form ja:))))

Skrevet

Heisann! Litt småtrøtt, men ikke spesiellt...ellers merker jeg kanskje litt "stikking" nederst i magen...men ikke noe mer enn det;) Synes dagene går litt tregt da...er sykemeldt disse to ukene, slik at jeg kan ta det litt med ro (har en travel og for det meste stressende jobb)..men merker det blir litt kjedelig også... selv om jeg har troen på at det kanskje lønner seg å unngå veldig stress disse ukene...

Jeg skal PRØVE å ikke ta noe test nå før 14 dager etter innsetting...har aldri klart å vente helt til da men...hva med dere?

Skrevet

Første gangen jeg satt inn egg,,,så hadde jeg så tydelige symptomer på att noe var på gang,,,så da testet jeg ofte da.....hehe

Så her er rekke da:

Dag 6------negativ (selvfølgeli ALT for tili,,men MÅTTE bare)))

Dag 10------usikkert

Dag 13----POSITIVT :))))

Andre gang jeg satt inn,,,så hadde jeg absolutt ingen symptomer

Så jeg ser i pappirene, att jeg da ventet til dag 14 me å teste----negativt:/

Denne gangen har jeg samme symptomene som første gangen,,,,men skal prøøøøøve å vente med testinga,,iallefall til dag 12-13.

Prøve ja;) hehe

Skrevet

Dytter,,vart ikke registrert svaret mitt

Skrevet

Hva er symptomene som du hadde første gang og som du har nå da? At du er trøtt eller er det flere symptomer? ;)

Skrevet

Ynnskyld seint svar,,,,,så ikke att du hadde skrevet jeg:)

Jo jeg er utroli trøtt,,slapp,,,åsså har jeg innimellom der stikninga på høyre siden. *Tung i kroppen*

Kan jo selvfølgeli være noe helt annet,,,,men jeg er fortsatt optimistisk:))))

Skrevet

Ja det høres jo bra ut;) jeg har også litt stikking i magen, men litt på begge sider...velger å tro det er begge eggene som har festet seg som jeg kjenner;) også føler jeg at jeg får litt små vondt i magen hvis jeg er litt mye i aktivitet... husker ikke helt hvordan symptomene var de andre gangene...er ett år siden jeg satte inn sist...

*krysse finge og tær*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...